In de winter vind je weinig vluchten naar Izmir, vaak zijn ze heel duur…
In februari kan je met onur air vanuit Amsterdam naar Izmir vliegen voor een betaalbare prijs…
Maar aangezien ik van Belgie ben vraag ik me af of ik gewoon kan reserveren via Nederland en dus in Amsterdam het vliegtuig nemen…
Is Onur air betrouwbaar???
hey kaatje…
de twee keren dat ik naar turkije ben gegaan ben ik met onur air gevlogen… tis allemaal goed verlopen bij mij!!!
het zijn wel charter vluchten dus in antalya heb ik twee keer wel vertraging gehad maar voor de rest vond ik het allemaal heel goed gaan…
ik had mooie vliegtuigen en het eten aan boord is ook lekker…
xxx
sabine
Hoi,
Ik heb ook goede ervaring met Onu Air, wel vertraging. Maar verder verzorging en eten is goed. En ook een vriendin van mij heeft goede ervaringen met hen. Tenslotte kan je met elke vlucht vertraging oplopen… Enne nog een “voordeel” eten/drinken zit bij de prijs in… Hoef je niet apart voor te betalen als bij andere maatschappijen… en ze komen met drinken regelmatig langs en kan je keuze maken uit allerlei dingen.
hello!,
Ik vlieg ook meestal met Onur… Tot nu toe leef ik nog ;)…
Ben de laatste keer met Fly-air gegaan… maar dat was een beetje freaky… dat vliegtuig pleurde bijna uitelkaar van oudheid!!!
enneh ff over die prijzen… Mijn nicht komt net terug uit Marmaris en zij vloog ook naar Izmir… Ze had bij Oger geboekt en dat was €160,-
Dat valt toch wel mee???
xxx
Mijn dochter vliegt altijd met onur air als ze me komt bezoeken en is heel tevreden, zoals anderen zeggen, het eten is een pluspunt en de vliegtuigen zijn heel goed met veel ruimte.En andere vliegtuigen hebben ook wel eens vertraging.Zo erg is dit ook weer niet.Onur air is zeker betrouwbaar,natuurlijk kan je vanuit Belgie via Amsterdam vertrekken.
Franka
wat ik persoonlijk niet helemaal snap is waarom je overal op het web vragen vind of die turkse maatschappijen betrouwbaar zijn. Waarom zouden die slechter zijn dan nederlandse maatschappijen? Ik heb nu 2x met een nederlandse maatschappij gevlogen en vond die 2 het slechtst van alle maatschappijen waar ik mee gevlogen heb.
Onur Air is gewoon een goede maatschappij. Misschien zijn de vliegtuigen wat verouderd, maar ze worden verder goed onderhouden, het eten aan boord is prima en ook de service vind ik over het algemeen goed. En tja, vertragingen, heb je die niet bij elke maatschappij weleens. En ik vind het ook niet zo gek hoor, vooral in het zomerseizoen, als er 24 vluchten op een dag vertrekken. Ik heb als grondstewardess voor Onur gewerkt en je moet eens weten hoe hard er gewerkt wordt om die vluchten op tijd weg te krijgen, al zijn er constant factoren waardoor dat niet lukt (en ook dit geldt weer voor alle maatschappijen).
Echt serieus, je kunt gewoon rustig met de maatschappij gaan vliegen hoor.
En houd als je het toch niet vertrouwt, maar in je achterhoofd, dat ze echt niet op schiphol zouden mogen landen als het met de vliegtuigen niet goed in orde is.
gr.
nur
Ik vraag het omdat ze in Belgische reisbureau’s geen informatie kunnen geven, of boekingen doen…
Ik vlieg meestal met Turkische maatschappijen zoals, MNG, TURKISH AIRLINES en nu wou ik gewoon deze eens proberen…
Bedankt voor de reacties…
Ik ben afgelopen jaar trouwens in totaal 10 keer naar Turkije gevlogen en nog NOOIT problemen of vertragingen gehad dus SUPER!!!
Ben regelmatig met Onur naar Turkije gegaan! Het ziet er ook naar uit dat we komende mei er weer mee vliegen. Prima maatschappij, het enige nadeel is dat de terugvluchten soms/vaak al om 4 uur in de ochtend zijn en je dan dus een dag kwijt bent!
Nooit vertraging van betekenis gehad, en de verzorging aan boord is ook in orde.
Mijn ouders zijn afgelopen zomer met MNG vanuit Brussel geweest, ook geen problemen.
Bedenk allemaal eens dat vliegtuigen die van grote luchthavens vertrekken aan bepaalde eisen moeten voldoen, en ik weet dat Schiphol heel hoge eisen stelt!! Dus als er een maatschappij vanaf schiphol vertrekt dan zullen de toestellen heus wel in orde zijn. Misschien een beetje oud, maar verder ok!
Succes weer allemaal
Annemiek
Ik heb dit jaar 4x gevlogen met Onur air en heb helemaal geen vertraging gehad. Vliegtuig is goed, personeel is goed en het eten is ook goed te doen. Helemaal top!
Succes ermee, en groetjes
Of het aan Onur air lag of aan Maxisun weet ik niet, maar de terugreis werd drie uur van te voren gewijzigd. Ipv om 2300 te vliegen van Alanya naar Schiphol zouden we om 3 uur 's nachts gaan vliegen van Alanya naar Keulen. Op de heenreis ging alles wel goed, maar het personeel spreekt geen verstaanbaar Engels. Op andere vluchten met andere maatschappijen was het Engels veel beter te volgen.
Voor de gezelligheid geeft het ook niks nee, maar als er iets aan de hand is… van vertraging tot een ongeluk is het wel fijn als je ze kan verstaan lijkt mij :blink:
Ik ben enorm bang als het om vliegtuigen gaat…maar met ONUR air was het fantastisch vliegen ! Vraag rij 7 als je kunt, dan heb je lekker veel beenruimte
**Ik ben enorm bang als het om vliegtuigen gaat…maar met ONUR air was het fantastisch vliegen ! Vraag rij 7 als je kunt, dan heb je lekker veel beenruimte **
dat rij 7 verschilt per vliegtuig. waarschijnlijk zat je bij dat vliegtuig bij de nooduitgang.
dus nooduitgang vragen want bij sommige toestellen, is rij 7 namelijk niet de nooduitgang
Ik ben al diverse keren met onur air geweest, ook met andere turkse maatschappijen, maar ik kan niet zeggen dat het heel slecht is.
van de turken vinden wij het de beste, tot nu.
De ruimte in het vliegtuig is iets minder, en de toneelstukjes, zo zegt mijn dochter, worden in het turks c.q engels opgevoerd.
met deze maatschappij weinig tot geen vertraging gehad, dus ik ben positief!!!
Originally posted by Laura79@12-12-2004, 16:48:34
** Voor de gezelligheid geeft het ook niks nee, maar als er iets aan de hand is… van vertraging tot een ongeluk is het wel fijn als je ze kan verstaan lijkt mij :blink: **
ook turkse stewardessen kunnen engels hoor!