Ervaringen met touroperator TourMax

hallo allemaal:vak02:

zijn er nog meer mensen die op 21 juli vertrekken naar antalya
met pegasus.>>>
tijden op de tickets, zijn anders dan op schiphol.nl -time table

dat word nog spannend,hoe laat zal het worden?

groetjes trudie

Hallo. Ik vertrek samen met mijn vriend en zoontje 2 augustus via tourmax. Mijn vliegtijden waren 3 uur in de nacht. Ik belde vandaag op en toen bleek mijn vliegtijd te zijn veranderd naar half 8 in de avond op 2 augustus. De meneer zei dat hij even ging rondbellen voor een andere tijd. Maar mijn vraag is mag dat wel dat je dan officieel aankomt 3 augustus? Mijn vriendin is verleden week gegaan en die heeft toen 1 dag extra gehad omdat haar vluchtijd ook zo laat was. In ieder geval reacties zijn welkom
groetjes susy

hoe ben je dan aan de informatie over je tijden gekomen?
Heb je zelf gebeld of was je gebeld dat de tijden en dag waren veranderd
ik heb toevallig vrijdag nog gebeld omdat je zulke rare dingen hoort.
nu zijn er weer 2 turkse reisburo’s op de fles gegaan,maar vrijdag jl stonden onze tijden nog steeds op 8 aug. 9.55uur en terug 22 aug.17.30uur.Dus ik zal van de week nog wel een keertje bellen.
maar ze kunnen altijd je tijden nog veranderen je vertrekt nog steeds op 2 aug. alleen is het nu balen dat je midden in de nacht aankomt en je 1 dag kwijt bent op je vakantieadres.
Het zou wel heel lekker zijn als je toch eerder kan vliegen.
hebben wij ook een keer gehad toen kwamen we om half5 snachts aan dat is helemaal niks.
ben benieuwd hou me maar op de hoogte als ik verander van dag en tijd laat ik het ook weten
sucses

en heb je nog iets kunnen vinden of je tijden zijn veranderd op schiphol voor morgen?
wij vliegen met tailwind dus kan je verder niets vertellen hierover.

Hoi ja ik dacht laat ik eens bellen. Toen kreeg ik dus te horen dat ik in de avond vloog. Die meneer zou me vanavond terug bellen. Zodra ik wat weet laat ik het horen. Groetjes

Hoi hoi

we vliegen >>>morgenochtend om 10 uur met pegasus naar Antalya
Dus let niet te veel op timetable schiphol want die loopt niet goed.

gewoon schiphol bellen en op teletekst kijken.

op naar de vakantie

groetjes trudie:dag:

heel veel plezier ,ik zal volgende week tourmax ook weer eens bellen of onze tijden hetzelfde zijn gebleven.

met welk vliegtuig vertrekken jullie eigenlijk,wij gaan met tailwind nl. heen en terug met onuair

Hallo,

Ik ben blij om eidenlijk is positieve reactie’s over Tourmax te lezen!

Wij vliegen 25 juli naar Mamaris heb vandaag me tickets ontvangen en we vliegen 9.50 met peagasus heen(dat was op de bevestiging 10.30) en om 8 uur s’ochtends (niet gewijzigd) ook weer met peagasus terug!

Heb er veel zin in en tot nu toe heb ik nog geen problemen gehad! Moet wel 1 dag van te voren even bellen maar dat was al aangegeven!

Wij hadden in januari al geboekt omdat het gewoon veel scheelde met andere touropertors en toen kwam ik op de site van tros rader… pfff wat een elende las ik daar… ben daarna ook maar niet meer gaan lezen! Nu dacht ik vlak voor me vertrek even kijken of er ook nog iets positief is! En gelukkig maar!

