Ervaringen met touroperator TourMax

Dank je Roanna!
Ik ben wel boos natuurlijk, maar hoofdzakelijk komt dat door de slechte communicatie enz. van Tourmax uit. Maar ik heb vakantie en ga er toch van genieten. Ik weet ook wel dat niet alle schuld bij hun ligt, want die hoteleigenaars maken er gewoon ook een potje van en daar kan Tourmax ook niets aan doen. Ze moeten alleen wat gaan doen aan de communicatie met hun klanten!

Hoi Mjel

Ik meng me toch weer even in de discussie…mijn ervaring is dat er goede comunicatie mogelijk is met Dhr.Tufan van Tourmax. Vraag gewoon expleciet naar hem. Ik reis dan wel altijd met Tourmax in het voor en najaar en heb gelukkig nog nooit dit soort problemen meegemaakt. Je omschrijft het al goed want immers Tourmax kan aan overboekingen totaal niks doen. Het hotel Side coast komt er slecht uit de reacties van mensen ivm overboekingen en dat bij ALLE touroperators. Maar het blijft gewoon een hele vervelende situatie. Ik hoop dan ook oprecht dat alles voor iedereen nog op zijn pootjes terecht zal komen maar vooral dat jullie ondanks alles gaan genieten van een heerlijke vakantie in Turkije.

nou dat gaat lekker en dan zeggen er hier een paar op het forum dat we niet moeten zeuren maar als ik een hotel boek in side en het hotel is overboekt en ze brengen je naar een andere plaats vind ik dit niet normaal!!! goedkoop of niet goedkoop er moet gewoon niet gezeuld worden met de mensen die een reis boeken.
nou ben benieuwd heb vrijdag nog gebeld en alles is nog het zelfde tijd enz???
we wachten af vliegen zaterdagmorgen dus verwacht donderdag ergens een mail met de tickets.

Dit is toch van de zotte? Ondanks de bevestiging van het hotel, wat wij overigens ook hebben, toch naar een ander hotel te worden overgeboekt?? Ik zou het er zeker niet bij laten zitten. Gewoon voet bij stuk houden als je bent geland.

Ik ga die naam zeker onthouden, want zoals ik al zei; als deze vakantie verder goed gaat zal dit waarschijnlijk niet de laatste keer zijn dat ik met Tourmax op vakantie ga. Want zij zijn 1 van de weinige (bijna de enigste) die een kinderprijs rekenen bij 1 volwassene en een kind.
Ik was in ieder geval wel van plan om te gaan genieten, ik hoop alleen dat er wel wat jonge Nederlandse kinderen zijn tussen al die Russen.
Ik laat in ieder geval nog wat van mij horen als ik weer terug ben.
En Brabant01; voet bij stuk houden om 02.00 uur 's nachts met een kind van 6 jaar zie ik niet zo zitten. Ik vraag wel een klachtenformulier bij de reisleiding, zodat ik (als ik dat nog zou willen) altijd nog een klacht in kan dienen.

Ook wij zijn de dupe van Tourmax.
Reis geboekt in juni 2009 naar Side.
Vertrek op 4 aug. 2009 .
Na veel bellen vandaag 3 aug. Met Tourmax eindelijk de tickets.
Wat zien wij Kemer in plaats Side pffff dat is schrikken.
Wij weer het reisbureau gebeld dat dit niet de reis was wat wij geboekt hadden.
En dat wij niet naar kemer wouden.
Ik heb totaal wel 6 keer contact gehad met Tourmax en elke keer zou ik terug gebeld worden door Tourmax nu 21:29 uur nog niks gehoord van Tourmax.
Vraag me af KAN DIT ZOMAAR dat een reisbureau je reis bestemming bepaald???
Zonder overleg vooraf?/

Dan meng ik me er ook weer even in.

Ik reis ook al zo’n ruim 30 jaar, waarvan ook jaren met de kids en nu zonder. Dit heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt. Ook niet de laatste jaren dat we nu Turkije doen. Als ik een reis naar Side boek, dan wil ik ook naar Side en niet naar Kemer, want dan had ik dat meteen al wel geboekt. Oke, een overboeking van hotel kan ik nog inkomen,( zelf nog nooit meegemaakt) maar dan zonder overleg de mensen naar een geheel ander hotel in een hele andere plaats sturen, vind ik niet kunnen en zou het ook niet pikken.

