Ik zal het zeker laten weten hoe het is geweest.Geniet misschien nog even van je vrije dagen voordat het echte werk weer gaat beginnen.
Fijn om te lezen dat het allemaal goed gegaan is Lingerak!!
Gelukkig weer positief nieuws.
Als alles goed gaat krijgen wij vandaag via de mail de tickets.
Wij vetrekken dinsdag,maar omdat 2 dagen van te voren op zondag valt,zeiden ze dat we de tickets op zaterdag zouden krijgen.
Nog een paar dagen en dan kunnen we genieten van zon zee en strand:vak02:
geniet ervan detje,
Ben benieuwd of je vandaag je tickets krijg.
Hopenlijk niet te druk op schiphol zoals gisteren.
fijne vakantie>>>:zon02:
:nod: De tickets zijn vandaag netjes binnen gekomen,de tijden zijn tot nu toe nog hetzelfde gebleven.
Maandag even bellen of de tijden nog kloppen.
Tot nu toe gaat het fantastisch.
Het hotel zit ook goed,want daar hadden we voor gebeld.
Nu kunnen we de koffers gaan pakken:vak01:
Carla wij gaan heen via Eindhoven,ik weet niet of het daar ook zo druk is.
Ik hoop het eigenlijk niet!!!
Ik zag het ook op het nieuws wat een gekke huis he daar op schiphol:(
nou das mooi dat alles op tijd binnen is.
wij hebben ook gebeld naar het hotel maar we konden elkaar niet goed verstaan,was niet duidelijk te horen.
heb een mail gestuurd 2x overmaar nog geen bericht terug.
dus ik denk dat het hotel betreft maar even moeten afwachten.
misschien vandaag nog even een mail eruit doen.
wij moeten vanaf schiphol dus gewoon optijd vertrekken toch??
fijne vakantie:zon02:
Carla,
waarom bel en mail je nou met het hotel? Als je een reis geboekt hebt met een touroperator dan krijg je een week voor je vertrekt toch de reisbescheiden, daar staat alles toch in?
En als er iets niet duidelijk is dan bel je Tourmax toch op of zie ik dat verkeerd. stel je voor dat alle vakantiegangers naar het hotel in turkije gaan mailen en bellen. Ik vind het niet vreemd dat je geen antwoord krijgt, wat wil je nou ermee bereiken?
Frank
Hoi Frank,
Je hebt 100% gelijk…ik moet je ook eerlijk bekennen dat ik de laatste weken met samengeknepen tenen dit forum volg (ik moet dit forum wel volgen of ik nu wil of niet want ik heb de eerste topic namelijk zelf aangemaakt destijds en krijg nu dus alle reacties van mensen in mijn mailbox)
Ook ik begrijp dit wantrouwen van al deze mensen niet, maar vooral niet waar ze dit allemaal op baseren. Ik heb zelf al 3 keer een positief bericht gepost maar daar wordt totaal niet op gereageerd. Bepaalde mensen kicken er blijkbaar op om in de negatieve spiraal te blijven hangen. Zonde…zo bederven ze een groot stuk van de voorpret van hun vakantie.
Bij Tourmax krijg je minstens 2 dagen voor vertrek je reisbescheiden en mocht je vragen hebben dan staan ze je altijd netjes en correct te woord. Ik reis nu al verscheide jaren met Tourmax en ik heb nog nooit iets negatiefs meegemaakt met deze touroperator.
:zon02:
maar door het lezen van de berichten krijg je ook het gevoel sommige mensen zich erg druk en ongerust maken voordat ze op vakantie gaan, misschien is het wel hun eerste keer wie weet?
Maar in het algemeen lijkt mij het niet dat reizigers van pakketreizen zelf met het hotel gaan communiceren in plaats van de touroperator, daar heb je voor betaald voor hun diensten en zorg dan ook dat deze mensen hun werk kunnen doen. Ook het personeel van de hotels heeft wel wat andere dingen te doen dan mails te beantwoorden van gasten die met een charter vlucht komen.
Gewoon mijn mening en nog bedankt voor je reactie.
Frank
Ik wil hier ook nog wel even op reageren, al heb ik hier niets mee van doen.
Ik zat ook al een tijdje de berichten hier te lezen en dacht ook bij me eigen… pffff… als ik toch zo een reis moet boeken!!! Boek dan gelijk bij een bekende(re) TO. Heb je ook geen zorgen, zoals sommigen hier hebben.
Ben het helemaal met Frank34 en Seldom eens!
@seldom: Als je al die berichtjes liever niet in je mailbox krijgt, kun je die uitschakelen. Je kunt er ook voor kiezen, alleen de antwoorden en/of reacties hier te lezen.
Iemand ervaring met touroperator Tourmax ?
Deze vraag staat toch duidelijk boven aan toch?
Dan is het toch logisch dat er mensen gaan reageren met goede ervaringen en met slechte ervaringen.
Ja natuurlijk detje3…daar heb je volkomen gelijk in…maar hier reageren mensen zo negatief die nog totaal geen ervaring hebben met deze touroperator…ze moeten nog gaan, en hebben alleen nog maar geboekt. De reisvoorwaarden van Tourmax staan duidelijk beschreven op hun site…2 dagen voor aanvang van de reis krijg je je reisbescheiden per mail gestuurd. Maar de mensen waar we over “praten” beginnen een uur na hun boeking al twijfels te krijgen en wantrouwen alles en iedereen. Voor mij blijft dit werkelijk onbegrijpelijk. Ik hoop dan ook van harte dat al deze negatieve mensen wel zo “fair” zijn om hun ervaring hier neer te schrijven als ze terugkomen van hun vakantie. Maar het vreemde is dat dat steeds niet gebeurd. Want dan heb je immers pas objectieve ervaringen met een touroperator als je je ervaringen hier neerzet voor aanvang en na je vakantie.
