Hoi vrijdag lekker naar bali.
om 2100 uur vertrekt de klm toestel.
welk toestel is dit?
wie gaan meer?
En hoe laat zijn jullie aanwezig daar er staat 3 uur van tevoren.
is dit niet erg vroeg?
jck:zon02:
Beetje melig. :vak01:
Hoi;Jcktrommel
Een goede reis en prettige vakantie te Bali
Wij hebben plannen om in Ocktober 2010 voor 4 weken naar Bali op vakantie (dat duur nog lang:drugged:) voor ons de eerste keer
Op www.seatguru.com kun je kijken hoe je vliegtuig van KLM en alle luchtvaarmaatschapijen >>>er uit zien
Mvgrt: denhil
Hoi bij mijn plaats staat poor seat wat betekent dit?
jck
Ik denk dat dat stoel voor arme mensen betekent. Misschien kun je nog wisselen bij het online inchecken? Goeie reis en sterkte!
http://tbelfield.files.wordpress.com/2009/05/soekarno.jpg
Image: © Bettmann/CORBIS
Date Photographed: May 7, 1965
The ultimate source for airplane seating, in-flight amenities, and airline information.

Het rode blokje
Hoi; Poor Seat, is slechte zit:angry:
Wij hebben al vele keren met vliegtuig naar Phuket gevlogen, en inderdaad de rode blokje zijn slechte zit, behalven de laaste aan het raam (als het kan dan reseveer ik die al bij boeking van vliegtickets0 dat kun je doen via www.arke.nl alleen bij vliegtickets kun je dan je voorkeur geven van een zitplaats (dat kun je schrijven bij “opmerking”)
Daarom is die site van www.seatguru.com wel gemakkelijk.:wereld:
Als ik naar het kaartje kijk, zijn de poor seats aangegeven op de rij vóór de nooduitgang. Omdat de rij van de nooduitgang zo breed als mogelijk gehouden moet worden, kunnen de rugleuningen van de stoelen er voor denk ik niet naar achteren.
POOR SEATS: de Boeing 777-200 van de KLM heeft een aantal stoelen die ‘poor seats’ genoemd worden. Dat zijn o.a. de stoelen 28 H en J en 44 D, E en F. De omschrijving van deze stoelen luidt als volgt: do not recline and the proximity of the lavatories may be bothersome. Underseat storage for all D-seats are limited due to entertainment equipment.
Mijn ervaring met deze stoelen is dat ze niet of nauwelijks in de achterste stand gezet kunnen worden en de overlast van de toiletten, vooral de uurtjes voor de landing, is heel vervelend. Ook de onfrisse geuren.
Een voordeel kan zijn dat de laatste rij vaak niet bezet is en dat de leuning van je stoel niet als handvat bij het opstaan wordt gebruikt, heel hinderlijk als je een oogje dicht wil doen. Dit is mijn ervaring bij MAS. De ruimten voor de nooduitgangen worden vaak als gymnastieklokaal gebruikt.
Ondanks al deze opmerkingen een fijne vlucht toegewenst. >>>
Een kleine uitleg: kijk op je ticket met welk type vliegtuig van jouw maatschappij je vliegt. B.v. Boeing 777-200, 777-300, 747-400 etc. Zoek dit vliegtuig op met seatguru en bekijk de indeling en trek je conclusies. :vak02: