was een beetje aan 't shoppen via internet, naar aanleiding van de grote advertenties in de dagbladen, o.a. vroegboekkorting, snelle beslissers etc.
Had bij twee verschillende toeroperators een leuke reis naar Bali uitgestippeld naar ons favoriete hotel, in de maand oktober- half november 2010.
Twee offertes gekregen, beide met KLM. wat mij betreft prima maatschappij, maar, vertrek uit Amsterdam 21 uur, aankomst Denpasar 19.15. Dan ben je dus al twee dagen kwijt, de dag van vertrek doe je thuis toch niets meer, alleen maar wachten tot je naar Schiphol kunt.
Dus mijn vraag is: vliegt KLM alleen maar s avonds?
O, ja en iedereen nog een heel Gelukkig en reislustig Nieuwjaar
gr.emcee
KLM vliegt naar Denpassar alleen maar 's avonds, volgens mijn paar keer in de week.
En ja je bent veel dagen kwijt door het reizen maar daar kun je rekening mee houden en dus een reis uitzoeken wat meer dagen heeft of een organisatie proberen te vinden waarbij je het aantal dagen zelf kan bepalen en niet zoals vaak een vaste aantal reisdagen zoals 11 dagen of 18 dagen bijvoorbeeld. Zijn ze niet flexibel dan zelf alles regelen op internet zonder tussenkomst van een touroperator.
Een andere vliegtuigmaatschappij kiezen is ook een optie bijvoorbeeld Malaysian airlines die vertrekken om 12 uur overdag op Schiphol en dan ben je 's morgens vroeg in Kuala Lumpur, na een korte tussenstop vlieg je verder naar Bali, daar ben je dan in de middag. Misschien heb je daar meer aan.
Frank
Hou er wel rekening mee dat KLM momenteel een erg voordelig tarief hanteert! Kan zo € 150.00 tot €200,00 schelen met bijv. Malaysia Airlines of Singapore Airlines, bovendien maak je alleen een tussenstop in Singapore en hoef je niet over te stappen. Misschien kan voor dit prijsverschil beter een paar nachten extra (gemiddeld € 40,00 per nacht) boeken voor dit prijsverschil. Het is trouwens best lekker zo’n avondvlucht, als je aankomt op Bali lekker naar bed dan kan je de volgende dag uitgerust aan je vakantie beginnen en heb je niet zo’n last van een jetlag.
ik heb deze keer ook maar KLM geboekt voor eind dit jaar. Inderdaad,vertrekken 's avonds laat van Schiphol,maar je vertrekt ook weer van Bali laat in de avond,dus heb je wel weer een hele dag op Bali! Heb met 2 retourtjes wel 500 euro uitgespaard ten opzichte van verleden jaar met Singapore airlines!