Turkuaz Airlines???

Tijdens mijn zoektocht voor een vakantie naar Turkije zag ik bij een reisorganisatie de vliegmaatschappij Turkuaz Airlines. Heb er nog nooit van gehoord, en laat nou net deze maatschappij de gunstigste vliegtijden hebben. Heeft iemand ervaring met deze maatschappij??? Ben erg benieuwd naar jullie reacties.

Marion ik heb er ook nog nooit van gehoord

Dacht eerst dat het een typefout was en Turkish Airlines bedoeld werd. Gegoogled en toen bleek ie dus echt te bestaan.

Turkuaz (Turqoise) is een nieuwe maatschappij die nog aan het opstarten is. Ik heb gelezen dat ze ook op Kayseri gaan vliegen tzt.
Mensen die iets bij Onur hebben geboekt kregen ineens een Turkuaz-ticket. Kennelijk hebben ze vluchttrajecten overgenomen of zo.

Voor zover ik kon zien blijft Onur deze zomer gewoon vanaf Amsterdam naar Antalya vliegen. Konden kiezen uit Onur, Sunexpress en Turkuaz. Van deze drie had Turkuaz op het moment de gunstigste tijden.

Ik persoon ken het ook niet… Sorry… kan je niet verder helpen! Als ik wat weet dan hoor je het!

Wij zouden hier mee vliegen as maandag, kregen we GISTER tehoren dat er dan geen vliegtuig komt/is. Nu zijn we omgezet naar Onur Air.
Via wie zou je boeken dan…?

Weet het niet meer precies. We hebben bij zoveel reisorganisaties gekeken. Maar geloof dat Turkuaz bij Golden Tours was. Waar hebben jullie geboekt?

Bij Tourmax, Amsterdam…
Hadden boeking eigenlijk vertrek morgen…ivm met tijden om kunnen zetten naar maandag en GARANDEERDEN ons met TURKUAZ. Kregen gister tickets via de mail…NU DINSDAG VERTREKKEN en ineens met ONUR AIR…Na hoop gestress en gebel gister de hele dag niks kunnen bereiken …want het is overmacht… Boeven!!!

Geloof dat er de laatste tijd al meer klachten zijn geweest over Tourmax, ook iets met de vluchten. Maar weet het niet helemaal zeker.
Heb je al vaker gevlogen met Turkuaz?

Nou we werden vanmorgen gewoon voor leugenaar uitgemaakt door Tourmax…

Nee nog nooit met Turkuaz gevlogen, kende ik helemaal niet.

Soms … grrrrrrrrrrrrrr … zou je ze gewoon wat. En het ergste is, je wil op vakantie en dat weten ze. En daar maken ze lekker ge(mis)bruik van.

Ja is zo, terwijl de telefoon op de speaker stond dus ik het niet alleen hoorde…en gewoon zeggen:nee hoor dat is niet zo…

But anyway… We are going to the beach…

Hoop dat je/jullie nog iets mooi en fijns vinden en wens jullie een hele fijne vakantie toe.

Met groet, Zarraah.

hoihoi

Ik heb ook even gekeken bij vliegervaringen maar turkaz staat er wel op maar helaas geen ervaringen.
Wel een foto van een vliegtuig en dat ze opgericht zijn in 2005.

Groetjes Jac

Moet wel 1 van de beste maatschappijen zijn…

Zie dat je nu naar Turgutreis gaat, is dat bij Bodrum?

hoihoi zarraah, ja dat ligt bij bodrum

Is ook mooi daar, wij zijn 4 jaar geleden daar geweest in Gumbet, wel behoorlijk veel klim werk.
Maar ach…als de zon maar schijnt he ;-)) ALLES BETER DAN HIER NU…

Nu gaan wij naar Kemer/Kiris.

oke veel plezier.
Het wordt voor mij de 8ste keer omgeving Bodrum en de 7de keer turgutreis!!!

Groetjes Jac

hallo allemaal,
ik ben een nieuwkomer wat turkije betreft, wij gaan met de herfstvakantie naar turkije, geboekt bij tourmax en vliegen met turkuaz air… als dat maar goed gaat! kan echt helemaal niks vinden op google en via schiphol.nl gekeken maar ook daar staat deze maatschapij niet in de lijst. is dit wel te vertrouwen? ik hoor graag van jullie. groeten renate

Ze bestaan dus wel Renate!
En ,… Misschien voor een volgende keer: eerst uitzoeken of een organisatie en vliegmaatschappij te vertrouwen zijn, en DAN pas boeken.
Nu heb je geboekt en moet je verder erin vertouwen,…