Dubai is geweldig en de airport is top.
de service is heel slecht in het vliegtuig dat mogen ze heel erg verbeteren,als je een blikje bier vraagt van 25 cc dan mag je blij zijn als je het krijgt en het eten word elke reis slechter.
:mad::mad:
Ik vlieg 1 september met KLM naar Bangkok en al krijg ik âviesâ eten, zit ik opgepropt en tussen de huilende kinderenâŠdan NOG ben ik alleen maar BLIJ dat ik in het vliegtuig zit en weer lekker op vakantie ga naar het heerlijke Thailand. Wat een gezeur zeg pfffffâŠ
Ik heb tot nu toe 3 keer gevlogen met KLM en ben er heel tevreden over.
Mooie vliegtuigen en erg netjes allemaal. Personeel is ook heel vriendelijk.
En zelfs op korte vluchten kregen we onderweg twee keer wat te drinken en eten.
Ik zie iedereen heeft een andere mening, ik stop met deze discussie, ik weet al wat je over de KLM schrijft de KLM is wordt echt niet warm of koud van wat wij vinden met andere woorden ze zitten niet op ons te wachten de vluchten van Amsterdam naar Manilla zitten altijd vol dus waarom aandacht schenken aan het commentaar van een paar Nederlanders die altijd wat te klagen hebben. Ik ben echt niet tevreden maar genoeg next time I take another flight and for sure not more with the KLM.
Hans
Ik ben vlaming :cheer:
Dat verklaart een hoop:)
klm vergeet dat voor iedere passagier met een klacht er steeds meer ontevreden mensen komen.
En dat gaan ze gewoon merken.
Ik heb intussen al tientallen reizen gemaakt en klm niet meer lastig gevallen met mijn klandizie.
Ook mijn reis naar australie en volgend jaar naar india tibet en nepal zullen niet door deze antiklant maatschappij worden geregeld.
Tja, ofwel zijn wij vlamingen vlug tevreden ofwel zijn jullie nederlanders snel ontevreden, maar al die keren dat wij KLM voor de lange afstandvluchten gebruikt hebben waren wij echt vol lof, over service in het algemeen en service aan boord:zon02:
als een luchtvaartmaatschappij zich een aantal keren er vanaf probeert te maken met een kortingbon van een paar euro in plaats van een deugdelijke schadevergoeding dan zijn ze MIJ ( en mijn familie) kwijt.
de australie vlucht doen we met zijn vieren dus die lopen ze ook mis en de india ,nepal en tibet vlucht idem:)
er is geen arrogantere maatschappij dan de klm in mijn ogen en als jij ze super vindt is dat jouw goed recht.
mijn advies: probeer eens een andere en ervaar dan wat service ECHT is:)
Ja jongen, dat is een straatje zonder einde hé want ooit gaat er ergens al wel eens iets fout of doet men niet wat je dacht dat men had moeten doen (in jouw geval geen goede regeling of miscommunicatie), maar dat gebeurt echt overal hoor. Afin, dit is een discussie zonder einde dus ieder doet maar wat ie moet, niet? :dag:
Bij deze sluit ik de discussie dan ook met jou kerel.
Denk aan mijn advies en probeer ook eens een goede luchtvaartmaatschappij.
Wij reizen al dertig jaar en niet alleen met KLM, lange en korte reizen. Dus ik heb al héél veel luchtlvaartmijâen gebruikt (privĂ© en beroepsmatig).KLM is heus niet de slechtste.:cheer: Discussie inderdaad gesloten:dag:
Pas een vlucht gehad naar paramaribo en terug gevlogen vanuit Curacao. Prima service op beide vluchten! Op de heenweg een uur vertraging, netjes met uitleg waarom.
het eten was beide keren prima. De terugvlucht was een nachtvlucht. Tussendoor was er geen snack, wat ik wel een beetje jammer vond, ik kon niet slapen.
