Ervaringen met Stip rondreis Thailand

ik heb de vouchers (hotels) gisteren binnengekregen. Voor het incheckenchina airlines heb je slechts je paspoort nodig.

Oke bedankt voor de reactie en fijne vakantie.

Wij zijn van plan om 3-5-2011 rondreis thailand all in met stipreizen te maken.
Wie heeft hier ervaring mee en kan ons het een en ander vertellen.
Is het weer te doen begin mei? Volgens mij maak je de excursies in de ochtend uren en valt dat wel mee maar mijn man ziet erg tegen de warmte op.
Met hoeveel personen reis je en heb je veel kans op dat je reis geanuleerd wordt.
In welke hotels zit je en hoe is het eten en drinken.
Alle informatie is welkom!!! Ik heb er zo’n zin in en hoop toch echt dat het door gaat.

groetjes Rita

Ik heb nu ook alles binnen wij vertrekken donderdag de 20e om 14.00 u >>>

Hallo, wij zijn in augustus geweest. Regenseizoen was al redelijk begonnen. Dat betekent af en toe een flinke bui van een uur, daarna is alles weer gewoon. Eten en drinken is top. Je kan echt werkelijk overal eten en drinken. Wij waren met 2 kinderen en die hebbeb ook gewoon bij stalletjes gegeten. We waren met een groep van 24 man en niemand van ons is ziek geweest. Volgens mij hoef je daar echt niet bang voor te zijn. De warmte is zoals echt vaak wordt gezegd andere warmte dan bij ons. Tuurlijk is het warm maar je trekt het prima. Het is echt geen klamme deken waardoor je niets meer kan of wil. Wij hadden geen al in programma en moesten nog veel bijbetalen. Dus all in lijkt mij veel fijner. Ook als het programma in de middag is is het echt geen probleem. Ga lekker heen en geniet.
groet.

Hallo

Wij twijfelen om in augustus naar thailand te gaan met stipreizen.
Kun je ons er van overtuigen om hier toch te boeken?
Heb net gebeld met stipreizen en ik vind ze een beetje vaag over de reis.
Of heb je zelf nog iedeen van hoe en wat.

Met vriendelijke groeten karin

wij zijn in November 16 dagen in Thailand geweest ,we hebben de rondreis amazing thailand gedaan en vond alles super geregeld.
Wij hebben onze reis via internet geboekt en je moet eigenlijk zorgen dat je de nieuwsbrief krijgt,wij hadden een hele leuke aanbieding ,want prijzen verschillen nogal eens.
Wij waren met zijn vieren, mijn man ,ik en onze zonen van 24 en 21 jaar die wel weer heel graag terug willen.
Wij zouden zo weer via Stip boeken want het is een prima reisorganisatie.
Groetjes Petra Turnhout

1 like

Bedankt voor u reactie
Moesten jullie nog veel dingen bij betalen of hebben jullie alles voor die tijd geboekt.
En waren er ook jongeren

met vriendelijke groeten karin senger

Hoi Karin
Wij moesten de excursies allemaal nog apart betalen en doordat wij met zijn vieren waren was dit nog best prijzig, maar wij hebben bijna overal aan meegedaan.1200 € ongeveer met zijn vieren dus 300 € ongeveer p.p.
En het was echt de moeite waard.
Onze reis zelf was 599, € per persoon, heb het nooit meer zo goedkoop gezien.
We vlogen vanaf Düsseldorf met Mahan air,een vliegmaatschappij uit Iran,we hebben nog nooit zoveel te eten gehad onderweg in een vliegtuig.
Nadeel is dat je een tussenlanding maakt op Teheran waar je een paar uur moet wachten voor je verder kan,en een hoofddoek op moet als vrouw,waar ik geen problemen mee had hoor.
Maar er zijn ook heel veel aanbiedingen van stip reizen vanaf Amsterdam en rechtstreeks maar dan betaal je meestal wel meer.
Onze groep was heel gemêleerd,er waren wat jongeren en een hoop 40 plussers, maar dat is natuurlijk altijd verschillend.dat weet je met een rondreis nooit van te voren.
Groetjes Petra Turnhout

Weet iemand of ze ook aan een fooienpot doen bij het begin van de rondreis?

je betaald 1 bedrag per persoon voor de hele rondreis,dat is voor iedereen de bus boy de chauffeur, de gidsen en voor het hotel dus dan ben je in 1 keer overal vanaf.
Het bedrag viel volgens mij wel mee, durf het niet meer te zeggen hoeveel of het was.
groetjes Petra turnhout

Bedankt dat hadden we bij Fox ook ik vind het wel makkelijk zo heb je er geen omkijken meer na.

Hi… kijk eens op www.greenwoodtravel.nl SUPER reisbureau in Thailand met een Nederlandse eigenaar. Alles kan je daar regellen wat je wil. Succes…

:wereld: beste mensen, :wereld:

wij gaan in juni 2011, 22 dagen met stip/bbi-reizen naar Thailand.
In de reisbeschrijving zouden we de laatste dagen in standaard Golden Beach hotel verblijven maar voor een klein bedrag kan dit ge-upgrade worden naar Methavalai 3+ of 4 sterren hotel. Wie kan hier meer over vertellen ???
Aub, een snelle reactie, omdat we dit maandag a.s. moeten doorgeven.

groet, giok

Hallo… is wel handig als je erbij vermeld in welke plaats dat hotel ligt.
In Thailand heb je juist heel veel dezelfde namen voor hotels!
Groetjes

Wij zijn net terug uit Thailand en hebben de laatste 6 nachten in Golden Beach hotel gezeten dat was een goed hotel het Methavalai hotel was volgens ons luxer we hebben het niet van binnen gezien het lag naast het Golden Beach hotel.
Ik hoop dat je hiermee geholpen bent.

DiMale, sorry. De laatste dagen verblijven we in Cha-Am.

Pelia176, dank je voor de reactie. Hebben jullie het naar de zin gehad en was de rondreis goed bevallen?

groetjes.

Ja de rondreis is prima bevallen ik weet niet welke rondreis jij doet wij hebben de Thailand compleet gedaan.

ja, we doen ook de rondreis Thailand compleet maar dan met BBI. Dit is het zelfde wat jij gedaan hebt.

Ik hoop dat je ook het excursiepakket erbij hebt genomen want de BBQ en de olifantenrit waren geweldig.