Ervaringen met touroperator TourMax

Gaan jullie ook met kinderen Bettina?
Op de tickets hoef je niet te rekenen vandaag.
Ik heb net gebeld met Tourmax ivm toezending van de tickets vandaag, maar kreeg te horen dat ze morgen pas worden verzonden na 13.00 uur.
Baal ik van, want ik heb zelf geen printer en had geregeld ze bij iemand uit te printen vandaag die morgen zelf op vakantie gaat.
Moet nu dus maandag naar mijn werk om ze daar te printen (als ze binnen zijn natuurlijk)
Mjel

hoi
goed dat je het zegt ik heb het zelfde probleem met de printer ha ha
maar ik wist het eigenlijk al mijn zoon is vorige week vertrokken met tourmax en die hed ze ook pas zondagmiddag
wij gaan inderdaad ook met de kids mijn zoon en dochter zijn 17 en het vriendje van mijn dochter gaat ook mee en die is 23
en jullie hebben jullie kleine kinderen?

Ik heb 1 dochter en die wordt volgende maand pas 7 dus veeel jonger!
En ik ga alleen met haar op vakantie en hoop dus ook dat alles goed geregeld is/wordt.

zal best goed komen!
alleen ben wel bang voor overboeking want dat gebeurd in dat hotel erg vaak hoorde ik dus we hopen er maar het beste van:dag:

Het is nu zondagavond 20.30 uur en nog geen tickets binnen voor vertrek a.s. dinsdag en op de een of andere manier heb ik er geen goed gevoel bij. Toen ik gisteren belde moest de man/jongen het aan zijn collega vragen toen ik vroeg ofdat ik mijn tickets al kon krijgen en even later kwam ie weer terug aan de telefoon en zei hij dus dat de tickets vertraagd waren.
Nou vraag ik me dus af ofdat hij het echt moest vragen ofdat hij zich van de domme hield en ik morgen iets te horen of zien krijg waar ik niet echt op zit te wachten; vlucht later etc
Bettina, ik neem aan dat jij ze ook nog niet hebt, je zoon kreeg ze toch vorige week zondag in de middag?

Mjel,

ja klopt…
mijn zoon kreeg ze vorige week zondag middag!
ik vind het ook heel erg vreemd, laten we maar hopen op het beste!
we hopen nog op vanavond.

Gr

>>>

Nou ik heb de tickets! Eerst helemaal happy, maar toen ik de hotelvoucher zag, schrok ik; wat blijkt, ik heb geboekt voor Side Coast (van de week nog bevestigd door Tourmax dat ik me geen zorgen hoefde te maken voor overboekingen, ik stond gewoon gereserveerd en ik had daarvoor ook al een mail van het hotel ontvangen dat ik daar op de lijst stond) en heb nu hotelvouchers ontvangen voor Comfort Flora Beach in Kemer???
Gekozen voor klein hotel (173 kamers) ivm contact met anderen en krijg nu voucher voor hotelpark met 509 kamers.
En dit allemaal zonder enig telefoontje of wat dan ook. Dit gaat een lange nacht worden tot ik ze morgenochtend kan bellen.
Mjel

Nou jij hebt ze iniedergeval al, wat een gezeur zeg!
wij zitten ook met smart te wachten.
Heel vervelend voor je,
maar ik neem aan dat het alleen overboeking is voor 1 nacht? ofniet…

heb je wel dezelfde vliegtijden + datum gehouden enzo?
of zijn die ook gewijzigt?

nou moeten wij nog maar wachten op tickets, maar als dit er al zo uit ziet voor jou…
zal het voor ons nog wel slechter zijn!

Gr

Nee, het is voor 14 nachten. Kemer ligt ook links van Antalya. Is hotel met veel Russen en zelfs animatieteam is Russisch. Ik kreeg alles binnen om 21.50 uur en het waren 2 mailtjes. Keek eerst naar de mail van de tickets en had zoiets van;pffff gelukkig dezelfde tijden en dagen en was happy en toen dus die andere mail en toen zei ik iets wat ik maar niet zal herhalen.
Vreemd dat jullie nu nog niets hebben, maar ik zou er van opkijken als jullie wel gewoon naar Side Coast gaan.

Ja, wij hebben net de tickets binnen…
wij gaan er ook naar toe!
Vliegen jullie ook 4 augustus?
hoelaat?
dan zullen we jullie vast tegen komen!
Maar ik vind het wel enorm raar dat we zomaar naar een ander hotel geplaatst worden, terwijl we geen eens keuze krijgen!

Gr

Ja, wij gaan ook 4 augustus om 21.00 uur met Onur (er gaat maar 1x p.dag een vliegtuig van Onur). Zal jullie vast in de bus wel zien.
Heb wel al op zoover gezien dat er veel Russen in het hotel zitten en zelfs Russisch animatieteam. (zal mijn dochter niet zo leuk vinden, want die heeft nu al steeds zoiets gehad van; spreken ze daar ook Nederlands?)
Ik ga ze morgen wel gelijk bellen om 9.00 uur, want dit krijgt natuurlijk nog wel een staartje. Ik ga dit niet zomaar laten gebeuren.
Ik heb volgens mij onlangs ergens gelezen (op 1 of ander forum) dat dit hotel van hun is ofzo.
Ik laat je morgen nog wel wat horen.

