Hoi Ejil,
Wij waren ook met onze kids van 5 en 13. Omdat we een individuele reis hadden, hebben we een aantal bezoeken aan tempels geskipt: er stond elke dag wel een bezoek aan een tempel ingepland. En door de hitte (we waren in de meivakantie geweest) wilden we ook af en toe bij het zwembad zitten. We hadden elke dag een heel vol programma, maar omdat we een individuele reis hadden, kon je makkelijk zeggen dat wel en dat niet. We hebben wel heel veel gezien op onze vakantie en zaten elke dag in een ander hotel, maar we hebben zoveel leuke nieuwe dingen gedaan…en het is ons zo goed bevallen dat we volgend jaar in de zomervakantie willen gaan.
Leuk om te horen, ik zou wel zorgen dat je zo vroeg mogelijk in de zomer vakantie gaat. Mijn zus gaat met haar gezin al een aantal jaar die kant op. Dit jaar voor het eerst iets later, doordat de zomervakantie iets later viel voor ons. Ze zei dat ze veel meer regen hadden gehad dan andere jaren. Niet dat het heel vervelend is want het duurt nooit lang, maar iets minder had wel goed geweest. Volgend jaar wordt het engeland voor ons. (mijn man is Anglofiel) en na 3 jaar ik moag hij dit jaar weer eens kiezen. (helaas). Nee hoor wordt vast ook leuk maar wel weer heel anders.
Wij waren ook met 2 kids van 10 en 11. En ook die hadden inderdaad na 4 tempels wel genoeg gezien. Wij reisden echter individueel en konden zo skippen wat ons niet aanstond en langer verblijven bij de leuke dingen. We zijn inmiddels besmet met het “Thailandvirus” en hebben al plannen voor 2012. Ieder jaar is een dure hobby voor een gezin.
Hallo Jacqueline
Wij vliegen 20 November met Stip reizen mahan air naar Thailand,(amazing Thailand)hoe is jou reis bevallen.
Ben zo benieuwd
Wij gaan met zijn vieren,mijn man en twee zoons van 24 en 21 jaar.
Groetjes Petra Turnhout
Hallo Nico
Wij gaan deze reis ook maken eerst naar Bangkok en de laatste dagen Cha am,heb jij voor mij het volledige programma en zijn de hotels altijd hetzelfde bij Stip reizen
Sorry dat ik zo laat reageer maar had mijn mail al 2 weken niet meer gelezen. Ik zal je het programma doorsturen maar welke reis doe je precies want ze hebben zo’n 5 verschillende reizen.
Je kunt met trouwens mailen op Ginkel61@gmail.com
Dan kan ik ook de bijlage met het programma naar je mailen.
Wij gaan 29 januari Thailand compleet maken een 22 daagse reis, zijn er nog meer mensen die deze reis geboekt hebben.
De reis zit vol want kan voor die datum niet meer geboekt worden.
Wij hebben 20 November de rondreis amazing Thailand gedaan met Stip reizen.
Alle lof voor Stip, alles was keurig netjes verzorgd.
We kregen aan het begin van de rondreis een formulier waarin je kon invullen waar je aan mee wilde doen.
Behalve als je van Hotel veranderd kun je dit zelf invullen.
Wij hebben bijna alles gedaan en vond alles eigenlijk super.komt nog wel een aardig bedrag bij !
We vlogen via Düsseldorf en maakte in Teheran een tussenlanding.
We vlogen met Mahan Air en hebben nog nooit zoveel eten gehad aan boord, drank is verboden en in Teheran moeten vrouwen een hoofddoek op en lange mouwen,dat lijkt erger dan het is ,stelt niet zoveel voor.weet niet of je ook met Mahan air vliegt want er is weinig tot geen animatie aan boord van het vliegtuig,onze jongens hadden hun psp meegenomen of neem een goed boek mee .
Ik wens je heel veel plezier maar dat zal wel lukken
Groetjes Petra
Ik heb met Stip Reizen in april 2010 de 3 weekse reis Complete Thailand gedaan en kan niet anders zeggen dat ik het geweldig vond, je hoeft niet perse aan alles mee te doen, maar ik heb wel bijna alles meegedaan, was alleen en het is net zo makkelijk om excursies dan via de reisleiding te doen, veel van de excursies wilde ik al zelf gaan doen, dus voor mij was het wel oke dat dit via de reisleiding kon. Plus dat onze reisleiders ook ingingen op ideeen uit de groep, wij hebben ook zelf wat excursies geruild en dat werd dan ook door de reisleiders georganiseerd. Nogmaals ik vond het geweldig en wil in 2012 heel graag nog een keer met Stipreizen naar Thailand of Vietnam.
