hoi mng staat net als onur air en fly air onder verscherpte controle.
De Belgische minister van Verkeer gaat volgende week een ‘zwarte lijst’ online zetten van vliegmaatschappijen waarmee in een recent verleden problemen geweest zijn. Nog even geduld dus. Indien op deze lijst maatschappijen staan waar touroperators mee werken, dan moeten wij als consument in actie treden en veilige vliegtuigen eisen.
Geert
ja ben het helemaal met je eens geert!!!
hallo.
ik ben nieuw op deze site.toevallig zag ik iets over de tijden.
ik heb het dit jaar ook meegemaakt.wij gingen met martinair om 15.00 heen en om 08.00 terug.dus ook 2 dagen kwijt.
de tijden zijn niet de schuld van oad reizen,maar oad heeft ons wel op 2 verschillende vluchtnummers geplaatst. als je met een 144 heen gaat,klinkt het het logisch dat je met een 145 terug gaat.bij martinair is het meestal dat je niet 2 dagen maar 1 dag kwijt bent.maar oad had ons dus op 144 heen gezet en 160 terug.heel raar dus.maar niks aan te doen.
ik zag iets over lara beach,.ik wilde daar in mei 2006 heen gaan.kan je mij misschien meer over dit hotel vertellen.
groetjes priscilla
ik ging in April ook op 2 vluchtnummers van Martinair… En dat was al de 5e keer dat ik bij Martinair 2 dagen kwijt was… Dat ligt niet aan Oad hoor!!
dit ligt niet helemaal aan oad. ze proberen je zo goed mogelijk te plaatsen maar als de maatschappij gaat schuiven (komt heel vaak voor) dan kan het idd gebeuren dat je 2 heeel andere nummers hebt. daar heeft oad weinig invloed op
Me tante vloog in de Mei vakantie met Onur air… ( Die week met al dat gedoe )
Ze moesten om 9 uur s’avonds vliegen… en om 12 zaten ze nog niet in het vliegtuig…
Eindelijk waren ze daar aangekomen de volgende dag… De kinderen helemaal moe, dus die hebben die dag geslapen…
Daarna gewoon vakantie geviert…
De dag voordat ze moesten vertrekken zitten ze bij het zwembad, komt er iemand naar haar toe van het hotel en zegt dat ze hun spullen moeten pakken, omdat het vliegtuig over een paar uur vertrekt… :eek:
Dus die dag waren ze ook al kwijt…
Terwijl er mensen waren die er een week langer moesten zitten, omdat er geen vliegtuig was… ![]()
Dus mijn tante bij Peter Langhout klacht ingedient, dat ze een deel van het geld terug wil… ( t’jah… bijna 4 dagen kwijt… terwijl ze een weekje gingen )
En die heeft het nog steeds niet gegeven…
Dit jaar inmiddels 2 keer naar Turkije geweest. Half mei naar Marmaris. Toen gingen we heen met Onur Air rond een uur of 1 's middags. Terug gingen we toen met Transavia ivm met vliegverbod van OHY. We zouden rond een uur of 11 vertrekken maar hadden bijna 3 uur vertraging.
Ben nu net een dag terug uit Kiris (bij Kemer). Heen vlogen we wederom met Onur Air om 11 uur vanuit Eindhoven en terug gingen we met Transavia gisteravond om 23.00 Op zich heb je dan wel veel aan je dag maar om dan nog met het openbaar vervoer terug te komen wordt dan wel moeilijker. En je moet ook al rond 11 uur of 12 uur (ligt aan het hotel) uit je kamer dus dan kun je ook niet zoveel doen die dag omdat je met je bagage zit.
Reisorganisaties kunnen helaas niet veel aan de tijden doen. Zij kopen gewoon vluchtstoelen in en krijgen later door van de maatschappijen wat de vluchtnummers en vluchtijden zijn. Bij de grotere maatschappijen zoals Oad, Neckermann, Thomas Cook etc. zijn er meerdere vluchten die ze op een dag hebben omdat ze veel vluchtstoelen inkopen. Omdat niet iedereen dezelfde reisduur heeft gebeurd het inderdaad dat je heen met een vlucht gaat met een vluchtnummer die compleet anders is dan het vluchtnummer voor je terugreis.
Ik heb net een ticket gewonnen op corendon.nl
Elke dag zijn er 51 winnaars op corendon.nl. Ik wil eigenlijk mijn ticket door verkopen. Iemand interesse?
Beste Jeroen,
Dit onderwerp gaat over ervaringen qua vliegmaatschappijen.
Het is niet bedoelt om voor je zelf reclame te maken.
Je mailadres heb ik dus verwijderd.
Tip:probeer het op marktplaats ok?
Forumbeheerder,
Hans
Hoi allemaal,
Wij zijn in de herfstvakantie met ONUR-AIR gevlogen.
Alles verliep op tijd en we hebben een plezierige vlucht gehad.
Het personeel was erg aardig.
Het kan dus ook gewoon goed gaan.
Groetjes, Fransijn:)
![]()
terugreis kan ook 23.45 zijn dus heb je nog de hele dag…
transavia vliegt savonds meestal terug naar nederland
Hoi, ben gisteren teruggevlogen met Onur Air vanuit Dalaman, week eerder dus daarheen. Niks dan lof. Keurig op tijd gevlogen, goede service, lekker eten en een hele relaxte vlucht. Het was voor mij de 2e keer met Onur en mijn ervaring is alleen maar positief.Maar misschien hebben wij het gewoon goed getroffen. Zoals bij elke vliegmaatschappij zal het bij Onur ook wel eens wat wezen…
In elk geval zat het vliegtuig (een hele grote) hartstikke vol, dus met de angst om te vliegen met Onur zal het wel loslopen denk ik.
Voor mij volgende keer weer Onur hoor.
Groeten, Marjan
Zonet teruggekeerd vanuit Analya met MNG. Zowel de heen- als terugvlucht verliepen perfect, hoewel ik de indruk had dat de piloot van de terugvlucht vrij ruw piloteerde. Het personeel was vriendelijk, ‘op zijn turks’, je hebt er weinig contact mee en ze spreken niet echt hun talen, maar verder verloopt alles op wieltjes. Van vliegtuigvoedsel verwacht je niet veel, maar zowel het ontbijt als middageten was behoorlijk. Het vliegtuig zat natuurlijk wel afgeladen vol, met weinig beenruimte. Maar daar dat is de verantwoordelijkheid van de touroperator, in casu Jetair.