Ervaringen met Stip rondreis Thailand

Hoi,
wie heeft er wel eens een rondreis geboekt naar Thailand (‘Sawadee Thailand’) bij Stipreizen?
Wat zijn jullie ervaringen? En zijn er veel bijkomende kosten?

Ik heb er zelf nog geen ervaring mee. Vliegreis, reisleiding, transfers is in iedergeval allemaal inbegrepen.

Ik weet wel dat de reizen van Stip heel populair zijn. Maar ze hebben dan ook hele voordelige aanbiedingen…

Wij gaan dit jaar ook voor het eerst met Stipreizen naar Thailand zijn ook zeer benieuwd

Niet doen te duur

kijk een op www.greenwoodtravel.nl
Ik ben al twee keer met hun geweest. Is goed bevalen.

Gr Hetly

Wij zijn afgelopen woensdag teruggekomen uit Thailand met stipreizen.
Het is ons heel goed bevallen. We hadden onze 2 kinderen mee (van 5 en 12 jaar). We hadden gekozen voor een individuele reis en we hadden een eigen privechauffeur en ook nog een gids. We hebben een superleuke vakantie gehad en onze gids regelde heel veel voor ons. Dat is wel makkelijk als je voor de allereerste keer in een ver en vreemd land bent. We hebben alles hier betaald en hadden geen omkijken meer naar de entree’s, ontbijt, lunch etc. We hebben echt een supervakantie gehad.

Hoi,

Mijn Nederlandse vriendin is tourleader bij Stip Reizen inThailand en ik weet dus inmiddels aardig wat over de Thailand tours van Stip.

Wat ik je kan vertellen is dat de hotels prima zijn geen topklasse maar wel goed. Verder moet je inderdaad als je excursies wilt doen rekenen op een x bedrag aan extra kosten. De excursief zijn vrijblijvend dus je bepaald uiteindelijk zelf hoe hoog je kosten worden.

Zij hebben meerder tours maar de populairste is de 13 of 14 daagse tour waar je eerst 4 dagen in Bangkok verblijft dan een dag naar Ayyutaya en daarna 2 dagen Kanchanaburi (river kwai) en de laaste week naar Cha Am op het strand kunt uitrusten dus eerst een week excursies en dan lekker een week uitblazen. De mensen die deze reis maken zijn erg enthousiast ik heb al een aantal dvd’s mogen zien van deze trip.

NB op dit moment rommelt het wel erg in Bangkok dus het kan zijn dat als je op korte termijn gaat het programma anders wordt omdat men niet naar Bangkok kan.

Mocht je meer vragen hebben stel ze gerust hoor ikzelf ben inmiddels al 6x in Thailand geweest en ga binnenkort voor minimaal een half jaar.

Gr,

Nicoc >>>:zon02:heer

Wij vertrekken 22 juni met Stipreizen naar Thailand voor een rondreis die je net opnoemde, we zijn zeer benieuwd.

Margreet

Hoi Margreet,

Ik kan je het volledige programma sturen hoor als je wilt. Ik heb ook al dvd’s gezien van mensen die deze trip gemaakt hebben erg leuk. Hebben jullie die trip die eerst 4 dagen Bangkok doet en de laatste week op Cha-Am aan het strand?

Gr. Nico,

Ja klopt, dat gaan wij doen. Wij willen ook nog via Greenwood travel 3 excursies boeken als wij in Cha-am zijn. wilde Olifanten spotten e.d.

Groetjes Margreet

Hoi Margreet,

Ja die is erg leuk hoor Bangkok,Ayuthaya, Kanchanaburi (river kwai), Floating market. etc etc.
Ik ben zelf als het goed is vanaf 1 juli weer voor minimaal 3 maanden in Thailand. Mocht je nog iets willen weten hoor ik het wel.

Gr. Nico,

Oké handig om te weten.

alvast bedankt.

Groetjes Margreet

Het programma hebben wij al gekregen, wat ons ook erg goed doet is dat je zelf ook best wel veel vrije tijd hebt, dus een mooie combi.

Gr. Margreet

Hoi Margreet,

Vrije tijd kun je inderdaad zelf helemaal indelen. En wat fijn is, is dat je de laatste week lekker nog aan het strand zit. Ik ga zelf trouwens op 1 juli voor 6 maanden naar Thailand heb vandaag toestemming gekregen van mijn werkgever. Dus ben helemaal blij.

Nou ik hoop dat jullie een super leuke vakantie gaan hebben (zou wel toevallig zijn als jullie mijn vriendin als reisgids zouden krijgen dus ben erg benieuwd) en ik zou het erg leuk vinden als je nog wat foto’s laat zien straks.

Groetjes

Nico,

Ja, dat zou zeker toevallig zijn. Hoe heet ze?

Groet Margreet

Ps. Druk met oranjevlaggetjes ophangen, wie volgt er nog meer in de straat?

Wij gaan ook met stip naar Thailand de 16 daagse rondreis Amazing Thailand
we gaan 7 augustus weg, ben benieuwd naar verhalen van deze reis. Wie heeft hem al gemaakt???
Is deze reis ook leuk voor kinderen van 11 en 13???

Ben zo benieuwdcheer
groeten, Jacquelien

PS we vliegen via teheran, moeten we echt een hopofddoekje op als vrouw, tijdens de stop-over. Ik hoorde zoiets, maar wil het graag horen van iemand die het zeker weet!

Ik ben in de maand april geweest, een 22 dagen rondreis door Thailand gemaakt met Stipreizen, het is mij ontzettend goed bevallen, leuke groep en geweldige reisleiding. De hotels waren goed, ik vond het allemaal super de luxe, ik ga zeker nog een keertje met Stipreizen en Thailand is me zo goed bevallen dat ik er zowiezo nog een keer heen ga en dan zeker met Stipreizen GEWELDIG :zon02:.
Door de aswolk … jawel nog 1 week extra in Thailand, in het luxe resort in Pataya :vak02:!
Ik heb echt alleen maar positieve dingen meegemaakt :thumbsup:.
Groeten Marion

Ik heb een filmpje gevonden op youtube over thailand met stip reizen. Het filmpje bestaat wel alleen uit foto’s, maar geeft in ieder geval een goede indruk van de reis.

Veel plezier!

https://www.youtube.com/watch?v=Hpq-eCSqd3M

1 like

Heimwee als ik foto’s zie over de rondreis, mijn eigen foto’s bekijk ik nog steeds heel vaak.:zon02:

1 like

Whoow nu kan ik helemaal niet mer wachten, nog 5 nachtjes slapen en dan vertrekken wij >>>

Vandaag de papieren binnen gekregen, alleen wel jammer dat je niet via internet je plaatsen alvast kunt boeken in het vliegtuig.

@ Mamalou

Met welke maatschappij vlieg je? Wij vetrekken 13 juli en heb 2 weken geleden al stoelen gereserveerd bij Emirates.