Ervaringen met Stip rondreis Thailand

Hoi,
wie heeft er wel eens een rondreis geboekt naar Thailand (‘Sawadee Thailand’) bij Stipreizen?
Wat zijn jullie ervaringen? En zijn er veel bijkomende kosten?

Ik heb er zelf nog geen ervaring mee. Vliegreis, reisleiding, transfers is in iedergeval allemaal inbegrepen.

Ik weet wel dat de reizen van Stip heel populair zijn. Maar ze hebben dan ook hele voordelige aanbiedingen…

Wij gaan dit jaar ook voor het eerst met Stipreizen naar Thailand zijn ook zeer benieuwd

Niet doen te duur

kijk een op www.greenwoodtravel.nl
Ik ben al twee keer met hun geweest. Is goed bevalen.

Gr Hetly

Wij zijn afgelopen woensdag teruggekomen uit Thailand met stipreizen.
Het is ons heel goed bevallen. We hadden onze 2 kinderen mee (van 5 en 12 jaar). We hadden gekozen voor een individuele reis en we hadden een eigen privechauffeur en ook nog een gids. We hebben een superleuke vakantie gehad en onze gids regelde heel veel voor ons. Dat is wel makkelijk als je voor de allereerste keer in een ver en vreemd land bent. We hebben alles hier betaald en hadden geen omkijken meer naar de entree’s, ontbijt, lunch etc. We hebben echt een supervakantie gehad.

Hoi,

Mijn Nederlandse vriendin is tourleader bij Stip Reizen inThailand en ik weet dus inmiddels aardig wat over de Thailand tours van Stip.

Wat ik je kan vertellen is dat de hotels prima zijn geen topklasse maar wel goed. Verder moet je inderdaad als je excursies wilt doen rekenen op een x bedrag aan extra kosten. De excursief zijn vrijblijvend dus je bepaald uiteindelijk zelf hoe hoog je kosten worden.