Ervaringen met Stip rondreis Thailand

is er misschien ook iemand die mij kan vertellen of er met de thailand compleet reis ook ruimte is voor een bezoek aan een national park op een van de dagen die door jezelf in te vullen zijn?

gr marcel

Daar heb je helemaal gelijk in eigenlijk. Deze reizen zijn bijna identiek. Stip is ook voortgekomen uit voormalige medewerkers bij Kras geloof ik. Stip is of lijkt dan misschien inderdaad goedkoper. Toch blijft het vergelijken met nog wat andere reisorganisaties een nette prijs.

Hallo,

Is er iemand die weet hoelang het reizen is vanaf Bangkok naar National Park Khao Yai?
We zouden graag dit park bezoeken als we onze thailand compleet reis maken, alleen of dit haalbaar is qua tijd is de vraag die we hier ook even willen stellen.
Misschien dat er ook mensen zijn die tips hebben met betrekking tot het bezoek aan een plek waar we ons echt in de jungle wanen, in combinatie met onze rondreis natuurlijk.

vrg marcel:chin:

Zo’n 2 - 2,5 uur…

Hallo,
Wij willen 12 mei de Thailand all in reis met organisatie “stip” maken.
word je koffer dan steeds door de organisatie meegenomen van hotel naar hotel en hoef je jezelf daar niet om te bekommeren ?
Dit is voor het eerst dat we een georganiseerde reis willen boeken dus alle info is welkom.
Zijn er dingen waar we rekening mee moeten houden of op moeten letten ?
Alvast hartelijk dank voor jullie input !!

Grtz Jack.

Ja, als je veranderd van hotel moet je 's morgens je koffer op de gang zetten en zij zorgen dan weer dat hij meegaat. Is goed geregeld hoor.

Wij gaan 26 juni 2 weken naar thailand. Ik ben erg benieuwd wat de hotels zijn tijdens de rondreis.

Hallo,

Ook wij (mijn man en ik ) gaan dit jaar een all in rondreis maken en wij
vertrekken op 21 juli dit jaar. Heeft er iemand al ervaring?
In welke hotels verblijf je de eerste dagen als je in Bangkok verblijft?

MVG Jorica