Ervaringen met Stip rondreis Thailand

Wij vliegen met Air-Berlin.

Emirates is trouwens super!! Daar zijn we vorig jaar mee gevlogen naar china.

Onze reis was alleen te boeken met een vliegreis via Teheran, met Mahan Air. Ik zie die reis en deze maatschappij nu helemaal niet meer staan op de site van Stip reizen. Gaan er wel meer mensen met deze maatschappij???
Of wordt onze reis straks nog geannuleerd??? BOEHOE!

Wat ik zo zie bij de rondreizen van Thailand staat er Air Berlin en China Airlines, anders bel je toch even met ze om te horwen hoe het zit?

Succes Margreet

Hoi Jacquelien,

Heb je nog contact opgenomen met Stip Reizen, of zijn ze zondag niet bereikbaar? Ik neem aan dat dit gewoon geregeld is, en dat ze de mensen die reeds hebben geboekt met Mahan Air gewoon met ze zullen vliegen.

ik zal ze bellen of mailen, zal vandaag wel niet lukken, dus wordt het van de week.

Het zal heus wel goedzitten hoor. Anders zou je ook nog via ene Nico kunnen informeren een paar topics terug, die zijn vriendin is touroperator bij stipreizen vertelde hij mij.

Groetjes Margreet

Geniet van jullie reis, ik hoop dat het allemaal aan jullie wensen voldoet. Wij moeten nog wachten tot 7 augustus

Hoi Ejil,

Welke reis gaan jullie doen hoeveel dagen?

Stip vliegt trouwens met Mahan,Air Berlin en China Airlines dus een van de 3. Dus of vanaf Amsterdam of Dusseldorf.

Nico,

Onze reis heet Amazing Thailand (kan ik niet meer vinden op de site) en is bijna gelijkt aan Sawadee Thailand. We gaan 7 augustus weg vanaf Dusseldorf en vliegen met Mahan Air. (ik kan op de site ook geen reizen meer vinden met Mahan Air, ik snap er niets van)

Groet, Jacquelien

Oja 16 dagen

Hallo Nico,

Nou we hebben Pauline dus als reisleidster gehad, haha

Echt toevallig he!!

We hebben een heerlijke vakantie gehad, hebben ons lekker laten verwennen.

Groetjes Margreet

Oh mamalou, je vakantie zit er weer op. Het is vast omgevlogen. Ik kan niet wachten tot wij aan de beurt zijn. Heb je nog tips, wat vond je het leukste. Of wat was achteraf niet de moeite waard??? Ben benieuwd naar je verhalen.

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon14.gif

Groet, een gespannen Jacquelien die naar thailand wil:vak01:

Ja, het was super!

We hadden ook een hele gezellige groep mensen, een aantal rond de 20/25 en een aantal 40/50tigers het klikte erg goed.
Natuurlijk ook met z’n allen voetbal gekeken en in het oranje.

Waar je wel rekening mee moet houden zijn de kosten v,.d. excursies dat viel bij ons iedereen wel af. Want je bent eigenlijk wel verplicht hieraan mee te doen, maar hoeft het soms natuurlijk niet te doen. Bij ons kwam er namelijk alleen al 500 euro bij voor de excursies.

Maar aan de andere kant zie je dan wel weer heel veel.

Als je meer wilt weten hoor ik het wel.
Want wat gaan jullie precies doen?

Groetjes margreet

het is de reis amazing thailand (nu kan ik die niet meer vinden op de site) maar eerst Bangkok, dan ayuthaya dan Kanchanaburi en dan Cha’am. 16 dagen totaal.
500 euro is dat pp?? (wij gaan met zijn 4en) slik

Nee, dat was met z’n tweeen.

Ik zal je even mijn mailadres geven dan kan ik eventueel wat meer doorgeven.

Het was wel een super vakantie hoor.

[EMAIL=“margreethagens@telfort.nl”]margreethagens@telfort.nl

Ja wat een ongelofelijk toeval toch. Maar de wereld is klein. Blij dat je genoten hebt van de vakantie. En is het nog een keer voor herhaling vatbaar? Hoewel in NL nu ook heel warm dus kun je nog even het vakantiegevoel vasthouden. Ik ben hier nu precies 2 weken en heb dus nog even te gaan moet nog even wennen aan de warmte maar verder helemaal prima hoor.

P is nu weer op reis voor een 16 daagse trip ook een erg leuk gezelschap volgens haar dus.

Gr. Nico

Oh ja dat vertelde ze mij, ik dacht alleen dat die reis langer duurde.

Nou geniet maar lekker hoor, onze dochter en schoonzoon zijn nu ook in thailand alleen via Greenwood.

Groetjes Margreet

Ik vond net nog een foto van Pauline en Seth de Thaise reisleider, maar kan niet vinden hoe ik dat moet toevoegen :mad:

Wij zijn afgelopen november met Stip op rondreis geweest naa Bangkok, daarna door oost Thailand en daarna naar het Noorden en eindigend in Pataya. De reis was goed, de hotels waren op 1 na ook allemaal prima, de Nederlandse en Thaise reisleider waren ook goed.
Er zijn niet zoveel bijkomende kosten maar het ligt er natuurlijk ook aan of je aan veel optionele excursies meedoet.
Ik zou het in ieder geval zo nog een keer doen met Stip zeker voor dat geld.
Als jullie Noei als gids hebben zit je goed.

We zijn weer terug, en we hebben een fantastische rondreis gehad. Al moet ik eerlijk toegeven, dat ik het niet weer zou doen met 2 kids van 11 en 13. Na de 4e tempel zijn ze het wel zat, en als je dan op je zelf bent, dan verander je de plannen, dat gaat niet met een reisgezelschap. Voor de rest was het echt super en we hadden een Belgische en Thaise gids die echt enorm goed voor de groep hebben gezorgd 2 weken. echt mijn complimenten. En enorm veel gezien en gedaan.
Wat een vriendelijke mensen in Thailand en wat een lekker eten. Vooral gewoon aan de kant van de weg in de stalletjes.
Groeten,