Heeft iemand ervaring met het vliegen met InterAirlines?
Wij vliegen over 5 weken op 3 juni ook voor het eerst met Interairlines.
Dus ben ook benieuwd.
Maar wat ik zo gehoord heb moet het wel goed zijn.
Het belangrijkste is we komen in Turkije ![]()
Hallo,
IK heb al meerder malen gevlogen met Inter Airlines en ben dik tevreden. Ik vlieg a.s dinsdag weer ermee en heb speciaal om Inter Airlines gevraagd.
Voordeel is iets meer beenruimte en natuurlijk de 30 kg die je mag nemen. Personeels was allemaal (tot nu toe) aardig en sprak gewoon engels. Eten is vliegtuig is nooit ok, maar hier kreeg ik gewoon broodjes en salade met koekje, best te doen.
Vliegtuigen zelf zijn netjes en naar mijn idee gewoon in orde.
Jullie hoeven je geen zorgen te maken,
Groetjes, Magda ![]()
inter airlaines is een geode maatschappij je krijgt eten aan bord en een drankje en thee of koffie ook al vlieg je savodns krijg je het nog. en het zijn gewonen vliegtugien ze zijn niet zo groot.
hallo allemaal,
ik wilde even weten hoe jullie inter airlines geboekt hebben. ik ben wel op de site geweest, maar die doet het niet! en heeft inter airlines ook tickets voor 4 maanden?
groetjes Leyla
Prima vluchten gehad met Interairlines. Vriendelijk personeel, eten goed te doen. We vliegen er 1 juni ook weer mee.
Groetjes, Diamond
zat al bij de reis inbegrepen
hellup heeft deze vliegmaatschappij ook goedkope tickets enkele reis eindhoven-Antalya ?? zonder hotel ???
please kan iemand mij helpen of anders een andere vliegmaatschappij ???
gr kusss Günes
geen idee
ik zal het gaan vragen bij je reisbureau
ja offf cok zor allemaal
ik heb wel ergens gezien dat je alleen ticket kon boeken amar dat was transavia
maar die is duurder. maar ik denk als je naar reisureau gaat ze ook wel oplossing hebben.
komfly.nl
dti-travel.nl
transavia.nl
enkareizen.nl
allemaal sites waar je alleen je ticket kunt boeken zonder dat je er een hotel bij moet nemen
ik heb een ticket gevonden voor dinsdag jippiej !!
haha corendon gewoon opbegeld en zij hebben voor mij gezocht en gevonden! echt veel handiger ![]()
Inter Airlines kan je gewoon boeken bij het reisbureau. Je vliegt dan via seat only, de naam zegt het al, alleen de stoel, zonder accom.
Naar mijn weten kan je ook voor 4 maanden boeken. Ik heb mijn ticket geboekt via Tui.
Succes ermee! ![]()
seat only mogelijk ja. Zijn net terug met Inter, keurig hoor!!! NIets te klagen! En vreselijk mooie stewardessen, van die moeilijk mooie vrouwen met van die prachtige make-upjes enzo!
hé Ireendje,
Zo net terug van vakantie??? Hoe is het bevallen…???..waar ben je geweest??? Het weer in NL zal je dan wel tegevallen.
Groetjes Mootje
Originally posted by Ireendje@05-05-2005, 00:05:54
** seat only mogelijk ja. Zijn net terug met Inter, keurig hoor!!! NIets te klagen! En vreselijk mooie stewardessen, van die moeilijk mooie vrouwen met van die prachtige make-upjes enzo! **
Ik heb 1 keer met Inter Airlines gevlogens, prima hoor. Niks te klagen.
Welkom terug Ireendje, dat van die stewardessen bedoelde je dat nou sarcastisch of meende je het echt?!