Ik begrijp best dat sommigen van jullie er alsnog wat van willen maken, maar snap niet goed dat sommigen dan toch nog TM de hand boven het hoofd houden. Alleen al de manier waarop je op je tickets moet wachten en dan maar af moet wachten hoe en wanneer je gaat.

Natuurlijk zullen er ook reizen zijn die wel goed gaan, maar dat is wat ik hier zo lees, in het voor of najaar, wanneer het waarschijnlijk minder druk is.

Maar nogmaals voor diegenen die nog moeten gaan… een fijne vakantie gewenst.

naar welk hotel in side hebben jullie geboekt?
wij gaan naar club side coast.
en dan nog geen tickets?
je kan ze bereiken tot 22.00uur vanavond,maar weet niet wanneer je vertrekt morgen.
dit gaat lekker zo!!!

Wij haden volgende hotel geboekt

MONACHUS PARK HOTEL 5* AI 04.08.2009 t/m 14.08.2009
We zouden vliegen om 19:35 uur

Nou ik wens jullie alle goeds toe in turkije, ik heb geen idee of dat zomaar mag…een totaal andere plaats…

maar heb je nu wel de tickets al binnen?
misschien is het mogelijk om de vraag te stellen bij het sgr garantiefonds of dit zomaar mag een overboeking naar een totaal andere plaats.hotel en zonder overleg met jullie of keuze.
weet niet hoe dit hotel is want kennissen zijn geweest van ons naar dit hotel maar nog niet gesproken.Ben benieuwd of je ze nog te pakken heb gekregen van tourmax voor 22.00uur en wat is eigenlijk de reden van ander hotel? want als het overgeboekt is dan zal er toch wel een ander hotel zijn in side waar plek is?

MENSEN BIJ TOURMAX STAAT HET VOLGENDE.

Geachte heer/mevrouw,
Wij moeten u helaas mededelen dat wij door financiele onvermorgen uw reis niet meer kunnen uitvoeren.
Voor verdere afhandeling van uw boeking adviseren wij u om het volgende formulier (klik hier) te downloaden, volledig in te vullen en contact op te nemen met het SGR.

Inderdaad, ook wij kregen vanmorgen nog even een mailtje met bovenstaande tekst. Zie nu ook de SGR site. Lekker, dag vakantie!!!balelen, balen !

ZE ZIJN FAILLIET!!!
Mijn reis gaat niet door is gecanceld wegens financieel onvermogen!!!

Ook wij kwamen er vanmorgen achter, hebben alles ook al gefaxt, dus hopelijk binnen 3 dagen ons geld terug. Voor ons de 2de keer in 1 maand tijd. Nu maar snel kijken voor wat anders, en hopelijk gaan we dan alsnog op vakantie.

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=451573#post451573

Wij zijn net terug uit Kemer via Tourmax was nu aan het kijken voor de herfstvakantie en ja hoor ze zijn failliiet.
Gelukkig voor ons dat we net geweest zijn.

hallo allemaal,
tourmax is failliet,staat op internet.
je bent er maar mooi klaar mee,het is niet te geloven,wij zijn vorige week terug gekomen vanuit side en geboekt bij tourmax,net op het nippertje.
erg sneu voor de meinsen die nog moeten gaan.
succes.
groetjes suus

Ja, iedereen die nu net terug is heeft zeker mazzel!
Was het maar 2 of 3 weken eerder gebeurd, dan had ik nog wat anders kunnen gaan zoeken.
Ben net bij het reisburo geweest en daar werd ik niet vrolijk van. Er zijn gewoon geen stoelen meer deze week.
In november geboekt bij Tourmax en getwijfeld over een andere organisatie, maar Tourmax was iets goedkoper en dus bij hun geboekt. Nu denk ik van; had ik maar.,

Heel vervelend voor maar goddank niet 3 weken eerder,toen zaten wij er net,moet er niet aan denken.
Ik hoop voor je dat het nog goed komt en je iets vind.