Festival maatje gezocht 2017!

Hallo! mijn naam is Demi, ik ben 23 jaar oud en ik ben een enorme muziek liefhebber.
ik ga daarom ook graag naar concerten/festivals zoals pinkpop, rock werchter zou ook nog graag keer naar lowlands willen. helaas vinden mijn vriendinnen het te duur of houden ze niet van de zelfde muziek als mij daarom zoek ik een leuk festival/concert maatje. ik hou zelf van verschillende soorten muziek en heb ook al verschillende artiesten gezien. ik ben erg fan van The 1975 en van Bastille.
ik woon zelf in zeeland helaas is dit een beetje een uit hoek maar vindt het geen probleem om (voor festivallen) te reizen.

lijkt het jou ook leuk om elkaar te leren kennen en van de muziek te genieten, doe dan een berichtje back!

Groetjesssss Demi

Hi Demi! Ik kijk net de beelden van Pinkpop en ik moet deze zomer gewoon naar een soortgelijk festival! Ik zoek een maatje om mee naar Lowlands te gaan. Ik ben 25 jaar en woon in Amersfoort. Ben jij ook nog op zoek naar een maatje om mee te gaan?

Leuk! Ik ben 23 en ook mijn vrienden hebben een totaal andere muzieksmaak dan ik! Zou het wel leuk vinden om mee te gaan!

Leuk Revantos! Ik heb nog geen reactie van Demi. Zou wel leuk zijn als we een groepje bij elkaar krijgen toch? Ik heb al een kaartje lekker impulsief gekocht.

Hoi Yasmine, ik had je een prive bericht gestuurd maar misschien niet helemaal doorgekomen?
lijkt me indd ook leuk met een groepje!

Hey Demi, het lijkt maar niet te lukken om een privébericht te sturen. Kun je mij misschien je 06 proberen te sturen?

Hi! Ik ben net 27 en kom uit Amersfoort. Ik was ook lekker impulsief dus heb een kaartje voor Lowlands, maar ben de enige van mijn vrienden haha. Ik ben dus ook nog op zoek naar een maatje (of meerdere) :slight_smile: