Hola!!
Zijn er lastminute nog steeds mensen op zoek naar szigetmaatjes…?
Ik hoor het graag!
Groetjes, Paulien
Hallo,
Voor iedereen die zich afvraagt. Ja er is een facebookpagina. Het heet Toffe festivals en concerten!
Op de pagina gaan er groepen naar Lowlands, Sziget en Pukkelpop en hier en daar andere festivals.
Iemand die zich wil aanmelden kan mij op fb toevoegen en dan voeg ik je toe aan de groep. Wel leuk hoe enthousiast iedereen hier is.
Groetjes,
Abi-jane Rivero
Mag ik je toevoegen op facebook?
Ik zou graag aan die facebookgroep worden toegevoegd, zou graag deze zomer enkele festivals bezoeken.
Dank je!
Iemand zin in een party mysteryland? Misschien groepje hoe meer zielen hoe meer vreugd! Woon zelf in Groningen ma maakt voor mij niet uit waar iemand vandaan komt kunnen altijd daar meeten! Ben nie zo handig met deze site dus voor ïnteresse stuur me ma berichtje op fb sabrina Schipstra
Leuk! Ik heb mijn ticket al gekocht. Ik stuur je een bericht op FB. Hoor graag of je ook mee wilt. More the merry !
Cheers,
Viktor
Iemand zin dit weekend naar het Amsterdam Woods Festival te gaan?
Hallo Party people Ik ben Dirk,27 Jaar, woon in zeeland, Hou van alle soorten muziek van Dance,pop tot metal, En ben op zoek naar mensen op groepjes die deze feest beest in hun Kringetje willen hebben.
Mijn vrienden zijn niet zo van het feesten dus bij deze
Heb nog niet veel op de planning staan nog alleen aankomende woensdag 538 Koningsdag, en ik heb interesse om te gaan naar we are Electric in eindhoven Lowlands lijkt mij ook erg leuk nooit geweest nog dus
dus hoop graag te horen van jullie ![]()
groetjessss
heyyy dirk, moet helemaal goed komen, veel mensen die hier op het forum hebben/hadden geplaatst zijn actief op de FB groep ‘Toffe festivals en concerten’. Als je wilt kan ik je toevoegen, en kun je daar in contact komen met geïnteresseerde partyanimals ![]()
Groetjes! leyla
Hey leyla is goed hoor erg leuk!!! mijn facebook is Dirk Blok met zelfde foto als hier ![]()
Hallo, Ik ben Glenn, 20 jaar en woon in Gelderland. Ik hou van alle soorten muziek, maar voornamelijk rock en synth pop. In mijn vrienden groep zitten niet echt feestgangers. Ik heb Lowlands al in de agenda staan en een aantal kleinere festivals. Het lijkt me leuk om deze festivals met een leuke groep te bezoeken!