Ervaringen met Inter Airlines gevraagd

In juli ga ik naar Alanya en we vliegen met inter airlines. Het is de eerste keer dat we gaan vliegen dus ik vind het toch wel een beetje spannend allemaal.
Zijn er mensen die al eens met inter airlines gevlogen hebben?
Hoe was de vlucht?
Is het zo dat je een late heenvlucht hebt en een vroege terugvlucht?
Hoe was het personeel aan boort?

Groetjes Linda

Wij zijn vorig jaar met Inter Airlines gevlogen vanaf Enschede. Prima vlucht gehad. Erg vriendelijk personeel (wel 's anders meegemaakt bij een Turkse maatschappij) en het eten aan boord was ook best lekker. Verder geen vervelende dingen meegemaakt hoor!

In welk hotel/appartement verblijf je in Alanya? Is een ontzettend leuke plaats, je gaat het daar vast ontzettend naar je zin hebben :smiley:

Groetjes, Diamond

Hee,

Wij gaan naar hotel Riviera, volgens mij heb je op mijn vragen over dit hotel ook gereageerd. Het stelt me al wat meer gerust dat jou vlucht goed verlopen is.
Ik heb in ieder geval steeds meer zin in de vakantie. B)

groetjes Linda :smiley:

Oh ja, da’s waar ook! Zal na onze vakantie nog wel ff verslag doen over Riviera, misschien is er in de tussentijd wel weer het één en ander verandert. Hopenlijk is het nog steeds zo goed als de voorgaande keren. En maak je over de vlucht maar geen zorgen hoor, zal vast allemaal goed komen! Voor jet het weet ben je er :smiley:
en kan het grote genieten beginnen!!

Groetjes, Diamond

hoi!

wil even zeggen dat ik ook gevlogen heb met Inter Airlines, meerdere malen, en alles is goed bevallen. Het voordeel van deze maatschappij is dat je lekker 30 kg. mee mag nemen! :smiley:

Verder is het personeel en het eten gewoon goed.

Groetjes

inter airlains is best wel een goede maatschappij ze letten niet zo erg op je bagage dus je hoeft niet dingen te laten liggen ik zelf had veelste veel zooi.
de vlucht is zo gereegeld
dat je de vlucht van antalya naar amsterdam/rotterdam of weet ik veel welke plaatst hebt
dat dan die vlucht die daar na komt de vlucht is waar mee jij er heen bent gegaan een voorbeeld je bent om 19.00 vertrokken dan kom je om 18.00 aan. altijd een uur eerder. dan je bent vertrokken.
op het vleigtuig van antalya moet je wel voor een bagage kar 1 euro betalen. maar je kan ook je koffers gewoon sjouwen het is niet ver van de uitgang waar je je bagage krijgt.

ik heb nog nooit gevlogen met inter airlines, wel MNG airlines, Onur enzo… Meestal heb ik wel goede ervaringen hiermee gehad.
klopt het echt dat je 30kg mee kan nemen als je met inter airlines vliegt??? of is dat alleen zo als je een ticket hebt voor een paar maanden? Ik ga namelijk voor een lange tijd naar turkije en wil een enkeltje nemen. Ik heb dus wel veel bagage bij me.
Ik zag net op internet dat GTI, Kras en Thomas cook met deze luchtvaarmaatschappij samenwerkt.
Magda1982 waar heb jij je ticket geboekt?? Ik wil namelijk wel heel graag 30 kg mee nemen.

Hoi Zara85,

Het klopt dat je met Inter Airlines standaard 30 kg mag meenemen. Ik ga zelf op 3 mei weg voor een halfjaar en heb speciaal om een vlucht met Inter Airlines gevraagd. Ik heb mijn ticket gewoon geboekt via mijn vaste reisbureau, Tui. Je kan gewoon naar binnen gaan of bellen en zeggen dat je dan en dan een ticket wil hebben, maar perse met Inter Airlines. Zij gaan dan voor je zoeken.

Moet wel zeggen dat ik voor deze ticket best veel betaald heb (€ 380,00). Dat komt omdat ik al in januari mijn ticket wilde hebben (ivm voorjaarvakantie) en er toen nog geen losse vluchten bekend waren. Mijn reisbureau heeft dus direct met Inter Airlines contact opgenomen.

Gr. en succes!

Magda :smiley:

inter airlaines rullez

hihihi fijn om te horen dat steld enorm gerust :smiley:

dank je Magda! Ik ga dan zeker bij tui boeken!

Gotta agree. Ik ga mijn toekomstige baas ook vragen een ticket Inter Airlines te regelen.

Hallo,

Het interesseert mij om met inter airlines te vliegen, nu zoek ik naar een site om on-line te boeken! Ik kom op de algemene site van Inter Airlines, maar daar is geen enkele mogelijkheid om een vlucht te boeken. Weet iemand raad?
Dank u
Nele

iemand laatst nog met inter airlines gevlogen ?

zo ja , krijg je nog een maaltijd aan boord ?

alvast bedankt !

groetjes Dicle

hoihoi
Ben net een paar daagjes terug en ja je krijgt nog steeds eten aan boord!

Kijk eens op www.wereldwijzer.nl/vliegtickets daar vind je meerdere aanbieders waar je Inter Airlines kunt boeken. Succes!

een leuke vakantie gehad ? waar ben je geweest ?

bedankt voor het antwoord ! hopelijk is dat volgend jaar ook nog, breekt de tijd een beetje hihi :slywink:

groetjes Dicle

Zijn gisteren teruggekomen vanuit Turkije met Inter Airlines. Hebben zeer slechte ervaring. Been ruimte minimaal.Je veiligheidsgordels hoef je niet om te doen want je zit als haringen in je stoel.Wanneer er iets zou gebeuren kun je het wel schudden want je komt je stoel niet uit zo krap.Vindt het beestenvervoer.

Vlogen jullie wel een beetje op tijd?? In ons hotel hoorde ik nogal eens dat er 2 uur vertraging was bij inter

@
familiegerretzen

klopt de beenruimte is echt veel te krap.

voor de rest heb ik tot nu toe nog geen slechte ervaringen met Inter Airlines.
volgend jaar vliegen we weer met Inter.