Ga zo lekker me koffer in pakken :dag:>>>:zon02:Petra

Je bent echt niet de enige die alleen maar positief reageert hoor Petra…ik ben al diverse malen met Tourmax naar Turkije geweest en van mij krijgen ze nog steeds een dikke 10. We zijn nog altijd netje op tijd gevlogen…(.maar daar heeft in principe Tourmax totaal geen invloed op want dat is afhankelijk van de vliegmaatschappij) altijd hebben we de juiste accommodatie gekregen …nooit overboekt dus…prima begeleiding op de plaats van bestemming door hosts van Tourmax…kortom onze vakantie in oktober is alweer geboekt bij Tourmax.

hallo suus,

ook ik met mijn zoontje vliegen maandag a.s. om 17.55 uur met tailwind airlines. we zouden eerst met turkuaz vliegen. ik heb met ze gebeld hoe het met mijn tickets zat want ze zouden het opsturen omdat ik geen printer had. toen hadden ze meegedeeld dat ik niet met turkuaz maar met tailwind zou vliegen. ik was echt boos, dit is wel de 2x keer dat er een verandering in is gekomen. hopelijk gaat het wel goed, want ik krijg er argwaan van echt waar. ik was ook boos naar ze. heb gehoord dat het vliegtuig best slecht was :frowning: ik heb al vliegangsten en ook dit nog… hopelijk komen we aan op onze bestemming, de tijden waren ideaal maar nu komen we pas heel laat aan in antalya. wie weet suus kom ik je wel tegen in het vliegtuig :smiley: ik ben een turkse meisje met half getinte huidskleur.

weet jij al inmiddels wat meer over dit maatschappij… gaan ze wel via shiphol? had gelezen dat ze voornamlijk uit brussel of dusseldorf vliegen??? afwachten dussss maar.

fijne reis
gr
noor

Ook ik ben blij ook positieve reacties te zien van Tourmax, want wat er op internet te vinden is zijn bijna alleen maar slechte ervaringen.
Ik ga op 4 augustus naar Side met mijn dochter en heb bij hun geboekt vanwege de gunstige kinderprijzen als alleenstaande met kind.
Carla, ik ga ook naar Side Coast en zat ook een beetje met die berichten over overboekingen enz.in m’n maag en vond het een goede zet om een mail te sturen naar het hotel. Dit heb ik dus net gedaan en ik ben benieuwd ofdat ik wat te horen krijg. (ik heb het in het Duits gedaan).
Mocht ik een antwoord krijgen dan hoor je het hier!

ik heb geprobeerd om ook een mail te sturen in het duits maar als ik het contactformulier invulde kreeg ik na verzenden gelijk error te zien dus niet gelukt.
Heb jij dan het mailadres van het hotel?
wij gaan met 7 man (2 gezinnen) naar club side coast van 8 aug.tot 22 aug. Mijn dochter is 12 en de jongens van het andere gezin zijn 10 jaar.
weet niet hoe oud jou kind is.
Zal wel grappig zijn als je elkaar ontmoet haha
laat even het mail adres zien van het hotel kan ik het nog een keer proberen
heb maar 1 site gezien van het hotel www.clubsidecoast.tr
groet carla

Mijn dochter wordt in september pas 7 dus nog een jonkie.
Mij lukt het ook niet via het formulier, kreeg ook een foutmelding en toen heb ik 'm op Turks gezet en toen op de 2e optie links geklikt (contactinformatie) en daar stond het email adres en heb ik gewoon via mijn mailprogramma een mail gezonden.
Dit is het adres;[EMAIL=“info@clubsidecoasthotel.com.tr”]info@clubsidecoasthotel.com.tr
Of we antwoord krijgen… geen idee, maar gezien de berichten op internet is de kans op overboeking redelijk groot. Het ligt niet aan Tourmax, maar gewoon aan het hotel. Ik heb het al eens eerder meegemaakt met een ander goed aangeschreven reisburo dus.
Ik ben benieuwd!

