nou dit is lekker dan!
dag vakantie.
En wij maar uit kijken naar dat mooie resort waar we uiteindelijk zomaar heen geplaatst werden…
dit is erg balen!
wij zijn vanmiddag naar het reisbureau geweest en hebben gelijk een nieuwe vlucht geboekt naar side in een ander hotel!
Wij gaan donderdag nacht weer, kijk jij nog voor iets anders?
Ik kon niets vinden via het reisburo, maar dat komt ook nog door het prijskaartje van 1 volwassene + 1 kind. Ik kwam alleen maar uit op reizen van meer dan 1.900,=.
Bij welke organisatie hebben jullie geboekt dan, want vluchten kon het meisje ook niet meer vinden voor deze week
wij hebben nu geboekt bij Neckerman, ja is idd wat duurder wij zijn nu 300 euro meer kwijt.
1175 per persoon ongeveer betalen we nu, terwijl we eerst maar 800 per persoon hadden.
Maar we hadden onze zinnen gezet op de vakantie, dus nu gaan we ook gewoon.
we gaan nu naar Hotel Side Mare Resort.
Een erg mooi hotel,
is nog plaats geloof ik.
probeer het daar eens?
wij hebben net een aantal uur op het reisbureau gezeten en die hebben erg hun best gedaan voor ons.
we konder ook als we wilden vanavond nog mee voor een reis van 15 dagen, maar dat vond ik te kort dag!
’
Groetjes:thumbsup:
Oh Bettina, voor jullie in ieder geval toch nog een oplossing gevonden al kost het dan wat meer. Hopenlijk vinden de anderen ook nog wat.
Mjel, ook al even gekeken bij Corendon of op Vakantiekaart? Mocht je bij die laatste nog wat vinden, krijg je ook nog 5% korting. En anders het aan een goed reisbureau overlaten. Ik duim voor je hoor!
hallo allemaal,zeer shit voor ons allen vanmorgen via mail.
maar in alle stress vandaag met 4 man op internet gaan kijken.eerst vanmorgen brief naar sgr ingevuld en opgestuurd hebben ze morgen may be???
toen D-reizen gebeld,aangegeven wat er gebeurt is en ze vroeg hoeveel man zijn jullie ,wat was jullie budget en waar naar toe?
ik alles opgegeven.zij is gaan zoeken en vanmiddag om half 1 terug gebeld ze had wat gevonden.
helaas niet in side maar nu naar alanya, hotel holidayparkresort.zouden eerst zaterdag om 9.55 vertrekken nu gaan we om 17.15 dus lange transfer ong.2uur dus middernacht in het hotel gaan heen met transavia en terug met corendon om 16.30uur.
prijs 116 euro duurder voor ons maar we zitten heerlijk bij elkaar (al;s het goed is _ hebben de tickets al binnen.
dus misschien voor een ieder die nog druk is met zoeken een tip bel een reisburo op geef een opdracht met jou wensen en budget,misschien kan er nog iets geregeld worden.
sucses allemaal
vrienden van ons gisteren terug gekomen dus ook zeeeeeeeeeer veel mazzel dat ze terug konden komen,maar hoorden daar alleen maar klachten van overboekingen.
wij hebben inderdaad ook geboekt bij d reizen en er kwamen na ons nog meer mensen die bij tourmax hadden geboekt ook hun hebben geboekt
het meisje deed cht hun best voor ons dus het is echt een goed idee om hun te laten zoeken wij hebben trouwens wel een ander vliegveld!
Als je er eenmaal zit met een touroperator die failliet gaat is er (in ons geval) geen vuiltje aan de lucht. Alleen als je er nog heen moet is je reis weg. Wij waren 2 jaar geleden 4 dagen van de 22 dagen in Alanya toen Iristravel failliet ging, wij hebben gewoon onze vakantie af kunnen maken, en alles was geregeld zelfs de terugvlucht. Het ligt ook een beetje aan hoeveel tijd er tussen het failliet gaan zit en de terugvlucht. Fijn trouwens dat jullie nog wel konden komen op zo korte termijn.
Dat had ik ook al gezien, maar ze zijn wel aangesloten bij de ANVR en die houden zich bezig met hoe ze hun financiële zaakjes hebben geregeld. En de mensen die daar hebben geboekt zijn vandaag wel gewoon vertrokken.
Ik heb in november (toen ik mijn reis boekte) nog getwijfeld tussen Tourmax en Reiscompas, maar Tourmax was iets goedkoper dus voor hun gekozen. Foutje!
Ik ben nog steeds zoekende, maar heb niet echt veel hoop meer, want de reizen die er dan nog mondjesmaat zijn, zijn allemaal gebaseerd op 2 volwassenen en dat houdt in dat mijn vakantie dan zeker zo’n 500 tot 600 euro meer zou gaan kosten en die centjes heb ik niet. En Reiscompas heeft nog wel wat reizen met kinderprijzen. Dus jullie begrijpen het wel; ik baal nog steeds als een stekker. Had nu al bijna in Turkije moeten zitten ipv achter de pc thuis.
dit is echt niet leuk meer,maar weet niet waar je woont maar als je via duitsland boekt,op vliegveld weeze bij niederrijn zitten een heleboel reisagenten waar je goedkoop over het algemeen en lastminutes heb.
misschien is dit een optie voor je.
misschien is het wat,kennissen van ons zijn daar ook heen gegaan nadat goldentours opgedoekt was.en Hageman reisen moet je even googlen en wheeler reisen.zij waren wat goedkoper uit als anders en hebben daar zeer goede ervaringen mee.
Ja, dat is het nou net, ik heb ook al gezien dat er nog genoeg vluchten zijn vanuit Duitland. Ik woon 10 km onder Utrecht dus echt in het midden van het land dus Weeze is toch al gauw 1,5 uur rijden.
Maar toch aardig dat je zo meeleeft. Ik ga zo ff googlen
Thanks
ja dat is dan de andere kant van het verhaal.onze vrienden waar we mee op vakantie gaan wonen nabij utrecht en vorig jaar zijn we vanaf dusseldorf vertrokken,voor ons 5kwartier rijden en voor hun ongeveer ook 1,5uur net als jij maar het loonde wel de moeite misschien als je dochter nu toch vrij is een ritje daar naar toe mischien loont het de moeite en je kan kijken op www.vliegenvanafduitsland.nl
of bij deze touroperator wat ik net zei hagemann reise.even op google kijken misschien loont het toch de moeite als je echt weg wilt. misschien kan je ze ook bellen.
mijn zoontje en zijn vader zitten momenteel in turkije en geboekt via tourmax
geboekt tot 15 augustus
ik heb op sgr gekeken en gelezen dat als er veranderingen komen over de terug vlucht ze dat vanzelf horen via het hotel of anders per fax of zoiets
wie heeft hier ervaringen mee en kan mij daar iets meer over vertellen en dat we echt niks meer verder kunnen doen
of dat het echt vanzelf gaat allemaal
dank je wel alvast