Vluchtmaatschappijen

Hoi allemaal

Ik ga 17 augustus met mijn moeder naar Turkije, hotel Lara Beach in Lara.
We hebben vandaag onze tickets enzo opgehaald bij het reisbureau en onze vliegtijden zijn echt K*T!! :angry:
We vertrekken om 16.10 van Schiphol en om 12.00 uur vertrekken we vanaf het vliegveld in Antalya
We zijn dus gewoon 2 volle vakantiedagen kwijt!!! :angry: :angry: :angry:
Scrale zooi en maar betalen… nou ik ga nooit meer met OAD.

Groetjes Danielle

Oad kan daar niks aan doen!! De luchtvaartmaatschappijen zijn daar verantwoordelijk voor! En als je in de gids achterin kijkt staat daar, dat de eerste en laatste dag als reisdagen worden gezien!!

Ik weet het het is gewoon kut!!! Maar ook bij een andere touroperator gebeurd het!!! Met wie vlieg je??? Martinair zeker?

Zo ongeveer dezelfde tijden als wij hadden afgelopen juni, alleen vertrokken wij op de heenreis nog veel later. Erg vervelend…Maar zoals Cynthia al zegt: Oad heeft niks met de tijden te maken, die worden bepaald door de luchtvaartmaatschappij. Anyway, je gaat al bijna, veel vakantievoorpret en heel veel plezier in Turkije!

Groetjes, Diamond

Deze tijden vallan nog reuze mee. Ik ben in mei naar Turkije geweest. De heenreis was om 21.30. Na de vertraging werd dit 23.45. We kwamen pas om 07.00u de tweede dag in het hotel aan. De terugreis stond gepland om 7.30, maar werd vervroegd naar 04.20. We werden dus de op een na laatste dag al om 23.15u opgehaald. De tijden van nederlandse maatschappijen zijn meestal wel beter als die van turkse maatschappijen.

Jou tijd was inderdaad nog veel erger…
Ik dacht dat het aan OAD zou liggen, maar OAD reserveert toch plaatsen. Dan moeten ze er cker voor zorgen dat je één van de twee dagen houdt. Maarja… het is evengoed nog.
We vliegen trouwens met Transavia.

Groetjes Danielle

Dit soort dingen gebeuren nu eenmaal. Wij houden altijd rekening met 2 reisdagen, dus boek ik er 8 zijn het er eigenlijk maar 6!
En als je dan gunstig vliegt dan heb je er 7 en soms 8!

Als je met de auto ergens heen gaat heb je ook 2 reisdagen!

Tuurlijk is het zwaar k…! Maar ga wel genieten van de dagen die er over zijn, laat het je vakantie niet verknallen
Veel plezier volgende week
Annemiek

Oad reserveert wel plaatsen, maar ze hebben geen invloed op de tijden van Transavia!!!

Gelukkig is Lara niet zover met de bus!!!

nee ik geloof dat het 8 km is… gelukkig wel.
Stel je voor dat je dan nog 2 uur moet bussen.
Ben jij wel eens in Lara geweest?

Groetjes

Nee sorry, maar ik wilde eerst naar Titanic dat ligt daar ook… Maar is niet door gegaan!!!

Alvast veel plezier!!! Eerste keer Turkije?

Yep eerste keer.

ben vooral vaak naar de canarische eilanden geweest

Weet zeker, dat het je gaat bevallen!!!

Ik ging vroeger altijd naar Spanje, maar zou daar echt voor geen goud meer naar terug willen!!!
Ben helemaal verslaafd aan turkije nu!

Liefs

Goed,dit onderwerp gaat over vluchttijden,onthou een ding;de tour-operator heeft hier geen invloed op.
De maatschappij kan tijden veranderen naar omstandigheden.
Denk dus niet ik verander van reisorganisatie om betere vluchttijden te krijgen.
Of het is een Turkse maatschappij,of een nederlandse,en ook de laatste hebben hier problemen mee,vooral in het drukke hoogseizoen.

Geef jullie ervaringen weer.

Dit onderwerp zal ik vastpinnen onder de noemer vluchtmaatschappijen.

Groetjes,vanuit een nog steeds warm Turkije,

Jullie Forumbeheerder,
Hans.

Kan het niet zijn dat het reisbureau waarbij je boekt je wel op een eventuele vroegere vlucht die later is ingeschakeld, kan omboeken? Wij staan ieder jaar op de avondvlucht en een paar weken voor ons vertrek worden we opgebeld om te zeggen dat ze ons op een ochtendvlucht heeft omgeboekt !
Kan mss een tip zijn, ik weet het niet, maar mss het proberen waart ?

Dit is altijd een algehele klacht van ik mis twee dagen van mijn vakantie. als je acht dagen boekt mis je geen twee dagen van je vakantie want de reisdagen horen bij je acht daagse vakantie reis. en je reisbureau of je reisleidster kunnen hier ook niks aan doen.Zij zijn ook afhankelijk van de vliegtuigmaatschappijen.

wij hebben gevlogen met Martinair geen vertraging gelukkig :smiley:

Als iedereen er nou gewoon rekening mee houdt dat je bij een 8-daagse reis, 6 dagen vakantie hebt, en als het meezit met die vluchttijden dat je dan van je eerste en/of laatste dag ook nog wat kan genieten, dan zouden er heel wat minder gefrustreerde mensen op de wereld zijn! Dit is nou eenmaal een vast gegeven, die vliegtuigen kunnen nou eenmaal niet allemaal tegelijk vertrekken of aankomen op Schiphol!

Als iedereen er nou gewoon rekening mee houdt dat je bij een 8-daagse reis, 6 dagen vakantie hebt, en als het meezit met die vluchttijden dat je dan van je eerste en/of laatste dag ook nog wat kan genieten, dan zouden er heel wat minder gefrustreerde mensen op de wereld zijn! Dit is nou eenmaal een vast gegeven, die vliegtuigen kunnen nou eenmaal niet allemaal tegelijk vertrekken of aankomen op Schiphol!

Hallo iedereen,
heeft er iemand al eens met MNG (MNB) airlines gevlogen, wij hebben via thomas cook geboekt en vliegen binnekort hiermee…
Ik hoop dat het niet hetzelfde is als bij onur air enzo…??

Vriendelijke groetjes

Wij vliegen meestal met MNG en voorlopig nog nooit geen problemen mee gehad. Ok, het zijn niet van de modernste vliegtuigen maar we zijn er tot nu toe al altijd geraakt en terug. Service ook altijd goed.

Ik ging altijd via de zelfde organisatie en vlogen dan met Onur air…laat heen…vroeg terug…
Nu heb ik bij een andere organisatie geboekt en vlieg nu met transavia…05:20 heen en 19:45 terug… Eindelijk een keer geluk…