Want laat ons eerlijk zijn detje3…ook jij moet nog gaan toch ?
Ja klopt Seldom,ik moet nog gaan.
En moet eerlijk bekennen dat ik naar alle negatieve berichten toch ook wel de kriebels kreeg!
Maar en ik heb dat ook geschreven tot nu toe gaat het perfect.
Ik was dan ook blij met elk positief bericht wat hier geschreven werd ook die van jou!!
Wij zijn nu eenmaal niet in de positie om super de luxe op vakantie te gaan op dit moment,en zijn blij dat we toch nog even met de kids weg kunnen!!!
Re: Iemand ervaring met touroperator Tourmax ?
Nee, ik niet dus, maar lees natuurlijk wel het een en ander.
Het ging mij erom dat ik het een beetje vreemd vond, je hebt de tickets al, maar gaat toch maandag even bellen of de tijden nog kloppen. Nou, daar heb ik nog nooit van gehoord bij. Als er wat veranderd in die tussentijd, horen ze jou te bellen of te mailen. Ook dat jullie naar het hotel gaan bellen of je werkelijk te boek staat, vind ik ook vreemd.
Maargoed, alles is nu voor elkaar heb ik begrepen, dus ga er lekker met je gezin van genieten en misschien kan jij hier nadien hele positieve dingen vertellen over TM.
Veel plezier en een een goede reis en een fijne vakantie. :vak01:
Ook namens mij een hele fijne vakantie detje…en dat meen ik oprecht.
Het ging mij erom dat ik het een beetje vreemd vond, je hebt de tickets al, maar gaat toch maandag even bellen of de tijden nog kloppen. Nou, daar heb ik nog nooit van gehoord bij. Als er wat veranderd in die tussentijd, horen ze jou te bellen of te mailen.
Dit stond in de mail van tourmax Roanna!
Let op:
-U ontvangt geen bevestiging, factuur en dergelijke reisbescheiden per post,d***eze worden u per mail verzonden.
******-De reisbescheiden worden u 2 dagen voor vertrek verzonden i.v.m. evt. vluchtwijzigingen
-Accommodatiewijzigingen onder voorbehoud
*-Een chartermaatschappij is tot kort voor vertrek onder voorbehoud
***-Reiziger is zelf verantwoordelijk om tot 24 uur voor vertrek telefonisch bij onze callcenter de vluchttijden te controleren.
***Dankjewel Seldom dit zal zeker wel lukken!!!
Oke Detje, prima. Zo gaat dat dus bij Tourmax. Weet ik dat ook weer!
:vak01: Dag hoor!
Wij zijn net terug van een vakantie die via Tourmax en Odeon Tours is geregeld en alles is prima verlopen. De service van Odeon op plek van bestemming is perfect. We vertrokken op tijd van Schiphol (maar ook al was er vertraging geweest: dat is dan niet de schuld van Tourmax noch Odeon), we vlogen met Tailwind en dat ging ook goed. We kregen zelfs een maaltijd geserveerd aan boord, nou dat heb ik lang niet meer meegemaakt tijdens vliegreizen. In Antalya stond de bus van Odeon al klaar, een nieuwe bus overigens. Het inchecken ging prima (IC Green in Kundu) en ook het vertrek ging eigenlijk net zo. Kortom, het verliep allemaal soepel. Dus voor degenen die nog vertrekken: ik zou me geen zorgen maken. Fijne vakantie!
Hallo Allemaal:dag:
We zijn gisteren terug gekomen van een reis met tourmax naar Limak Lara
Ik had al vanaf december in de tress gezeten door de verhalen over tourmax.
Nou we zijn terug en ik mag wel zeggen (zorgen om niets!!!)
We hebben een geweldige vakantie gehad en de hostes van tourmax was vriendelijk en hadden we vragen geen probleem
ze was elke dag om 9.30 uur aanwezig in het hotel voor vragen en antwoorden.
Heenreis prima met pegasus >>>en terug weg verliep ook perfect.
Dus wie nog moet gaan,maak je niet te veel zorgen, maar geniet van een heerlijke vakantie.:zon02:
groetjes van Trudie en familie uit Maarssen.
Hallo, ik volg ook al enige tijd de reakties op dit forum,sinds ik voor de eerste keer een reis geboekt heb bij tourmax. We zijn afgelopen zondag terug gekomen uit Belek en alles is prima verlopen. tickets op tijd (2 dagen van te voren) vluchttijden zoals op ticket aangegeven. heenreis met Tailwind inclusief eten aan boord. opvang op luchthaven antalya prima.
transfer naar hotel met minibus,dus maar 2 x stoppen. volgende dag nederlands sprekend agent van odeon. terug vlucht met onur air was wat minder qua vliegtuig maar wel op tijd. hoop met deze reaktie wat zorgen weg te nemen bij jullie . nog een prettige vakantie.
Hoi Mjel,
wij gaan ook 4 aug. naar club side coast…
en heb ook erg veel gehoord over overboekingen!
maar goed, dat jullie dan niet overgeboekt zijn!
Gr