Naar Paramaribo was mijn man ziek, hij mocht bij de toiletten blijven staan, kreeg zelfs een klapstoel aan geboden. En om de beurt kwamen de steward en stewardessen vragen of ze ergens mee konden helpen! Echt heel vriendelijk personeel!
Volgende keer weer KLM mits de prijs niet te veel duurder is ten opzichte van andere maatschappijen.
We vlogen met KLM naar LAX met een 747 combi in de rugzakklasse. Geen eigen TV schermpjes! Krappe stoelruimte voor 11,5 uur vliegen. Twee jaar terug naar San Francisco. Weer een krappe bedoeling, dus vorig jaar naar Johannesburg in comfortklasse. Ik kon mân benen niet kwijt, omdat er een amusementcentrumkastje onder de stoel voor me zat. Na klacht onmiddellijk de meerprijs voor heen- en terugreis retour gehad. In mei weer naar LAX en weer een combi uit het jaar kruik waarschijnlijk; we zijn benieuwd.
Probeers eens een andere maatschappij!
Bevalt mij uitstekend de afgelopen jaren.
Servicebureau klantgerichtheid bestaat bij KLM niet maar bij andere wel degelijk.
Succes
Ach, het is een kwestie van uitzitten. AMS naar SFO, LAX en JNB kan alleen rechtstreeks met KLM. Overstappen of eerst naar Brussel of Duesseldorf vinden we geen optie, zeker niet omdat we altijd per taxi reizen. Kortom, KLM heeft een speciale plaats op AMS en dat weten ze.
Ik vlieg vaak tussen Aâdam en Buenos Aires. Vanaf oktober 2011 heeft KLM met grote tamtam een directe vlucht aangekondigd. Ik moet zeggen dat ik nooit zo slecht heb gevlogen op dit traject. Foutieve informatie; slechte en zeer krappe stoelen (je voelt de hele reis de twee ijzeren stangen onder je kont). Ik betaalde iets meer voor extra beenruimte bij de nooduitgang; het lijkt dat als een van deze ruimtes leeg is (naast jou, bv.) wordt die meteen aangeboden (gratis) aan vriendjes van de crew. Maar ook: die extra dure zitplaatsen zijn de enige plek in de vliegtuig waar je zeker bent dat de stoel naast je* altijd* bezet zal zijn. Ik ben mij bewust van de spaartaanse eetgewoontes van de KLM, maar het eten was ronduit weerzinwekkend. Ik had een speciale maaltijd besteld, die is nooit aangekomen. Het cabinepersoneel die alleen maar loopt te glimlachen maar geen hand uitsteek als kleinere mensen hun bagage niet in de bagageruimte kunnen plaatsen.
In het kort: ik kies in het vervolg geen directe vlucht, maar neem genoegens met een overstap. Met andere maatschappijen is mijn ervaring veel beter (Alitalia, Iberia, Air France). Misschien denkt de KLM dat omdat het de enige directe vlucht is, kan men in alle andere opzichten een slechte kwaliteit aanbieden.
In mijn beleving is de KLM ene arrogante maatschappij en ik heb hen gelukkig al vele keren kunnen vervangen door een andere maatschappij die haar klanten WEL serieus neemt.
Hier gaan ze de rekening voor krijgen als er niet iemand opstaat in de top die customerservice tot prioriteit verklaart.
ik vrees het ergste maar vlieg inmiddels heerlijk met de concurrenten.
Denk het niet. KLM is ook de enige die AMS-YUL direct aanbiedt, maar ik heb nooit problemen gehad op de route. Stoelen waren in orde (alleen een keer een AVOD-kastje onder de stoel voor me gehad), eten was ronduit GOED, personeel zette zich in om net dat stapje extra te doen voor de klanten, mijn vriendin kreeg altijd netjes haar vegetarische maaltijd (nou snapt de KLM niet helemaal wat lacto-ovo-vegetariër inhoudt, maar dat ter zijde).
Wellicht heb je gewoon pech gehad op deze vlucht? Of heb ik al meerdere vluchten achter elkaar mazzel gehad (net als op AMS-SFO)?