Festivalmaatjes gezocht -2016-

Hoi hoi.
Ik ben n meid van 32 en hou van de festivals en sowieso muziek ih algemeen. Ik weet dat t festival seizoen bijna over is maar volgend jaar is er weer één toch?:stuck_out_tongue: ik merk dat vrienden of andere prioriteiten hebben of niet meer kunnen/zwanger zijn en er te vaak afgezegd werd. Dus toen dacht ik okayyy ik zoek verder. Ik ben dit jaar op Pinkpop, Werchter, We Are Electric, Solar, 7th Sunday, Lake Dance, Graspop, Best Kept Secret, Paaspop en Flying Dutch geweest. En hoop er volgend jaar nog wat aan te plakken zoals Karma Outdoor bijv. En Tomorrowland. Is er n groepsapp? Misschien voor volgend jaar?

Sent from my C6603 using Wereldwijzer mobile app

Hoi claudia,
Ik wilde je zojuist een pbtje sturen maar kreeg n error “deze site maakt gebruik v n ouder versie tapatalk en is niet ondersteund” (of ik heb gewoon nog geen idee hoe de site werkt, kan ook) nou ja anyhoe… Je berichtje klinkt herkenbaar en ik weet dat je met 40+ers n goed feestje kan bouwen haha. Als je t leuk lijkt contact te leggen… Pb me maar (als t je lukt tenminste)

Heb ik gedaan! [emoji2]

Sent from my C6603 using Wereldwijzer mobile app

Hoi ik ga morgen naar Mysteryland ok, ga je toevallig ook misschien of niet? Zo ja ik zoek nog wel andere mensen om mee op te trekken op het festival omdat ik alleen met een maat ben ok, met meer is gezelliger. Ik hoor het wel. Groet Laurent

• Updated - - -

Hoi mag ik ook bij de whatapp groepje aangesloten worden als het kan? Ik zoek nog mensen die naar Mysteryland gaan morgen en of we samen kunnen optrekken morgen op het festival?

groet Laurent

Hoi mag ik ook bij de whatapp groepje aangesloten worden als het kan? Ik zoek nog mensen die naar Mysteryland gaan morgen en of we samen kunnen optrekken morgen op het festival?

groet Laurent

Hoi Laurent,
Ik heb je een pb gestuurd.

Judith

Hallo,

Ook voor 2017 toevallig nog opzoek naar mensen voor festivals?

Vincent 25 jaar.

Judith,

Heb je een pb gestuurd, hoop dat ik nog bij jullie groepje kan.

Vincent

Hoi hallo vraagje, jij zit ook in de whatts app groep voor Mysteryland toch? Weet niet meer hoe die persoon heet die dat geregeld had? Weet jij dat nog misschien?

Ja wil dit jaar weer naar Mysteryland en Summerlake.

Groet Laurent

Hoi Judith ik wil nog graag in de Whatts app groep ok als het kan mijn telefoonnr is 0611414137 hoop van je te horen ok. Ik was al een tijd niet meer online geweest hier vandaar dat ik nu pas reageer.

Groet Laurent

Hoi ja wil naar Mysteryland 2017 ok met een groepje ofzo? En wil ook nog in het app groepje van Judith heb haar al bericht gestuurd maar ze is al tijd niet geweest en ik was tot nu ook al een hele tijd niet geweest. Misschien zit jij er al in en kan je doorgeven of ze haar berichten hier eens moet bekijken ok of ik geef me nummer aan je en die geef je dan door?

Groet Laurent

Hee Laurent,

Ik ben hier al een tijd niet meer geweest, maar zag de melding van je berichtje. Wie Judith is…geen idee…of ze nog weer reageert?..geen idee.

Maar wij hebben ook een festival groepsapp aangemaakt. We zijn nu met ong een man/vrouw of 14. Als je mij een privé berichtje doet, dan zal ik je aan die groepsapp toevoegen. Als je dat wilt natuurlijk.

Ps: geld ook voor andere mensen natuurlijk. Stuur me een berichtje en dan komt dat wel goed.

Gr. Roy

Geen idee of dat kan een privé berichtje. Reageer anders maar gewoon onder mijn bericht

Hoiiii,
Had geen idee dat er toch nog veel mensen zijn met hetzelfde probleem als ik.
Ik heb niemand die het ziet zitten om mee te gaan naar de zwarte cross. Ik wil graag het hele weekend op de camping. Dat heb ik de afgelopen 2 jaar gedaan en vind het geweldig!!! Maar mijn partner en vriendinnen willen allemaal maar 1 dag…
Dus wie willen er met mij mee naar de zwaarste 4daagse van Nederland?