Weet je Carlos, dan zal je nog meer begrijpen waarom wij niet meer met een turk willen!!
Wij werden om 0.30 opgehaald uit Alanya, naar het vliegveld(2 uur) daar 2 uur wachten! Dan naar Brussel(3,5 uur) daar 2 uur je de kelere zoeken naar het beloofde vervoer naar Amsterdam, dan via Rotterdam naar Amsterdam en dan naar huis. En dit met een invalide en 2 kleine kinderen. 3 mannen om de koffers, rolator ed te bedienen(1 van hen is 75!) 1 vrouw met de kinderen en 1 om met de rolstoel met een 70 jaar oude vrouw erin te lopen, en dan moet je zeker wel blij zijn!!!
Dit grapje heeft bijna 18 uur geduurt!!!
En de meesten wonen in Amsterdam, dus extra tijd vanaf schiphol in nihil!
NEE NOOIT MEER, dan maar 8 uur, is beduidend minder
Ik ga echt alleen nog maar met een nedelandse maatschappij omdat de regering dan wel verplicht is je thuis te halen!!
Officieel is elke luchtvaartmaatschappij verplicht om vervangend vervoer te regelen. Dit is echter niet altijd gelukt. Zoals bij jou beppie… Voor een turkse maatschappij is het moeilijker om vervangend vervoer te regelen in het buitenland, dan voor een grote nederlandse maatschappij. Dit is uiteraard geen excuus!! Het mag gewoon niet gebeuren, jij betaald voor die vlucht, dus moeten ze jou van a naar b brengen en niet van a naar c… Ik vlieg ook niet met een Turk… ben namelijk een enorme scheiterd!!
Ja dat hebben ze ook gedaan, je mag zoveel kilometer hemelsbreed(250??) van je thuisbasis worden terug gebracht, maar dan moet er daarvandaan wel vervoer zijn naar je thuisbasis. En dat was er op brussel niet. Zijn in een bus van Enka geloof ik gestapt!! Maar we kwamen er dat was het belangrijkst. NOOIT MEER!!
Het zal altijd behelpen,als veel mensen naar een bepaalde bestemming gaan dan onstaan er problemen.De ene heeft mazzel,de andere ondergaat de wet van Murphey.
Ik heb het zelf 2 keer mee gemaakt;1 keer vanuit Amerika en 1 keer vanuit Turkije,de wet is dan meedogenloos.
Je kunt je erover opwinden maar daar win je niks mee.
Travel met het vliegtuig is altijd een lot uit de loterij,
Ben ik met u eens! Ook Transavia of Martinair kan problemen krijgen! Collega’s van ons hadden klanten en die keerden na 1 uur vliegen terug naar Amsterdam… Toen vlogen zij pas de volgende dag weer… Het is overmacht hoe lullig het ook kan zijn!
Ik heb geen klachten erover hoor, overal is wat. Maar gister ging mijn familie terug uit Alanya, waren maar ff vergeten wat er verleden jaar gebeurt was, want je kan wel bezig blijven…
Nou nu werden ze de laatste AVOND gefaxed dat ze 2 uur eerder gehaald werden, en dat ze rond 19.40 op schiphol zouden zijn. Vergeet niet, met een invalide vrouw van 70 en man van 76!!! JOEPPPIEEEE een tussenlanding!!! Lekker bijna 6 uur in het vliegtuig zitten, terwijl die vrouw dus problemen met haar benen heeft!! Ook begeleiding op schiphol/luchthaven van aankomst ed!!
Nee ik ben klaar met die club, al dat soort clubs dus!!
Ik vlieg met een gerenomeerde nederlander of ik vlieg niet meer!!!
Je ben nooit zeker van je zaak wat je boekt, vorig jaar naar bodrum speciaal transavia geboekt. Helaas pindakaas terug vlogen we met onur air, we hebben wel netjes na een klacht ingediend te hebben ons geld terug gehad voor het boeken van een Nederlandse charter.
En het gebeurt wel vaker hoor dat je niet vliegt met wat je heb geboekt, mijn broer idem dito vanuit spanje terug gingen hun ook met een Spaanse
maatschappij.
Als ik met nadruk vraag om Transavia of zo, en ze boeken me over, is dat een reden om de reis te annuleren, en geloof me, ik ANNULEER!!! Zit ik in het land terplekke ik vlieg NIET met onur terug, want ik ga in een toeval!! Ik ben echt TE bang om daarmee terug te vliegen!!
Er zijn verleden jaar dingen gebeurt wat dit voor mij heeft veroorzaakt. Ik ging eind van dat jaar met transavia naar Kos en heb 2 uur zitten janken tijdens de vlucht dus…
Ik vlieg Zaterdag met Interairlines, mooie tijden 6.15 vertrekken en 11.40 terug.
Transavia ben ik niet kapot van, je betaald er een extra toeslag voor maar de beenruimte in het vliegtuig is stukken minder dan bij andere maatschappijen.
Eind september ga ik met arke-fly (comfort class) eens kijken hoe dat bevalt.
Hoi allemaal!!! ik voel me helemaal gerust gesteld met jullie antwoorden!
Wij vliegen over enkele weken met pegasus richting Alanya en ik moet zeggen het scheelde ons 120 euro!Transavia was duurder.Maar of de veiligeheid dat waard was vond ik nog wel een beetje eng…zouden we het wel doen,wij hebben gewoon geboekt.Vertrouw er maar op,elk vliegtuig kan neer storten dus okay geboekt en nu voel ik me lekker blij…en als we dan in geval van nood dat vliegend matje mogen gebruiken…maak je nog eens wat mee…Passen daar 2 ouders en 2 kinds op???
vraag me ook af,wat voor eten je kunt verwachten.Ik neem zo wie zo wel eten mee want ik ben diabeet,en ik kan niet opeens onder eten,dan heb ik een big problem.maar ik neem aan dat een tas met eten Broodjes en wat drinken gewoon het vliegtuig mee in kan…stien