was in een woord geweldig hebben de excurcies in ned bijgeboekt en ook het complete programma van peter en henk dat was fantastisch alles erop en eran tot massage barbecue fietsen super zijn geweest van 1 mrt t.m 22 mrt :wereld:
Ik heb vorig jaar met Stipreizen de 22 dagen rondreis Thailand gedaan, ik heb nu nog heimwee, zo’n geweldige reis vond ik het. Heel veel gezien en gedaan en voor mij was het de meest luxe vakantie die ik gedaan heb.
En dat zo ontzettend goedkoop. Ik hoop in 2012 weer te gaan.
Groetjes marion
Wij zijn van plan om de voordeel rondreis naar Thailand te boeken met Stip reizen (vertrekdatum 25 juni). Zijn er meer mensen die deze rondreis gemaakt hebben? En zoja, hoe is het bevallen? ![]()
hallo wij hebben in mrt een 22 daagse rondreis met stip gemaakt in een woord geweldig goede midden klasse hotels prachtige excursies etc grt ellen en klaas>>>
We hebben vandaag geboekt! Kan iemand mij vertellen wanneer je hoort of je reis gegarandeerd is?
Ah, heb er nu al zin in! Eerste keer Thailand! ![]()
De eerste keer Thailand! Ik wens jullie al vast heel veel plezier met de voorpret :cheer::dag:
Op de website staat bij verschillende data (juli / augustus) vermeldt dat ze gegarandeerd vertrek hebben. Bij die van ons staat daarbij nog niks vermeld.
Stip reizen geeft geen informatie mbt gegarandeerd vertrek. De reis kan tot 14 dagen voor vertrek geannuleerd worden door stip. Dat is tot 11 juni voor ons.
Wat denken jullie, moeten we ons zorgen gaan maken?
Hallo,
ik ga in april met een vriend naar Thailand (rondreis met Stipreizen) we starten in Bangkok en eindigen in Cha Am
Nu willen we graag weten in welke hotels we in Bangkok en tussendoor gaan overnachten, in Cha Am overnachten we in het Methavala hotel als het goed is, weet iemand meer? Op de website en in de reisinfo is er niets over te vinden.
Ik hoor het graag!
Groet,
Simon
Ik kan je niet vertellen in welke hotels je zit in Bamgkok en de tussentijd maar wel over de Methavlai en dat vonden wij een zeer goed resort.
Ze hebben daar een heel uitgebreid en goed ontbijtbuffet.
Je bent trouwens ook zo van Cha-Am met de taxi Hua-In, dat deden wij bijna elke avond want dan gingen we eten in Hua-In en lekker rondstruinen aldaar o.a. op de avond markt.
Bedankt voor de info:zon02:
Wij hebben de rondreis 2 jaar geleden gedaan, we hebben het erg leuk gevonden.
Bedenk wel dat er nog iets van 400 euro extra bijkomt voor de excursies en eten daar.
Verder kun je ook in Cha-am scooters huren hebben wij gedaan is ook erg leuk. Langs de snelweg kom je dan ook langs een grote outlet!
Alvast heel veel plezier!
Margreet
Wij hebben in juni / juli de voordeelrondreis Thailand gedaan met Stipreizen. Het is ons erg goed bevallen! Doordat we de voordeelrondreis hadden, konden we ter plekke beslissen welke excursies we wilden doen en welke niet. Heel fijn zo’n enorme vrijheid! Er zijn inderdaad nog bijkomende kosten voor het eten, drinken en de excursies. Maar dit heb je natuurlijk zelf in de hand. Ik gok dat wij per persoon nog zo’n €250 kwijt zijn geweest voor 15 dagen. En dan hebben we nog aardig wat excursies gedaan en geen honger geleden ![]()
In Bangkok zaten we in het ‘Tongtara Riverview Hotel’, ze waren toen nog bezig met verbouwen (waar we totaal geen last van hebben gehad) maar op de site zie ik dat ze klaar zijn: http://www.tongtarahotel.com/
De overige hotels, Kanchanaburi, Ayuttuya en Pattaya, weet ik zo 1-2-3 niet meer, maar mocht je ook die willen weten kan ik wel terugzoeken in de reispapieren. Laat maar weten!
