Hallo,
Wij zijn 3x met Cathy gevlogen naar Bali en dat was echt geweldig.
Nu vliegen wij met KLM en mijn vraag is hoe zijn de stoelen en de service en is er ook een tv in de stoelen, wie kan mij meer vertellen.
KLM vliegt met een Boeing 777 - 300ER naar Denpasar. Iedere stoel is voorzien van een persoonlijke entertainment systeem, met muziek, films, games, etc.
De stoel-ruimte is niet de beste maar voldoende als je niet langer dan 1m85 bent. Je kunt met je boekingscode al plaatsen reserveren en er zijn een paar stoelen in de economy-klasse van dit vliegtuig die net iets meer ruimte bieden. Die kun je dan “prikken”. Welke stoelen dat zijn kun je zien op de website “seatguru”:
Deze stoelen zijn bij de nooduitgangen, galleys en toiletten de stoel naast de wand is niet confortabel vanwege de deur met de noodglijbaan. Nadeel van deze plaatsen is dat er vaak mensen gymnastiekoefeningen staan te doen, staan te wachten voor het toilet en drukte door stewardessen die de galleys in- en uitlopen . Nog een nadeel is dat het tv-schermpje en het plateautje in de leuning zit en bij gebruik uitgeklapt moet worden.>>>
Bij de KLM is het ook mogelijk om economy comfort stoelen te boeken. Deze stoelen hebben meer beenruimte en de rugleuning kan verder naar achteren. Op lange vluchten zoals bali maakt dat echt een groot verschil. Het extra bedrag hiervoor wisselt tussen de 60 en 150 euro. Dit geld is het echt meer dan waard. Om de website van de klm vind je meer informatie over hoe je dit kan boeken.
ik heb een vraag over esta formulier. ik heb een reis geboekt naar auckland/New Zealand,vanuit daar is mij verteld dat ik geen visum/esta formulier nodig heb,maar een arrival card moet invullen bij aankomst
Met Garuda Indonesia is het goedkoper vliegen naar Bali.
Wat wel bijzonder is vanaf Jakarta (tussenlanding) naar DPS heen 2:35 uur duurt en terug DPS naar Jakarta o:45 min.
Weet iemand hoe dit komt?
Door het tijdsverschil van 1 uur tussen Java en Bali :slapen:
De netto vliegtijd van het traject JKT - DPS of DPS - JKT bedraagt ergens tussen de 1u35min en 1u45min.