Het tempo is misschien hoog, maar je wilt toch in die 2 of 3 weken zoveel mogelijk zien en meemaken (tenminste dat had ik) uitslapen en uitrusten kun je thuis, plus dat wij aan het eind 5 dagen in een resort hadden en daar kun je dan eventueel heerlijk uitrusten.
Groetjes Marion
Ik heb met Stip Reizen in april 2010 de 3 weekse reis Complete Thailand:vak02: gedaan en kan niet anders zeggen dat ik het geweldig vond, je hoeft niet perse aan alles mee te doen, maar ik heb wel bijna alles meegedaan, was alleen en het is net zo makkelijk om excursies dan via de reisleiding te doen, veel van de excursies wilde ik al zelf gaan doen, dus voor mij was het wel oke dat dit via de reisleiding kon. Plus dat onze reisleiders ook ingingen op ideeen uit de groep, wij hebben ook zelf wat excursies geruild en dat werd dan ook door de reisleiders georganiseerd. Nogmaals ik vond het geweldig en wil in 2012 heel graag nog een keer met Stipreizen naar Thailand of Vietnam :vak01::vak01:.
Het tempo is misschien hoog, maar je wilt toch in die 2 of 3 weken zoveel mogelijk zien en meemaken (tenminste dat had ik) uitslapen en uitrusten kun je thuis, plus dat wij aan het eind 5 dagen in een resort hadden en daar kun je dan eventueel heerlijk uitrusten.
Groetjes Marion
Wij gaan op 15 januari naar amazing thailand rondreis. Je kunt daar het excursiepakket bijboeken kosten€99,-- Is dit zinvol? Je moet nl. vooraf evt bijboeken! Heeft iemand al van dit pakket gebruik gemaakt!!!
Geen idee. Vorige zomer was dat er nog niet. Maar als echt alle excursies erbij zitten, dan is het zeker de moeite waard. Want wij waren per 2 personen nog wel 500 euro aan de excursies kwijt. En als je er bent, dan wil je toch alles zien en meemaken.
Dit is het pakket Het aanvullend excursiepakket is uitsluitend vooraf te boeken voor € 99 p.p. (normaal kost dit pakket € 125 p.p.) Dit excursiepakket bevat naast 4 uitgebreide excursies tevens 5 lunches (op dag 4, 5, 6, 8 en 14), 1x diner in Chiang Mai en alle entreegelden van de gehele reis. Het excursiepakket omvat de volgende excursies:
Dag 4, Bangkok: Bezoek aan de bloemenmarkt en het Grand Palace
Dag 5, River Kwai: een treinrit over de dodenspoorweg (ca. 2 uur)
Dag 6, Ayutthaya: Bang Pa Inn en bezoek aan Wat Chai Wattanaram
Dag 8, Chiang Mai: bezoek aan de olifantenschool in Chiang Mai en 1 uur durende trekking op een olifant
Wij doen de Thailand compleet en hebben een excursie pakket van 139 euro erbij genomen, als je bij Fox kijkt moet je voor de olifantenrit al 50 euro p.p betalen dus is die 99 euro echt niet veel.
En een rit op de olifant is iets geweldigs je gaat ook nog op een vlot.
Dus ik zou het nemen als ik jou was.
Wij vertrekken 29 januari het is een geweldig land wij zijn er al 3 keer geweest gaan dus voor de vierde keer er naar toe.
Veel plezier in Thailand en laat even weten hoe je het gehad hebt.
Mag ik vragen of jij de tickets al binnen heb van stipreizen, ik ben benieuwd hoeveel dagen van te voren je die krijgt toegestuurd, jij vertrekt volgende week zaterdag en wij over 3 weken.
Wij vertrekken 20 jan en hebben ook nog niets binnen. Op mijn factuur staat dat de reisbescheiden 7 dagen voor vertrek via Email worden toegezonden.>>>