Ervaringen met KLM

Zie mijn ervaring met het AVOD-kastje op een comfortstoel. Men betaalde subiet na mijn klacht terug.

ik heb meerdere vluchten gehad waarop de KLM zich opstelde als een hooghartig leverancier.
Ik heb daarvoor nog eens geboekt voor comfortstoelen op een plattegrond van een vliegtuig dat al lang niet meer vloog.
Gevolg niet de juiste stoelen en deze waren niet meer af te boeken nadat ik op de heenreis navraag gedaan had. Zuid afrika stuurde me door naar nederland, nederland naar customer service enz enz.
Dat ze hele oude stewardessen in dienst houden is prima maar dan moet ze deze dames wel trainen in dienstbaarheid en niet op arrogantie graag ( 110 ) aan nemen.
Ik ben weer een reis geboekt in mei en ga later weer naar afrika heerlijk zonder KLM! Kost minder en ik word serieus genomen.
Mijn frequent flyer pas kan dus in de prullebak en dat heb ik er graag voor over.

Oh ja: heb ik al verteld dat voor 1 akkefietje ik de Rijdende Rechter heb ingeschakeld en dat KLM weigerde mee te werken aan dat programma?
Daardoor ging het niet door. Hoezo arrogant?:slight_smile:

Dat is niet altijd het geval. Continu checken is de oplossing. Voobeeld : AMS-LAX v.v. voor 2 personen geboekt op KLM site in november voor vliegen half mei, resp. begin juli 2012 voor € 1.320 all-inn. Nu is de prijs > € 2.000! Voor € 1.800 met 1 of 2 maal overstappen. Let wel, dat in oktober de prijs nog € 1.800 voor rechtstreeks was. Het is soms net een kansspel.

Ik noem dat geen kansspel maar commercieel gemodder van een maatschappij die het moeilijk heeft en zo probeert de omzet te vergroten.

ALs je een andere maatschappij probeert zal je in veel gevallen tevredener zijn dan bij de KLM
Althans dat is MIJN ervaring

Het enige wat ik kan zeggen van Klm,dat het vertrekuur in Bangkok ideaal is,voor de rest,“nors personeel"Had een paar jaren geleden het zelf aan de lijfe ondervonden.Ik verklaar me nader;Ik was een sigaretje aan het roken buiten,toen de klm bus arriveerde,ik zegde tegen een sterwardesse een vriendelijke goede dag en zegde dat ik met dezelfde vlucht meevloog.Toen zegde dezelfde persoon"so what” dat vond ik toch wel grof.gegroet:georgessiam

Dat is personeel wat voor hun werk mee moet. zijn er stoelen over dan zitten ze daar op. Is alles vol dan worden ze op een klapstoel gezet. Voor die mensen is dat ook geen pleziertje om al die tijd op z’n ding te zitten. Met creatief overboeken heeft dit dus niets te maken.

Het enige probleem is dat het verboden is , ook voor personeel om daar op te zitten constant.
Dat heeft alles te maken met veiligheid en zelfs die is bij de KLM dus niet heilig.

Klopt, reageerde alleen op die ander die suggereerde dat die klapstoelen worden gebruikt om overgeboekte passagiers op te zetten.

dit maak ik ook regelmatig mee dat ze daar zitten maar wat ik denk is dat het ook personeel is van de klm want zij waren bekenden van de stewardessen zij gingen de pantry in en stonden als vrienden met elkaar te praten.