Carla, ik heb een berichtje ontvangen van Side Coast. 1 zinnetje in gebrekkig Engels;
HELLO,
YOUR NAME HAVE 04.08-18.08.2009 AUGUST
Maargoed, dat wil zeggen dat ik in ieder geval wel bekend ben bij hun.
Heb jij al iets gehoord?

ik hoor het graag van je als het gelukt is met de brief en je antwoord heb gekregen van ze.
hopenlijk antwoorden ze ook in het duits naar je.
als het antwoord terug komt met duidelijkheid,zou je je brief dan naar mij kunnen doorsturen die jij verstuurd heb,(mijn duits is niet zo goed)dan kan ik hem ook aanpassen met mijn gegevens en versturen.
het klinkt gek maar dit is de eerste keer van onze reizen dat ik er zo mee bezig ben want ik heb nooit zo gevoel gehad als ik ging boeken.
groetjes carla
mijn email is [EMAIL=“carla.beekmans@planet.nl”]carla.beekmans@planet.nl

nee ik heb nog niets gehoord zou je jouw verzonden brief kunnen doorsturen naar mij=
dan kan ik hem aanpassen mijn duits is niet zo goed email zie hier beneden.
groet carla

Beste Allemaal,
Ik ben weer terug uit Turkije, we zijn naar hotel Sherwood Breezes geweest in Lara/Antalya.
Alles verliep zonder problemen,had er van te voren wel mijn twijfels over en ik lees wel dat ik daar niet de enige in ben.
Maar goed ik zou bij thuiskomst mijn ervaring hier plaatsen.
Ik kan niet anders zeggen dan dat alles keurig geregeld was.
Tailwind Airlines (boeing 737-400) is een keurige maatschappij, vliegtijden ongewijzigd gebleven op woensdag heen…09.55 uur en op woensdag terug om 06.00 uur.
Bij aankomst op de luchthaven Antalya werden we keurig ontvangen door een hostess van Odeon-Tours die ons naar de bus begeleiden en ons met nog 3 gezinnen naar Lara bracht.
Netjes de reisbescheiden van Odeon en telefoonnummers van hun in een boekje gekregen,en de andere dag zou de hostess komen voor verdere uitleg, zoals ik dat gewend bent als ik met andere touroperators ging.
Hotel was verder ook helemaal prima keurig ontvangst en super goede verzorging.
Terug werden we keurig op tijd opgehaald door Odeon en netjes geinformeerd door de hostess hoe het verder ging op de luchthaven en dat er bij de incheckbalie ook nog een hostess stond voor evt. vragen.
Nu ben ik al 5 x naar Turkije geweest dus dat wist ik wel maar goed voor de mensen die er voor het eerst zijn was het goed duidelijk.
De hostess die ik heb meegemaakt zijn Turks/Nederlands dus dat is makkelijk voor alle vragen.
Weer netjes op tijd terug met Tailwind,goede vlucht weinig turbulentie (scheelt altijd) en zo hebben wij een fijne ervaring met Tourmax en een fijne vakantie gehad.
Hoop dat het voor iedereen zo mag verlopen dan boeken we vast met zijn alle volgend jaar weer bij hun.
m.v.g Berty :zon02:

heerlijk dat het allemaal goed is gegaan en nu weten wij ook een beetje hoe het gaat met hostess tot aan het hotel en de info die je krijgt van haar als het nodig mocht zijn.
Gaat ze ook mee naar binnen in het hotel of wordt je gewoon afgezet zoals vaker gebeurd.
wij mogen nog gaan genieten over 2 weken.
gr carla

Hallo Carla leuk dat je reageert,we zijn tot voor de deur van het hotel gebracht en de hostess ging niet mee naar binnen,stapte wel uit en de koffers werden er uit gehaald door de chauffeur en toen wenste ze ons wel een prettige vakantie en liepen wij naar binnen met de jongen van het hotel want die kwam naar buiten gesneld om de koffers op te laden.
De andere dag had ik een andere hostess in het hotel en daar krijg je een afgesproken tijd voor, op je informatie-boekje staat een tijdstip.
Zij komt voor uitleg over de omgeving,vraagt of je interesse hebt voor excursie’s e.d
Eigenlijk vind ik het hetzelfde als de andere jaren dat ik met Holland International ging.
Hoop dat je het ook zo mag ervaren,maar dat hoor ik wel als je geweest bent…hele fijne vakantie:vak02:
Berty