hoi,
Ik hoop dat sommige mensen mij kunnen helpen, hoe ik er achter kom wat mij vertrek/aankomst tijden zijn, ik ga 1 mei weg, en het reisburo weet de tijden nog niet.
Dus mensen als je weet hoe je er achter kan komen, alsjeblieft help me dan!!!. Ik hoor het dan wel!!
Alvast bedankt!!
Groetjes timo
Zou handig zijn als je erbij verteld met welke maatschappij je vliegt en luchthaven van vertrek en aankomst.
Als het reisburo het nog niet weet, dan zal het nog wel niet bekend zijn.
Of ze hebben je een reis aangesmeerd met vertrek heen om 23:00 uur, en vertrek terug om 04:00 's ochtends. Dat vertellen ze je pas als je alles betaald hebt.
Zeker als je vliegt met een Turkse maatschappij (Onur, Fly, Inter, …), dan kunnen tijden op het laatste moment nog veranderen.
Voorbeeldje: onze Inter Air vlucht werd een paar dagen voor vertrek verzet van 22:30 uur naar 10:45 uur, en terug kregen we de dag voor vertrek te horen dat de vlucht verzet was van 10:10 uur naar 16:00 uur.
Dus zelfs al weet je het, dan weet je het nog niet. :wacko:
Hoi Timo,
Wij vliegen 1 juni met Martinair. Het reisbureau wilde ook niets doorgeven. Maar 1 telefoontje naar Martinair, en even aandringen, is het wel gelukt. Deze vluchttijden zijn nooit definitief (daarom willen de reisbureaus de tijden nog niet doorgeven) en kunnen nog veranderen. Maar meestal veranderen de tijden niet meer, dat is onze ervaring.
Ik ben benieuwd met welke maatschappij jij vliegt.
groetjes schol
waarom denken jullie nou dat ze niets doorgeven?
juist…omdat de planning niet definitief is, en men dus gaat klagen als die fijne tijden veranderen in iets minder fijns.
Waarom wil je rekenen op iets wat je missschien niet krijgt???
Dat is een raadsel voor me.
Ik heb zelfs (van een NL-maatschappij !!!) binnen 1 week voor vertrek 3 !!! schemawijzigingen doorgekregen…
Corendon schijnt het inderdaad vaak te hebben…
en bij D Reizen hebben ze geen verstand van reizen, dat is net de Kijkshop (slechte ervaringen mee)
kan het hier helemaal mee eens zijn
D-reizen is een heel slecht reisburo ,ze weten niks en als ze al info voor je hebben klopt deze van geen kanten
vliegtijden kloppen voor geen meter ,ze zorgen gewoon dat er een vliegtuig vol komt klappen al die vliegtijden bij elkaar en hoplakee een vliegtuig vol en hoe de mensen er op reageren zal hun een zorg zijn (fly air) ook corendon heeft helemaal voor ons afgedaan,zei beloven ook telefonische hele andere dingen,in wintergids stond dat bij hotel er 3 zwembaden waren ,leuke plaatjes erbij van inderdaad zwembaden met water tja wel de zwembaden gezien maar er zat nog geen water in !!!utltra all inn en al-inn klopte nix van kortom overal was wel iets maar hotel(club paradiso)was in 1 woord geweldig het is alleen erg jammer dat club paradiso nog vermeld staat in gids van corendon want ze krijgen een hele slechte naam vanwege dat stomme gedoe met corendon
Hoi Timo,
Ik heb nog wat toe te voegen aan het mailtje wat ik je gestuurd heb.
De vliegtijden die op de Schipholsite staan zijn geen chartervluchten.
Je kunt voor meer info kijken op
http://zoekinturkije.nl/phorum/read.php?f=1&i=9&t=9
en op
http://www.lokum.nl/_forum/messages/457/59…html?1057648143
Hier staan reacties van mensen die al gevlogen hebben met onur air.
Misschien kun je met hen in contact komen.
Ik hoop dat je een fijne vakantie zult hebben.
Groetjes, schol
nou ik ga 27 mei heb gebeld naar het reisbureau en kreeg mijn tijden onder voorbehoud…vlieg naar bodrum met pegasus op donderdag en heen is de tijd 10.15 en terug 3.30!!!
nou dat zegt niks, dat is een ruwe planning
deze tijden kunnen nog heeeeel vaak veranderen !!!
Dat je reisburo dat niet gezegd heeft…
als je met Transavia vliegt dan heb je meestal toptijden!!! wij vertrokken vorig jaar om half 6 's morgens dus hadden we er zo’n beetje een dag extra bij!! En we gingen op de terug reis rond half 8 weg!!! B)
hoi ,
tuurlijk kunnen deze tijden veranderen…maar mijn ervaring is toen ik een half jaar in turkije werkte dat de vluchtten weinig veranderen,
de gastten vlogen toen ook altijd midden in de nacht terug!!!
dat heb je nu eenmaal vaak als je met een turkse maatschappij vliegt!
Hey Jumpy,
Dus omdat je toevallig een keer goede tijden had toen je met Transavia vloog is het meestal zo? Wat een bullshit.
Ik vloog vorig jaar met Transavia om half 6 's ochtends heen maar ging terug om iets van 8 uur in de ochtend.
Dus waarschijnlijk had je gewoon net mazzel.
Greetz Kinine
Ik ga 5 mie met Flyair. Wij gaan om 20.15 ur heen en vertekken om 16.15 uur weer naar Nederland… Mwa beetje jammer van de heen reis maar goed het is niet anders…
Ik vertrek op 5 juni naar antalya en heb vandaag bij het reisburo gevraagd of ze al wisten hoe laat het vliegtuig vetrekt. Ze hebben mij de tijden gegeven die bij hun in het systeem staan, maar ze zij er bij dat ze wel onder voorbehoud zijn. (ze wist bijna zeker dat ze niet meer veranderen).
Nou ik heb gisteren mijn papieren op gehaald en baal dus dat het wel is veranderd met de tijden. I.p.v. 's ochtends vroeg te vertrekken vertrek ik nu om 5 uur
voor vluchttijden wat betreft fly air, die pas 2 weken van te voren bekend zijn bij het reisbureau, kun je kijken op www.sultanreizen.net/.
Dit betreft alleen FLY AIR.
ik vlieg met fly air
en ik heb ook rot tijden heen om 20:15 terug om 04:30
dus 2 dGEN KWIJD