Vandaag hebben ook wij in spanning gezeten of de tickets nog kwamen.We zouden via de laatste reservering aankomende dinsdag om 11.45 met Pegasus naar Dalaman vliegen voor een reis in Marmaris. Zojuist pas de tickets ontvangen en wat bleek, we vliegen pas om 20.55 met Onus ais naar Bodrum/Dalaman. Ik denk met een tussenstop dus? De 1e dag én nacht zijn we dus kwijt. Terugreis met Pegasus geloof ik ook al niet meer. Op de ticket staat 18-8 om 8 uur, zal ook wel weer 17-8 worden met een lekkere tijd.
ls je alles op het net leest over Tourmax is het net Russisch roulette. Je boekt een reis met korting, en vervolgens moet je maar afwachten óf je op tijd gaat, met welke maatschappij je vliegt , afwachten of je hotel niet overboekt is etc. Het is eigenlijk van den zotte dat dit allemaal zo gaat in de reiswereld!

Wat mij gewoon het meest dwars zit, is dat je helemaal niets hoort van ze. In mijn geval (en ook die van Bettina) krijg je gewoon een dag te laat je hotelvoucher met daarop een heel ander hotel in een hele andere plaats ook nog eens. Helemaal geen mail daarvoor met daarin vermeld wat er aan de hand is en een keuze hebben we ook niet gehad. Ze hadden toch op zijn minst ons moeten kunnen laten kiezen uit andere mogelijkheden.

Hoi,

wij vliegen om 5 voor half 8 met Sunexpress,
dus ik denk niet dat we dan met jullie in de bus zitten!
Heb je het nu al opgelost?
wij zien wel hoe het verder verloopt…
Misschien zien we jullie wel in het hotel,

Groetjes

Ik vlieg pas om 21.00 uur met Onur Air, dus wordt latertje.
Heb net nog gebeld met Tourmax, maar daar word je niet echt wijzer.
Zo’n callcenter weet verder ook niets dus zit er niets anders op dan gewoon gaan he!
Ga zo maar beginnen aan de koffers. Mijn dochter’s reactie was; is daar dan ook wel een glijbaan??? en zijn er Nederlandse kindjes?

Oke, ja voor ons ook wel.
Er zijn daar glijbanen, mijn dochter is een kindervriend dus dan heeft ze toch nog een vriendinnetje!
ha-ha.

Groetjes

Ook wij hebben geboekt bij Tourmax, maar gezien alle berichten heb ik toch mijn twijfels gekregen, en mag ik maar hopen dat ik er goed aankom.
Wij vliegen volgens onze bevestiging zaterdag met SunExpress, maar het vluchtnummer dat wij op onze bevestiging hebben staan, is niet bekend bij schiphol op Timetable. Na een telefoontje met Tourmax, wordt er alleen maar gekeken naar wat er op mijn factuur staat. Ja dat kan ik zelf ook wel lezen. Ik heb ze gevraagd of er wat gewijzigd is, en dan wordt er gezegd: Ik denk dat en ik denk zus. Ze kunnen je niets bevestigen, en lezen echt alleen van de factuur af. Het vreemde is dat ik dezelfde vraag ook vorige week per mail heb gestuurd, en daar krijg ik gewoon geen enkel antwoord op. Hebben meer mensen deze ervaring gehad? Ik krijg het er toch wel erg benauwd van, gezien je ook de verhalen hoort dat er opeens een dag eerder of later gevlogen wordt, of zelfs opeens vanuit duitsland.

Esmee, Timetable is alleen voor lijnvluchten dus chartervluchten zul je daar niet op aantreffen. Voor deze vluchten kun je alleen kijken voor vandaag en morgen. En ja, zoals ik al zei als je Tourmax belt krijg je iemand aan de telefoon van het callcenter en die weten echt helemaal niets. Ik had gisteravond op een gegeven moment ook echt een knoop in mijn maag. Ook vanwege die verhalen mbt later vertrekken enz. En ik wist al een hele tijd dat het hotel wat ik geboekt had te kampen had met overboekingen. Op Zoover kwam dat redelijk vaak ter sprake, maar nooit met naam van Touroperator erbij dus ik weet niet ofdat het alleen met Tourmax gebeurt of ook met andere reisorganisaties.
Het kan bij alle touroperators gebeuren en het is nu mij met Tourmax gebeurd, maar op dit moment wil ik nog niet zeggen dat ik nooit meer met ze zou gaan. Als mijn vakantie verder goed verloopt boek ik zo volgend jaar weer. Het gaat uiteindelijk toch ook om het geldplaatje he!

vandaad met Tourmax gebeld. Inderdaad niets wijzer geworden, alleen we landen op Bodrum ipv Dalaman, zonder tussenstop.Vandaar dus 2 á 3 uur met de bus(je?) naar Marmaris. Ik snap dan niet dat er ook passagiers voor Kemer inzitten. Hoe komen die dan in Kemer?>>>

Sorry hoor beste mensen, maar vind het nu echt op een BINGO reis gaan lijken. Je boekt al een tijd van tevoren en aan het eind mag je afwachten met wie en wat je vliegt en waar je terecht komt. Dat is dus ook Tourmax.

Toch wil ik al deze mensen en met name, die morgen gaan… heel veel succes wensen en een goede reis en een hele toffe vakantie, waar dan ook. Ik meen het oprecht!!!