Tickets

heey hallo allemaal

is het normaal dat als je naar turkije gaat je de tickets pas laat krijgt?
ik ben naar verschillende landen geweest en toen was het normaal dat je ongeveer 10-12 dagen van te voren je tickets krijgt, alleen nu ga ik 14 juli weg en ik krijg mijn tickets waarschijnlijk 9 juli pas dit is toch niet normaal ik krijg van mijn reisorganisatie te horen dat dit normaal is met vluchten naar turkije ik wil dit alleen niet geloven :huh:
heeft iemand anders hier ervaringen mee???

Hoi,

Wij gaan 12 juli weg, en ik heb ook nog geen tickets. waarschijnlijk dinsdag of woensdag. wel zijn de vliegtijden bekend bij het reisburo.
s’avonds 22 uur weg, en s’ochtends 6 uur weer terug, word je ook niet vrolijk van. Wij gaan ook naar turkije, en vliegen met Fly Air. :frowning:

HOI

IK GA AL VOOR DE 8E KEER NAAR TURKIJE , EN ELK JAAR IS HET VERSCHILLEND WANEER JE ZE OP KAN HALEN .
DE EENE KEER 2 WEKEN VAN TE VOREN DE ANDERE KEER 1 WEEK
MAAR SOMS OOK WEL IS 5 DAGEN .
MAAR IK GA NU 31 JULI OP VAKANTIE NAAR TURKIJE EN WEET DE REISTIJDEN AL .
DIE KAN JE VRAGEN OP HET REISBUREAU.

GROETJES KIM :slight_smile:

Hoi Tim en Kim,

De versturing van tickets ligt geheel aan of jullie met charters of directe lijndiensten vliegen. Charters hebben tijden onder voorbehoud (dat kan zelfs tot en met 24-uur voor vertrek gewijzigd worden) en directe lijnvluchten zullen op de aangegeven tijden vliegen en kunnen niet gewijzigd worden. Dit merk je alleen wel aan de prijs (stukken hoger) en je krijgt de tickets ruim van tevoren opgestuurd. Charters sturen pas binnen 5 dagen voor vertrek de tickets op omdat het printen van tickets veel tijd en geld in beslag neemt, en de kans erin zit dat de tijden wijzigen. Meestal na de 6e dag voor vertrek zijn de meeste tijden voor 99% zeker…Dus waarschijnlijk vliegen jullie met een charter (niks mis mee) maar dit is het wel een nadeeltje maar een voordeeltje is weer voor de portemonnee :D. Hopelijk heb ik jullie wat meer informatie kunnen verschaffen en ik wens jullie een prettige vakantie.