Kan je de emails van hier boven ook lezen…?
Emails???
JAJA…wij vertrouwden ook…
en ze noemen het overmacht…haha mn neus!
Niks mis mee;je kunt het in het rijtje plaatsen van Corendon,Inter en Onur…
Je hebt het toch zelf geboekt!
Dus is het je eigen keuze!
Ik zeg niet eigen schuld… ik zeg dat het verstandiger is voor je ergens boekt uit te zoeken of ze goed te boek staan.
Als je eenmaal geboekt hebt, dan zit je eraan vast, of je bent kosten kwijt om om te boeken naar een ander(en dat loopt meestal behoorlijk op!)
Dus nogmaals:
Als je ergens gaat boeken kijk dan of ze bij de ANVR zitten, of bij SGR, met wie ze vliegen, en of die betrouwbaar te boek staat.
Dit scheelt je een hoop stress en levert veel vakantie voorpret op!
Jullie komen er heus, en beslist veilig, anders laten de vliegvelden de vliegtuigen niet opstijgen!!!
Vast een fijne vakantie
voor onderzoek heb ik ook uitgevoerd, toermax is aangesloten bij SGR en Garantiefonds en heb dit ook gecontroleerd, bij de boeking werd ons gemeld dat we zouden vliegen met Onur-Air, dit is zonder ons dat te berichten over gegaan naar Turkuaz Airlines. dus in dit geval sta ik machteloos en kan ik alleen maar hopen dat het allemaal goed komt.
Gaat goed komen hoor! Maak je geen zorgen.
Wij zouden vliegen met Onur op Zondag, toen naar de Maandag met Turkuaz, daar niks over gevonden en zonder welk bericht dan ook overgezet gezet naar de Dinsdag en ineens weer met Onur Air.
…en als je hier over probeert te praten met ze wordt je voor leugenaar uitgemaakt!!!
Niet erg proffesioneel…
Gewoon bij een reisburo boeken voortaan…:wereld::unibrow:
…Ja okee maar kan ook bij P Langhout of D-reizen gebeuren hoor…
Daarom boek ik niet met de ‘kleine’ internetreisbureau’s!
Ik weet niet wat ze doen, ze boeken ergens… maar ik weet niet waar.
Ik ga alleen via de grotere organisaties, die hebben stoelen ingekocht, en dan weet ik ook met wie ik reis…
Liever iets meer, maar ook veel meer rust in mn lijf
@Cyn: :hihi:
Ja dan noem je ook wel wat op Nee serieus over het algemeen boeken de reisburo’s (P. Langhout is geen reisburo) alleen betrouwbare organisaties… die niet met Turkuaz Airlines vliegen… en ook vrijwel niet meer met Onur…
Vaak hebben kleine organisaties geen eigen stoelen bij de luchtvaartmaatschappijen, en krijgen ze dus gewoon een aantal stoelen toegewezen… en vaak dus te weinig. En gooien zij het op overmacht!
Dat bedoel ik…
i know
Ja want gaf vanaf vorige week donderdag wel de nodige stress kan ik je zeggen en stuk minder voorpret hoor als ze je voor leugenaar uitmaken…
BUT ANYWAY:::::::::::::::: WE ARE LEAVING TOMMOROW… hehe
Geloof me… via “grote” reisorganisaties die bij de reisburo’s te boeken zijn ( dan bedoel ik wel de anvr+sgr reisburo’s, en niet een hakkietakkie reisburo) zal dat echt niet gebeuren!! Tuurlijk gebeurd het weleens dat de vlucht uitvalt, en dat je 1 dag later moet… maar dan krijg je gewoon een vergoeding, en excuses… Wat een hotel betreft ook deze is weleens overboekt, maar krijg je iets gelijkwaardigs voor terug!!!
Ik hoop voor jullie dat morgen wel alles goed gaat!
Ja dank je.
Hopen wij ook want meer ‘trammelant’ hebben wij geen zin in hoor, willen gewoon lekker gelaxed op vakantie dus geen ge ouwe**** meer, snap je…
Ja gaat zeker lukken, ik ga nu nog ff verder met de strijk…hihi…
Doei doei en groet van Zarraah.
Snap ik! Fijne reis! :dag:
Fijne vakantie dan, en vanaf morgen…RUST EN GEEN STRESS!!!