Hallo ![]()
Op 21 juni 2012 gaan wij de thailand compleet rondreis maken.
Heeft iemand nog tips wat we zeker moeten doen?
We hebben het excursie pakket erbij geboekt maar hebben begrepen dat er daarnaast ook
nog mogelijkheden bestaan om excursies te maken o.a. een thaise massage…iemand hier ervaring mee?
Graag zouden we willen weten wat jullie ervaring is met het halen van inentingen, wordt dit sterk aangeraden of is de nood niet zo hoog?
Het lijkt ons leuk wat van jullie te horen!
Groetjes, Kim en Marcel
Hallo allemaal:dag:
Ik weet niet of ik hier goed zit om mijn vragen te stellen, dus moet het ergens anders, dan hoor ik het graag.
Wij gaan voor het eerst een rondreis maken en hebben een aantal vragen.
Op 23 juni 2012 gaan wij de rondreis Thailand Compleet maken.
Heeft iemand hier ervaring mee? En hoe is het bevallen?
Hoe zijn de hotels onderweg en hebben ze een zwembad?
Ook zou ik willen weten of we veel handdoeken nodig hebben ivm zwemmen, of hebben ze een soort handdoeken-service?
Hoe kan ik het beste contact houden met Nederland. Kan je met een prepaid telefoon bellen?
Is er onderweg tijdens de rondreis de mogelijkheid om te internetten?
Is er een toilet in de touringcar aanwezig?
En dan nog de vraag, hoe kunnen we het beste geld pinnen/wisselen?
Het zijn heel veel vragen, dus je kan wel merken dat we het nog helemaal niet gewend zijn om zo’n reis te maken.
Ik wil jullie alvast bedanken voor de eventuele reacties.
Gaan er meer mensen 23 februari die rondreis maken met Stip. Lijkt me wel leuk om daarover te mailen/kletsen.
Alle tips zijn natuurlijk welkom!
Groetjes Corry
Heb je de datum van vertrek wel goed??
Wij gaan ook dezelfde reis maken alleen dacht ik dat de enige in die periode op de 21e weg ging…
Gr marcel
Hallo Marcel,
Ik heb net nog even naar mijn boeking gekeken, en we vertrekken echt op 23 februari.
Ik zag vanmorgen jullie bericht staan en vond het al een beetje raar dat jullie met Stip-Reizen op de 21 vertrekken.
Vertrekken jullie ook vanaf Amsterdam?
Begin nu toch te twijfelen of de data wel klopt bij een van ons. Kijk jij voor alle zekerheid ook nog even je papieren na?
Hoop nog wat te horen van je! :dag:
aha ik zie het al in het eerste berichtje heb je het over juni en februari…’
wij gaan in juni op de 21e en jullie 23 februari…haha
veel plezier alvast.
gr marcel
Inderdaad, foutje van mij hahahaha…
We gaan 23 februari en niet op 23 juni!
Ik wens jullie ook heel veel plezier met jullie rondreis…dan zit die van ons er al op!
Groetjes Corry
Leuk om hier ook veel goede ervaringen over Stip te lezen. Voor de mensen die geweest zijn kun je wellicht ook een ervaring achterlaten op deze pagina.
Er staan daar meerdere ervaringen en bijna allemaal positieve reacties! Het grote voordeel van Stip reizen is m.i. toch wel de hele goede prijzen die ze hebben. Weet iemand hoe het kan dat Stip veelal dezelfde reizen als bijvoorbeeld Kras toch goedkoper kunnen aanbieden?
Lees hier meer Stip Ervaringen
Als ik zo van beide aanbieders de ‘Amazing Thailand’ reis eens naast elkaar lig, zie ik toch dat de route enigszins afwijkend is, maar in grote lijnen wel aardig overeenkomt. Maar de route van Kras is toch wat uitgebreider, en er is meer inclusief (qua maaltijden en excursies). Ook kan het nog aan de hotels liggen waar verbleven wordt, wellicht dat de hotels van Kras net een slag beter zijn.
Of de goede prijzen nou echt een voordeel zijn, weet ik niet. Een lage prijs lijkt leuk, maar als je alles ter plaatse nog moet bijboeken, ben je alsnog een aardig bedrag kwijt.