Vliegen Met Turkse Vliegmaatschappij

In september 2004 vliegen wij met inter airline vanaf vliegveld zestien
hove.Ik ben heel benieuwd hoe de vlucht is bevallen, en of de verhalen
die hier over soms de ronde doen waar zijn.Ook ben ik benieuwd hoe de vluchttijden waren,dit omdat er van af Zestienhove na 21.30 niet meer gevlogen mag worden.

Inter air line is een prima maatschappij je moet geen super de luxe verwachten maar het eten is goed het personeel is vriendelijk en het is tenslotte maar een paar uurtjes vliegen!!
Vanaf 16 hoven vertrekken is net als van schiphol alleen dit vliegveld is veeel kleiner en heeft 3 winkels ofzo.
Groetjes Sarah!!

Hoi,

Heeft iemand ervaring met de luchtvaart maatschappij “Fly air”?
Wij gaan waarschijnlijk in april vanaf Rotterdam airport met deze maatschappij vliegen.

Ik heb zelf niet met Fly Air gevlogen, maar vrienden van mij wel. Het personeel was heel vriendelijk, het eten was goed, je moet alleen niet te dik of te lang zijn, want de stoelen waren erg klein en de beenruimte was erg krap…

Gr. Tanja

Ik vlieg vanaf Eelde ( Groningen ) en vlieg met Onur Air in Juni 2004 is dit wat te doen??

wij waren met martinair heengegaan en we zouden met onur air terug naar nederland vliegen.
de laatste 4 dagen van on ze vakantie is onze vliegtijd 3 x veranderd, <_< ,tot we voor de 4de x bericht kregen dat we toch met martinair terug zouden vliegen.
dus het vliegen zelf weet ik niet hoe dat is met onur air.
maar dat zovaak onze tijden waren veranderd was wel heel irritant.
maar het is maar un paar uurtjes vliegen, dus het kan nooit heeeel erg zijn. :smiley:

HALLO,
Wij gaan in mei dit jaar met Onur air vanaf amsterdam. we willen graag 's morgens vertrekken, maken we met Onur air kans of kunnen we beter met Martinair? wie oh wie weet dit? (ervaringen)
Gr. Fem :o

Mijn ervaring van vorig jaar ( Alanya) was, ook geboekt voor Onur Air en op laatste moment gewijzigd door OAD naar Martinair. In ons geval zonder bijbetaling.

Ik kan je natuurlijk niet zeggen hoelaat we zouden vliegen met Onur omdat we nog geen tickets hadden, maar dat het NIET vroeg in de ochtend zou zijn, was wel zeker. Reken daar dus maar niet op!

Als ik nu moest gaan wist ik het wel! Kiezen voor Martinair. Wij gingen toen (Mei 2003) op woensdag om 7 uur s, morgens en 13 uur weer terug. Mooie tijd.

Veel succes ermee en prettige vakantie.
Gr. Roanna.

Met Turkse maatschappijen is de kans het grootst dat de " logische" volgorde vroeg heen. laat terug of laat heen, nog later terug omgedraaid wordt uitgevoerd.
De basis van een Turkse maatschappij is uiteraard Turkije, dus ze vliegen eerst naar Nederland (stel, 07.00 uur) en dan rond 11.00 uur terug naar Turkije (onze heenreis)

Garanties bij Nederlandse charters heb je ook niet (meer); afhankelijk van de vraag naar stoelen wisselt een maatschappij snel van toestel (een Boeing 757 ipv 737 of zo) waardoor meerdere vluchten op 1 dag gecombineerd kunnen worden.
Zo kan het gebeuren dat je om 21.00 uur heen vliegt en om 11.00 uur terug. Helaas, pech, echt niets aan te doen!
Het motief dat je zo 2 dagen vakantie mist is in de ANVR voorwaarden uitgesloten.

Ik vlieg in mei met Fly Air; ben benieuwd…

Originally posted by Roanna@15-01-2004, 15:32:58
** Mijn ervaring van vorig jaar ( Alanya) was, ook geboekt voor Onur Air en op laatste moment gewijzigd door OAD naar Martinair. In ons geval zonder bijbetaling.

Ik kan je natuurlijk niet zeggen hoelaat we zouden vliegen met Onur omdat we nog geen tickets hadden, maar dat het NIET vroeg in de ochtend zou zijn, was wel zeker. Reken daar dus maar niet op!

Als ik nu moest gaan wist ik het wel! Kiezen voor Martinair. Wij gingen toen (Mei 2003) op woensdag om 7 uur s, morgens en 13 uur weer terug. Mooie tijd.

Veel succes ermee en prettige vakantie.
Gr. Roanna. **

Hallo! Allebei bedankt voor het reageren! Het kan best zijn -nadat ik dit heb gelezen- dat we het nog wel proberen om te boeken naar Martinair (Transavia zat al vol op die datum).
Groetjes C. Kuiper

super