Ervaringen met Onur Air

Hierboven kun je je waardering geven en / of deel je ervaring in een reactie hieronder. Graag eerst even registreren voordat je reageert i.v.m. ongewenste berichten.

Bekijk de website van Onur Air

Hoi,

ik heb verleden jaar oktober met onur air gevlogen. Op een site hebben ik verschillende meningen gelezen. Op de heenreis hebben we met transavia gevlogen. Deze maatschappij ben ik meerdere malen mee geweest en alles toppie. Op de terugreis vanuit Turkije gingen we met onur air. In eerste instantie maakte ik me er niet druk om. Toen het vliegtuig van de grond kwam maakte deze veel lawaai bij de motoren. Iedereen keek elkaar aan en de stewardes leek ook niet op haar gemak. Dit duurde de hele reis en ik heb met klamme handen gezeten en mijn hart ging te keer. Ik moet er nog wel een paar keer over nadenken of ik hier ooit nog mee ga. Vrienden van mij hebben onur air als positief ervaren. Het ligt er net aan in welk toestel je zit. Dit kon transavia ook gebeuren.

Ik heb in 2005 twee keer met Onun Air gevlogen, beide keren was zonder meer goed.
Geen servicevlucht, maar wel een karretje dat langskomt en waar je voor een heel redelijke prijs chips, een gevulde koek, frisdrank, een wijntje of een biertje kon kopen.

Ik heb vorig jaar met Onur Air gevlogen en dat was niet bepaald een prettige vlucht. Ik heb 4 uur in het vliegtuig moeten zitten waarvan ik geen 1 minuut stil heb gezeten. Het vliegtuig bewoog zó erg dat de stewardessen ook niet meer normaal konden lopen, en raakten zelfs een beetje in paniek. Ik weet 1 ding zeker… Ik stap nooit meer in een vliegtuig.

4 jaar geleden ook naar Turkye geweest met Onur air. Begonnen net 11/2uur vertraging. Hierna een half uur in de lucht en een noodstop moeten maken op Istanboel. Monteurs aan boord. 2 UUr niet uit het vliegtuig gekund. stank en hitte was niet te harden omdat alles uitstond. En na lang wachten met het zelfde vliegtuig weer verder naar Eindhoven. Geloof me dit zijn geen fijne ervaringen.

Nee !!! Nooit Nooit meer met Onur air al is het `t laatste vliegtuig op de wereld !!!

Groetjes Ton

Hoi,

Ik heb in totaal 6 keer met onur air gevlogen. Super airline voor mij. Niks mis mee. Vorig jaar met een nieuwe toestel gevlogen, jezus dat is pas vliegen:D
Nooit zware vertraging gehad, dus een prima maatschappij. Volgende keer weer.

Groetjes, Fashion

Hoi Allemaal,

Ook ik heb positeve ervaringen met Onur Air. Leuk personeel en lekker goedkope sigaretten. Niks mis mee. Er hier krijg je tenmiste nog eten aan boord.
Volgend jaar gewoon weer met Onur Air naar Turkije.

Groetjes van Rachel

Hoi,

Wij Hebben diverse malen met Onur Air gevlogen. Bij ons is er dan ook niets verkeerd gegaan. Wij waren zelfs uitermate tevreden…

Hans

Hoi,
Ik heb vorige zomer ook met Onur gevlogen, meer bepaald naar Antalya. Dat is niet zo goed gegaan! Ten eerste was het vliegtuid werkelijk oud, en voelde ik me al niet op mijn gemak als we aan boord gingen. Verder was het een charter - toegegeven, dat is hun fout niet! - en begonnen al de andere toeristen tijdens zware turbulentie te roepen dat we doodgingen… Leuk!
Tijdens de terugvlucht was er ook een “technisch probleem” waardoor we eenmaal opgestapt vriendelijk werden verzocht terug van het vliegtuig te gaan en 3u te wachten in de terminal :S
Mjaa… voor mij volgende keer een andere maatschappij!!
Veel succes als jullie met onur vliegen…
nele

@ all,

Onur air is op zich een goede maatschappij om mee te vliegen hoor.
Enige nadeel is dat ze verschrikkelijk K*T tijden hebben om te vliegen.
Ik vertrek dit jaar pas om 21: oo uur. Gelijk een dag kwijt dus. Vorig jaar ook al een klotetijd maar we zijn toen overgeboekt omdat ze te wienig stoelen hadden verkocht. Had eigenlijk gehoopt dat het dit jaar weer zo zou zijn… maar helaas.

Groetjes Rachel

dat is helemaal niet nodig ik weet niet hoe jij boekt en waar je naar toe vliegt als je alleen een ticket heb dan kan je ook je tijden bepalen die je wil vliegen en als je georg. reis heb dan moet je bij iemand anders kijken onur landen vertrekt hier op verschillende tijden

Ik boek altijd met O*d.

Volgens mij heb ik daar geen inbreng in hoor … anders zou ik het wel weten. Dan vertrek ik smorgens en kom ik savonds terug…

Groetjes Rachel

@ Jansstho:
Via wat boek jij dan altijd? Ik weet niks ervan dat je zelf tijden kunt bepalen?? Of betaal je dan extra??

Voor mijn vakantie voor september kon ik ook kiezen uit bepaalde vertrektijden. Tot nu toe heb ik ideale vertrektijden, maar weet ook wel dat ze nog steeds kunnen veranderen.

Heb afgelopen zaterdag voor het eerst met Onur air gevlogen kan niet anders zeggen Helemaal Top heel nieuw vliegtuig aardige bemaning

Volgende keer weer Onur air voor mij

ik heb nooit problemen gehad met onur air en altijd prettige vlucht gehad! goed verzorgd, altijd op tijd en geen vervelende dingen. Zowel in 2005 als in 2006 gewoon met onur gevlogen!
ik vind het juist ideaal dat zo’n lowcoast airline er is en ik hoop dat de mensen de negatieve publiciteit van vorig jaar kunnen vergeten

Meerdere keren met Onur gevlogen. Tot op heden goede toestellen gehad en je krijgt nog steeds wat te drinken en te eten aan boord.
Wel vaak nare tijden met vliegen en/of op het laatste moment verandering in vluchttijden.

Ik denk dat het gewoon ligt aan wat voor een toestel je krijgt. Op zich is niks met Onur, maar in die ouwe bakke voel ik me ook niet echt vielig. Vorige keer zat tape op de vleugel en me stoel kon niet meer naar voren, zat de hele reis achterover.
Terug had ik daarintegen een heel nieuw toetsel niks mis mee.
Bij KLM heb je ook oude toestelen!

Ga morgen vliegen met Onur air dat is voor de derde keer heb ook nog noit problemen :vak02::dag:

Sinds ik met onur air heb gevlogen, heb ik vliegtuigangst.
Bij ons zat de stewardes zelfs bang op haar stoel tegenover ons.
Hier vlieg ik nooit meer mee! :thumbsdown: