Ervaringen met Inter Airlines gevraagd

Wij hebben al verschillende keren met Inter gevlogen en kan niet zeggen dat de beenruimte minder is, en dat je krapper zit dan bv bij Tas***a.

hallo,
ik en mijn familie hebben ook met inter airlines gevlogen
en vonden de heenweg van amsterdam naar antaya wel lekker gaan (goed voor mekaar).

maar de terugweg van antalya naar amsterdam verliep minder leuk :frown:
we waren om 6 uur in de ochtend al op het vliegveld en alls ging volgends de planning, na 2 uurtjes wachten gingen we het vliegtuig in.
toen we net gingen rijden naar de startbaan en wouden opstijgen
viel opeens alles uit (ook de motoren):frown:. toen moesten we meer dan 2 uur in een vliegtuig zitten met een tempratuur van bijna meer dan 40 graden.
toen hebben een paar monteurs het vliegrtuig nagekeken en was er iets goed mis. toen werden we met een bus weer naar de wachtruimtes gebracht en moesten we 9 uur wachten zonder eten en drinken wat je daar ook haast niet kon halen wegens de enorme prijzen.

toen zijn we met alle mensen naar een restaurant in de buurt gebracht
om daar een hapje te eten met het gezin (dat was wel weer goed geregeld van inter airlines). toen we na het eten weer op het vliegveld waren konden we na 2 uurtjes met hetzelfde vliegtuig terug naar amsterdam.

dus opzich was het jammer van het hele gebeuren en kon inter airlines er niet zo super veel aan doen.

@desley

bedankt voor je ervaring, hopelijk hebben wij dit jaar meer geluk. wij gaan dit jaar ook met Inter Airlines.

jammer dat je dit heb meegemaakt, lijkt me geen prettige ervaring.

wij zijn nu al een aantal keer gevlogen met Inter en hebben altijd een goede vlucht gehad

En maak je vooral niet Zenuwachtig voor je eerste keer Vliegen.
Want het is gewoon prachtig.
Vooral het opstijgen is super het voelt net alsof je gelanceerd wordt.
Je wordt vastgedrukt in je stoel door de kracht van de motoren.

klopt , vliegen is een geweldige ervaring :tongue:

Hallo,

Wij vliegen dit jaar met Inter Airlines naar Antalya, lees veel *verschillende *ervaringen.
Ben heel erg benieuwd hoe dit zal bevallen. Hebben mooie tijden, vliegen heen om 00:05 uur!

Hoop dat de beenruimte een beetje mee zal vallen. Is het ongeveer het zelfde als bij Transavia?

Alvast bedankt.

Beenruimte is inderdaad ongeveerd hetzelfde… Persoonlijk heb ik Inter Airlines als prettig ervaren. :smiley:

hoihoi
Ik heb al 2 keer met inter airlines gevolgen, maar ik vond de eerste keer de beenruimte meer dan de laatste keer dat ik met interairlines heb gevlogen.
Het was toen een andere type.
Ik vlieg in sept weer met inter airlines.
Ik ga het nog een keer proberen.
Eerste keer geen vertraging
Tweede keer 7 uur vertraging.
En nu ??? Ik heb ook mooie vliegtijden namelijk 4:05 en op schiphol.nl vliegen ze nog steeds redelijk op tijd. Namelij 4:20 dus een 15 kwartiertje is niks.

Alvast een fijne vakantie!

Groetjes Jac

*Goh, Dank jullie wel! *

Ben erg benieuwd! :smiley:

Het is gewoon een kwestie van gaan zitten, en alles op je af laten komen. Je hebt het toch niet in de hand.

Wij zijn allebei redelijk lang, en bijna ieder jaar zitten we wel krap! Alleen bij Turkish airlines hadden we lekker veel ruimte.

Ik stel me er altijd maar op in dat het van A naar B is (of nederland naar turkije) en die 4 uurtjes krap zitten overleef ik wel.

Het is tenslotte voor het goede doel! VAKANTIE (of stage, of familie bezoek :biggrin:)

wij gaan dinsdag 8 juli om 9.35 uur de lucht in met inter airlines op zich een mooie tijd.

ja lekker en hoelaat vliegen jullie terug ook al willen jullie er nog niet aan denken??

Groetjes

We vliegen om 19.15 uur weer terug naar huis.
Dat is ook wel een mooie tijd :slywink:

Groetjes Dicle

heb ik mei ook gevlogen met inter, op de heenreis, rij 17 echt zo krappe beenruimte, terug op de laatste rij 37 geweldige beenruimte…en ja je krijgt eten, niet dat het wat voorsteld, maar je krijgt het wel…geweldige crew…zeer gezellig en spontaan…

bedankt voor de info !
ik was benieuwd of je nog eten krijgt aan boord dus vandaar.

groetjes Dicle

Ben afgelopen maandag teruggekomen uit Turkije.
Gevlogen met Inter Airlines vanaf schiphol. Prima vliegtijden, ook best goed eten aanboord maar de beenruimte is wel heel erg krap. Personeel is vriendelijk.
Heenreis zaterdag 21-06-2008 geen vertraging
Terugreis maandag 30-06-2008 4 uur vertraging

Groet E. Zwart
Oldenzaal

o balen van de vertraging.
Maar goed net wat ik toen zei toen ik 7 uur vertraging had het kon ook net zo goed gebeuren bij transavia.
Ik ben gewoon blij als ik heelhuids weer thuis ben of heelhuids in Turkije aankom.

Ik kan in ieder geval niet wachten

Groetjes Jac

Ik ga zondagnacht (13/14e) om 04.15 ook de lucht in, richting dalaman! Ook met inter airlines. Dus ben benieuwd, denk dat het allemaal wel mee zal vallen. Heb er zin in in ieder geval! :smiley:

Wij zijn op 22 juni van Antalya naar A’dam gevlogen met Inter. Schema vertrektijd 23:55.

Bij aankomst op t vliegveld bleek de vlucht vertraagd te zijn tot 2:30. Uiteindelijk 3:15 de lucht ingegaan. Op t vliegveld (met de belachelijke prijzen) werd per persoon n gratis (fris)drank aangeboden.

Beenruimte was krapper dan Transavia. Vond t echter niet overdreven krap. Een aantal “mensen” dacht daar anders over en zat alleen te klagen & te roepen dat dit nu echt de laatste keer was dat ze met Inter vlogen (gokje: volgend jaar zitten ze hetzelfde weer te gillen).

1 meneer vond het nodig zijn benen in het gangpad te leggen en toen het cabinepersoneel eten/drinken wilde rondbrengen kon hij alleen uitbrengen “Can you pls stop that? I want to sleep”. Of die fijne mevrouw achter mij die als k me even uitrekte (waardoor de stoelleuning n centimeter naar achter bewoog) het nodig vond n klap tegen mn stoel te geven en te schreeuwen dat zij ook geen ruimte had. Zeker geen leuke vakantie gehad… Of hoorde ze bij die chagerijn met zn benen in t gangpad & was ze pissig dat hij al “haar” ruimte innam?

Afgezien van die fijne medepassagiers waar k niet voor zou kiezen zou ik iig weer met Inter vliegen.