Turkse Vliegtuigmaatschappijen

Ja hoor Stien. Dan kan volgens mij wel hoor! Mijn man heeft hetzelfde en wij brengen ook altijd voor onderweg onze eigen spullen mee. Heb daar nog nooit problemen mee gehad.

Groetjes Roanna:wink:

Ja hoor Stien, geen punt, zeker geen punt bij die turken die zijn veeel makkelijker dan bij ons!!!
:wave:

Het beste is gewoon turkish airlines misschien wat aan de duurdere kant ma 99% op tijd. Alle vliegtuigen zijn gevaarlijk je weet het maar nooit dus.

Seda, als je een pakketreis boekt, dan vlieg je nooit met Turkish airlines!! Dat is alleen mogelijk bij een los ticket of een stedenreis naar Istanbul!

dat weet ik ook wel ma als je wilt betaal je bij kan je WEL met turkish airlines vliegen tenminnste wij doen dat wel (we hebbe namelijk reisbureau) je zelf ook een pakkket samen stellen.Maar dat is alleen als je samenwerkt met hotel en wij werken direct met alle bekende hotels aan de middelandse zee en bodrum samen wij boeken direct en regelen vlucht…:RockOn:

Ja ok… maar dat is vaak duurder dan een pakketje… Tenminste bij mij op mijn werk… Zijn jullie een turks reisbureau?

Seda,geen reclame,weet je nog?

Groetjes,

Hans.

@Seda, nee wij zijn gewoon een nederlands reisbureau. Die prijsverschillen kunnen inderdaad vrij hoog zijn!!!

x

hallo allemaal

binnen 2 weken vertrek ik voor een weekje naar Turkije. Nu had ik al enorme vliegangst en met alles te horen over die ongevallen ben ik eigenlijk enorm bang geworden.
We vertrekken met Thomas Cook Airlines en keren terug met een turkse maatschappij, normaalgzien Pegasus… iemand al gevlogen met deze maatschappijen?

groetjes en bedankt!

wat ik ook nog wou weten, waarom willen sommige onder jullie niet meer vliegen met pegasus en interairlines enzo?

Hai Kimbrlieee
(op speciaal verzoek hihi) ehhh waarom vlieg ik/vliegen wij niet meer met een turkse maatschappij, en wat denk ik van pegasus.(over thomas cook kan ik je niets vertellen)
Eerst Pegasus, prima maatschappij, prima vluchten mee gehad, ik vond deze zelfs een van de betere maatschappijen!!

Waarom niet meer. Wij hebben met Onur gevlogen toen deze nergens meer mocht landen in europa, behalve in belgie. Dus daar moesten we toen ook heen. Geen keuze over. En hoe je dan thuis komt, dat zal onur ook worst zijn.
Als je als nederlander met een nederlandse maatschappij vliegt, en er zijn problemen, dan heeft de nederlandse regering de plicht te zorgen dat je thuis komt.
De ellende van toen willen wij nooit meer meemaken

Maar maak je geen zorgen, je komt er veilig, en ook weer thuis!!
Veel plezierrrrrr

ok, hopelijk :smiley: bedankt voor je reactie!

Geloof me. We hebben voor die Onur ellende, met werkelijk elke maatschappij gevlogen die er was… elke, zelfs Alfa Airlines(die was werkelijk het slechtst haha)
En we zijn er nog steeds!!!
Veel plezier haha

Ik heb ook een aantal x met onur gevolgen, een hele ervaring :slight_smile:
Stoelen/bekleding los, lekker dicht op elkaar enz. Maar jah, als je goedkoop op vakantie wilt dan mag je goedkoop verwachten, en voor die paar uren in het vliegtuig is het nog te overzien.

Enneh, Kimbrlieee, vliegen schijnt een vd meest veilige manieren van transport te wezen (minste doden per jaar in vergelijking met auto/bus). Dus niks te vrezen!