Hoi,
Dit jaar vliegen wij het eerst met Interairlines, wie heeft hier al mee gevlogen??
Gr Kim:CHINA:
Hoi,
Dit jaar vliegen wij het eerst met Interairlines, wie heeft hier al mee gevlogen??
Gr Kim:CHINA:
hey hallo
ik zag dat je vorige jaar met inter air lines heb gevlogen
nu heb ik een paar vraagjes voor je
hoe heb je de vlucht ervaren
was de service aan boord goed
greetz thamara
Nou, we zijn eens een keer met deze maatschappij v.v. Turkije gegaan. Personeel is vriendelijk maar een oude inrichting in het vliegtuig. Diverse zittingen versleten, hard.Het was gelukkig maar voor een paar uur maar dat kon wel beter.
hi
Hou rekening met ongeplande tussenlandingen om andere passagiers op te pikken en hou zeker rekening met vertraging op terugweg…wijze raad…bel de luchthaven in Antalya een dag voordat je vlucht gaat vertrekken. Als wij dit namelijk niet gedaan hadden dan hadden we 12 uur op de luchthaven gezeten.
voor de rest inderdaad oude vliegtuigen, vriendelijk personeel en het eten is zeer eenvoudig doch voedzaam
succes:wereld:
Wij zijn vorig jaar voor het eerst met Inter Airlines naar Bodrum gevolgen en alles was goed geregeld. De vlucht vertrok op de heen en terug precies op tijd.
Op de terugvlucht zijn wij 45 minuten eerder geland. Inter airlines heeft ook nieuwe toestelen. Op de terugvlucht hadden wij een van hun nieuwste en hadden ook iets meer beenruimt.
Dit jaar vliegen wij ook weer met Inter Airlines en wij hebben weer gunstige tijden.
Wij vonden de service goed en het personeel was vriendelijk . Ze hebben geen televisie monitoren aanboord zoals transavia en martinair en klm, maar daar hebben wij niet aangestoord. Met muziek luisteren, lezen etc kom je de vlucht ook wel door.
Het personeel spreekt wel engels of soms duits. Vorig jaar hadden wij een Nederlandse co-piloot das wel grappig.
We hebben afgelopen vakantie 09 & 23 augustus 2007 gevlogen met Inter Airlines.
De service aan boord is goed, alleen met mijn lengte van 1.95 zijn de zitplaatsen erg krap. Gelukkig had ik zowel op de heen als terug vlucht een stoel aan het gangpad, zodat ik mijn benen kon strekken. Had ik dat niet gehad, dan is 3,5 uur vliegen erg lang. Zijn op tijd vertrokken en hebben geen enkel probleem gehad.
Nog een van de maatschappijen die eten verzorgen tijdens de vlucht.
Houd er wel rekening mee dat wanneer je aan het einde van het vliegtuig zit,de kans groot is dat je geen drinken krijgt Op de heen reis zaten we redelijk achterin en bij de extra drinkronde was het drinken op het karretje op en krijg je dus niets.
Ben hier vorig jaar ook een keer mee geweest, erg vriendelijk personeel maar wat een vertragingen echt vreselijk zowel heen als terug. Wat mij betreft dus liever niet meer.
Ik blijf me afvragen of dat aan de maatschappij ligt of aan andere factoren.
Ik vlieg zelf zaterdag as. met IA, en was nieuwsgierig hoe het stond met dezelfde vlucht van afgelopen zaterdag. Op de minuut af op tijd vertrokken…
Nee het geeft geen garantie dat mijn vlucht ook op tijd vertrekt, maar het zegt wel dat het niet per se een vertraging hoeft te zijn, zelfs niet op één van de drukste zaterdagen in het jaar.
Ik ben van gisteren terug met IA en moet zeggen was in orde, om 4u opgestegen, eten aan boord enzo
weet niet of het aan de vlucht was maar de 2 stoelletjes naast mij waren leeg dus kon lekker liggen,
vriendelijk personeel, verwelkomen je in het nederlands, televisieschermpjes…
terugvlucht had een uur vertraging, toen zat ik langs het gangpad dus ook hier kon ik de benen strekken…
heel goed
Hallo,
Ik heb 10 en 17 sept gevolgen met Inter airlines… perfect optijd vertrokken op de heen en terugreis. Maar wat een vreselijke maatschappij zeg. Gelukkig hebben we de heenweg de hele reis geslapen. Maar de stoelen waren erg gammel en zagen en viezig en oud uit. Ze zaten niet comfortabel. Ik heb overigens nog nooit een vliegtuig gezien emt zo weinig beenruimte. Zelf ben ik niet erg groot met 1.68m maar ik zat bijna met mijn knieen tegen de voorstoel. Zeker op de terugweg, want we zaten voor de nooduitgang dus stoelen konden niet naar achteren en het leek wel of deze plaatsen nog krapper waren dan alle andere. Iedereen vond het belachelijk de krappe plaatsen en daarom stonden er heel veel mensen bijna de hele reis in het gangpad (waaronder ikzelf) wat ook erg vervelend voor de erg vriendelijke stewardessen is natuurlijk. Iedereen is onrustig en staat zodat je eigenlijk ook niet echt lekker kan slapen, dus drama vlucht. 3,5 uur vliegen is natuurlijk niet erg lang, maar ik vond het een ramp en heb erg medelijden met mensen die langer dan ik zijn die ook in die vlucht zaten.
