Hallo ik heb in augustus hier gemeld dat ik met onur air ging vliegen en ik erg bezorgd was.
Ik ben net 2 dagen terug van alanya en ik heb een goede heen en terugvlucht gehad.
Ze hebben wel zowel de heen als terugreis met een uur vervroegd en we waren ook 2 reisdagen kwijt van de 8,maar buiten dat was het prima geregeld.
We kregen ook gewoon eten en drinken aan boord.
Ik heb ook gehoord dat de hele berichtgeving van onur air ook een politiekspel is geweest omdat hun goedkoper vliegen als andere maatschappijen.
Nu wat anders wij zijn nu 2 jaar achter elkaar naar turkije geweest en hadden all in .
Wat nu ook weer opvalt is dat het eten hetzelfde is en vrijwel koud eten ook omdat het een vrij groot hotel is en ja dan is het moelijk om het goed warm te houden.
We hebben dan ook 3 keer in een restaurant gegeten en zo duur is dat ook niet.
Dus onze conclusie is we boeken de volgende keer een appartement kan je zelf je eten bepalen en het zal dan wel iets meer kosten maar dan heb je toch warm eten .
Fijn dat je zulke positieve berichten kunt geven over Onur air.
Wij vliegen er op 15 oktober mee.
Heen 's morgens om 10.00 uur en terug om 6.00 's morgens.![]()
Dat is wat minder, maar we gaan dan gewoon lekker uit en slapen onderweg wel.
Doei, Fransijn
Hoi, Ook wij zijn pas met Onur Air naar Bodrum geweest, en ik moet eerlijk zeggen, het vliegen was niks mis mee! Eten en drinken aan boord, niet dat het eten veel voor stelt, maar het breekt even, he?
Verder ben ik nog nooit zo snel naar Bodrum gevlogen! Meestal doen we er ongeveer 3 uur en een kwartier over, maar nu waren we er al na twee uur en 3 kwartier. Super, dat vliegen is toch al zo saai!
Alleen op de heenweg was de computer op Schiphol “down”, dus het inchecken duurde erg lang, waardoor de koffers te laat in het vliegtuig waren, met als gevolg dat de vertrektijd verstreken was, met als volgend vervolg dat we 1,5 uur te laat vertrokken. Maar zoals gezegd, door de supersnelle vlucht waren we er toch nog redelijk op tijd.
En toen we terug kwamen waren bijna alle koffers kwijt! Eerst werd gezegd dat ze op Bodrum waren blijven staan, maar even later waren ze er toch opeens weer wel, dat had te maken met onduidelijke labels die ze er in Bodrum aangedaan hadden, daardoor wisten ze op Schiphol even niet wat ze met die koffers aan moesten. Maar of dat de schuld van Onur Air is??
Maar verder: Vliegen met Onur Air, (weer) niks mis mee!
Groetjes aan alle Turky lovers, Mar.