Ik vlieg overmorgen met inter airlines richting antalya, en vroeg mij af of je eten krijgt tijdens de vlucht, of dat je dit zelf moet kopen? Er staat me iets bij van dat je eten krijgt, maar weet het niet meer zeker. Kan iemand dit misschien bevestigen?? Alvast bedankt!
Oja en ik las dat er geen “entertainment” aan boord is, wordt daarmee bedoelt dat er geen filmpje of iets draaid? Dat de stewardessen geen poppenkasten en circusacts doen snap ik namelijk zelf ook nog wel
Je krijgt idd eten aan boord bij Inter Airlines. En in de toestellen waarmee wij hebben gevlogen zat geen tv. Een goede vlucht en natuurlijk heel fijne vakantie!
Mijn zus vertrekt zondag met interairlines en ze mocht kiezen of ze eten aan boord wou of niet. Mits bijbetaling dan wel. Zij heeft geen maaltijd aan boord genomen (was iets van 15 € per persoon voor heen en terug) omdat ze toch niet graag vliegtuigeten eet. Maar mocht je toch honger krijgen aan boord, kan je altijd mits betalen een snack of zo krijgen.
Wij hebben vorig jaar met Inter Airlines gevlogen. Maar het is echt tegengevallen.
Het jaar ervoor was het beter. We hadden meer beenruimte.
Vorig jaar zat je echt met je knieen in je nek bij de heen en terugvlucht.
Voor ons geen Inter Airlines meer.
Hai Linda, ja het was echt erg vorig jaar. Vooral de terugvlucht.
Je zat echt met je knieen in de nek. Doordat we een tussenlanding moesten maken Bodrum vanaf Izmir konden we niet op onze plaatsen zitten die we met inchecken kregen omdat er nog mensen in het vleigtuig zaten die er in Bodrum eruit moesten.
In Bodrum kwamen er daarna ook mensen in die terug moesten naar Amsterdam en die konden ook niet op hun ingecheckte plaats zitten. Het was echt een zooitje in het vliegtuig. Er brak bijna ruzie uit doordat mensen eisten op hun plaats te zitten. Maar ja dan moest het hele vliegtuig veranderen. Het personeel sprak slecht engels en die keken toe en deden niets.
Nee dit nooit meer. Dit jaar konden we kiezen Inter Airlines of Transavia naar Kusadasi en het wordt echt Transavia. Dan maar geld bij betalen maar dit wilde we niet meer meemaken.
Hoi,
Wij zijn vorig jaar met inter airlines gevlogen van Brussel mnaar Dalaman met een tussenlanding in Izmir. We hadden geen eten erbij geboekt en gewoon zelf wat meegenomen. Ging prima. Beenruimte is idd wel een beetje krap, maar wel te doen hoor voor die paar uur. Service was voor de rest goed.
Goeie vlucht en fijne vakantie!
ik heb zelf ook een aantal keren met inter gevlogen en wij hadden wel eten. maar misschien dat dat veranderd is, zelf vlieg ik pas weer in Juli met inter. dus ik ben benieuwd.
Wij hebben in mei en oktober 2005 en vorig jaar oktober 2006 nog met Interairlines gevlogen (Amsterdam-Antalya) en bij alle 3 de keren kregen we eten. Hebben het niet extra geboekt.