Ik wil nooit meer met deze habbiebabbie maatschappij vliegen!
Wij vonden Inter Airlines top! Exact op tijd (vroeg, om 4.15 u) van Schiphol vertrokken en hadden goede zitplaatsen. Mochten zelfs kiezen bij inchecken en kregen stoelen bij de nooduitgang. Ook exact op tijd geland op vliegveld Antalya. Vriendelijk personeel en een broodje en 3x een drankje tijdens de vlucht is toch altijd leuk. Complimenten! Zij zijn een van de weinigen die daar nog iets aan doen. Ook de terugvlucht was perfect. Doordat zij heen heel vroeg en terug vrij laat (23.40 u)vliegen heb je tenminste een volledige vakantie en waar voor je geld.
Wij hebben de laatste dag nog tot 5 uur aan het strand kunnen liggen en werden na het avondeten om half 9 opgehaald. Super relaxed! Wat ons betreft dus een aanrader om met IA te vliegen! Wij doen het zeker weer!
Wij hebben nu 3x met Inter Airlines gevlogen niet altijd uit vrije wil maar door overboekingen van Arke Fly. Op zich vind ik de service wel goed aan boord maar het is ontzettend krap, gelukkig zijn we met onze 2 kinderen zodat ik een rij stoelen van 3 naast elkaar heb met de kinders kunnen we nog even scheef tegen elkaar aan zitten. Ook bij ons gaan er regelmatig mensen staan in het gangpad en bij de nooduitgang.De laatste terugvlucht van de zomer uit turkije vonden ik het vervelendst we zaten op rij 8 dus vrij voorin en daar was het erg warm een hoop mensen klaagde.Vertragingen, ja dat heb ik ook gehad met deze maatschappij varierend van 1 uur tot 26 uur met een extra overnachting in Antalya, poeh dan ben je het wel zat maar ja met klagen ga je niet sneller, dus afwachten maar wanneer die weer vloog.
Al met al hebben wij dit keer besloten mochten we toch weer naar Turkije gaan dan kiezen we voor Transavia wat ik beter heb ervaren en hopen dat deze maatschappij je niet overboekt op een Turkse maatschappij.(even de kleine lettertjes lezen achterin je reisgids bij algemene voorwaarden).
wij zijn net terug van week turkije gevlogen met Interairline, 1 x maar nooit weer, oude toestellen, geen beenruimte ondanks doktersverklaring, op de heen weg 36 uur onderweg geweest vanaf me eigen huis, 5 uur vertraging op schiphol, terug weg 2.30 uur vertraging, (dit is nog te doen) maar zoals de heen weg, en vooral met mensen die een beperking hebben is dit niet te doen. Wel vind ik dat ze goede service gaven, wij die met rollator liepen mochten het eerst instappen op de heen en terug weg.en op de heenweg hoefden we de trappen van het vliegtuig ook niet af te lopen, maar werden netjes met speciale lift bij de ingang afgezet, maar de stoelen is een ramp, erg hard, idd versleten, en veel stoelen konden maar op 1 stand, dus als ik weer ga, zoek ik andere maatschappij. we horden later dat het heel normaal is dat Interairline altijd vertraging heeft vooral op maandag,
gr kiki
In oktober met inter airlines van amsterdam naar antalya gevlogen. Vertrek en aankomst vv keurig op tijd.
Maaltijden en drinken aan boord inclusief, beter dus dan bij transavia waar je alles moet betalen!
Nadeel was wel de zeer beperkte bewegingsvrijheid. Stoel werd even in slaappositie gesteld, daarna direct commentaar van achterbuurman. Eigenlijk achteraf wel begrijpelijk omdat stoelen erg dicht achter elkaar zijn geplaatst.
Vriendelijke bediening aan boord.