Turkse Vliegtuigmaatschappijen

Hee iedereen:) ;;

Ik vlieg deze Zaterdag voor het eerst met een Turkse maatschappij naar Turkije. Ik heb al veel verhalen gehoord over Turkse maatschappijen maar ik voel me eigenlijk een beetje onzeker over de veiligheid … Ik lees wel overal dat de service heel goed is…is dat waar? Kan iemand met ervaring mij misschien vertellen of een Turkse maatschappij wel veilig is?!
Alvast bedankt!

x.

Ik vlieg al jaren lang met Turkse maatschappijen op en neer en heb nog nooit problemen gehad. Gelukkig.
Ik vlieg zondag met ONUR AIR en met een gerust hart moet ik zeggen.
Ik wens jou een goede reis toe en laat je niet gek maken door allerlei verhalen.
Natuurlijk zijn er mensen met nare ervaringen en dat is erg jammer, maar je kunt gerust Turks vliegen hoor.

Fijne reis, Fransijn

Heb vorig jaar 2 maal met Inter Airlines gevlogen en daar was niets mis mee.

MNG en Pegasus zijn ook in orde !

Ik vlieg ook al jaren met Turkse vliegmaatschappijen zowel van Nederland naar Turkije als binnen Turkije, heb me nog nooit onveilig gevoeld… Relax en geniet er kan je niets gebeuren!!

heb ook 2 keer gevolgen met een turkse maatschappij, en beide keren is het goed bevallen.

en anders hebben we ook altijd nog mijn vliegend tapijtje :wink:

Hallo,

Ik vlieg ook met turkse maatsschappijen namelijk inter airlines en pegasus.
En dat is prima.
Vind het heerlijk om met hun te vliegen.

Groetjes en een fijne vakantie.
jac

Ga dit jaar voor de negende keer naar Turkije en tot nu toe altijd nog met een Turkse maatschappij gevlogen (Inter Airlines en Pegasus) en nooit problemen gehad.

Haha het tapijtje is zeker een goed alternatief. Leuke manier om wat extra geld te innen Rien, je wordt gewoon piloot op vluchten naar Turkije! Na en wil graag de co-piloot zijn :stuck_out_tongue:

Ooit wel eens gehoord dat er een Turks vliegtuig neergestort is???
Maak je geen zorgen, ik vlieg liever met een Turk dan met een Nederlands vliegtuig, veel gezelliger. Laat je niet gek maken!
Mar

Daar ben ik het nou helemaal mee eens!
Groetjes uit İçmeler…:wave:

Ik ook… Het enige nadeel van een turkse maatschappij zijn vaak de tijden!!

X

Ik heb nog nooit last gehad van de vliegtijden, altijd al op tijd geweest of zelfs iets vroeger ! Heb altijd met een turkse maatschappij gevlogen naar Turkije !

O ja, Sunexpress is ook héél goed !

Ik heb genoeg met turkse maatschappijen gevlogen, de vliegtuigen zijn niet de nieuwste en ik heb nogal vliegangst en als de dames(en heren) dan je niet willen of kunnen verstaan ben je ook minder gelukkig!
Maar waardoor ik nooit meer met een turkse maatschappij vlieg is omdat we er verleden jaar zoveel ellende door gehad hebben! Niet de vlucht zelf, maar het feit dat ze niet meer in nederland en duitsland mochten landen, we in belgie aankwamen, en maar moesten uitzoeken hoe we weer in nederland kwamen! Dat zou met een nederlandse maatschappij niet of minder snel gebeuren, en daarom vlieg ik er niet meer mee!!
Dat is voor mij ook een reden om niet snel meer met kleinere reisorganisaties te boeken, want die kunnen ook niets voor je regelen! En de mensen die een grotere organisatie achter zich hadden, daar stonden bussen voor klaar, of die hadden tickets om door te vliegen naar amsterdam!
goede vlucht, maar dat lukt wel!
:wave:

wij hebben 6keer gevlogen met air anatolia,geen problemen gehad,laatste 3 keer gevlogen naar izmir met martin air , twee keer was leuk,maar de derde keer niet,moesten doorvliegen naar antalya om mensen bij te laden voor amsterdam,8uur zitten nee laat maar,ga deze keer weer met een turkse maatschappy,

groet carlos:bored:

??? 8 Uur zitten Carlos?? Waar kwamen jullie vandaan dan, Amerika?? Heen en weer Amsterdam-Antalya is nog geen 8 uur!!
Het kan bij elke maatschappij gebeuren, dat is wat iedereen zegt toch!
Wij moesten eens een tussenlanding maken in Bodrum. Heen eerst Bodrum dan Izmir. Was met Transavia trouwens. Dan denk je, mooi terug geen last!
Vergeet het terug ook tussenlanding Bodrum, vlogen ze andersom. Op zich niet erg, alleen moesten we in Bodrum van boord, veiligheidsverplichting. Wij reisden met een mindervalide, moest trap af en weer op(kan heeeel slecht lopen!) Voor ons zat een meneer met een acute hernia. Had 8 dagen plat in het ziekenhuis gelegen, mocht GEEN STAP zetten. LOPEN DE TRAP AF EN OP!!!

Nogmaals je vliegt heus veilig, ik kies er alleen voor NOOIT meer de verplichting te krijgen zelf uit Brussel of verder de terugreis te moeten regelen! Als het een Ned-Mij zou overkomen is de regering verplicht zn burgers thuis te halen nl!
:wave:

Ik had in de afgelopen jaren 2 x voor Turkije geboekt en 2x zouden wij met Onur Air gaan. Ik vond het niet zo erg. Leek mij wel een keer leuk om met een Turk te vliegen, maar door allerlei omstandigheden, werden wij beide keren zonder bijbetaling omgeboekt naar, de 1e keer Martinair en de 2e keer Transavia. Nou, eerlijk gezegd, was ik daar niet rouwig om. Al helemaal niet na al die verhalen van vorig jaar voorjaar.

Maargoed, ik kan verder niet goed vergelijken, maar ik denk toch wel, als dat ik weer voor Turkije zou boeken, dat ik er nu wel op zou letten, dat ik liever met een Nederlands maatschappij zou willen vliegen. Maar dat is dus mijn mening en als jullie daar anders over denken, ook goed! Ieder zijn/haar mening!

Mvg, Roanna

hay beppie,
ik zal het uitleggen,2uur zitten in izmir,1.15uur naar antaliya,1.45uur wachten in antaliya,ruim 4 uur terug naar amsterdam.

als je dit opteld kom je aan ruim 8 uur.

groet carlos:TURKEY:

was zeker erg vermoeid telkens opstijgen en landen enwachten

praat me er niet van,het ergste was nog op amsterdam was de transportband
stuk,dus je weet het wel nog meer wachten,en het ergste kwam nog,bij aankomst in de hal,denk je ,taxi weg nog veel langer wachten,8 uur amsterdam,11.30uur eindelijk mijn bed.

groet carlos:asleep: