Ervaringen met Corendon

he, he, eindelijk iemand die het met ons eens is…nooit meer vliegen met corendon…>>>

Ik ben het totaal niet met jullie eens en wel om de volgende reden.
Jullie verliezen totaal het aspect prijs/kwaliteitverhouding uit het oog. Het lijkt me beter dat jullie volgende keer gewoon KLM vliegen en dan uiteraard bussines-class. Lekker veel beenruimte.
Kijk…het is heel makkelijk om hier een leuk verhaaltje neer te schrijven zoals Sportsphotography maar ik persoonlijk vind dat je wel reeel moet blijven.
Als je vliegt met een prijsvechter (oa…easy -jet sky…corendon…turkisch airlines…inter airlines…onur air…peagasus…sun…en niet te vergeten transavia) dan heb je altijd te maken met chartervluchten.
Lees de definititie van chartervluchten maar en dan weet je waar je aan toe bent.
Natuurlijk zijn deze vliegtuigen geen “Hilton”…maar daar is de prijs dan ook naar.
Alle vliegtuigen die op Schiphol landen en vertrekken voldoen aan bepaalde internationale eisen en hebben allen de kwalificatie “veilig”.
Want zelfs meneer “sportsphotography” is blijkbaar op Schiphol toch wel uit zijn vliegtuigstoel kunnen komen.
Ik heb met alle mogelijke “prijsvechters” gevlogen en ze zijn allemaal hetzelfde. Weinig beenruimte…beperkte service aan boord…soms veranderende vluchttijden maar na 29 jaar vliegen kom ik nog altijd op de plaats van bestemming aan en hoor je mij niet zeuren. Voor het weinige geld dat ik kwijt ben door te vliegen met een prijsvechter kan ik lekker 2 keer per jaar “de lucht” in.

Succes allemaal.:vak02:

Dit is natuurlijk de grootste bullshit die er maar bestaat.
Dat je ook nog vetgedrukt moet typen komt op mij over dat je een beetje gefrustreerd bent en op deze manier je gelijk wil halen.
Dat jij voor een prijsvechter kiest prima, maar op deze wijze zoals jij je uit kun je wat mij betreft lekker 2 keer de lucht in en van mijn part 1 keer de boom in.
Als jij al zo vaak vliegt zul je het met mij eens zijn dat vakantie ontspanning is en hoort te zijn iets wat ze bij Corendon totaal niet ken ( haastig, arrogant, klant is slaaf personeel acht zichzelf koning ).
Als er al allerlei veranderingen voor je vakantie plaats vinden reis je minder relaxt.
Overigens zijn de toestellen van Transavia vele malen beter en dan laat ik het aspect service nog achterwege.
Meerdere malen met Transavia mogen vliegen en dat is gewoon top.
Wat jij vergeet is dat Transavia over verschillende toestellen beschikt namelijk de 737-300 ( lees vliegende sm marteltuigen ) en de 737-400 ( beenruimte als bij corendon bij de nooduitgangen:evil: ) en daar hoef je niet voor te betalen.
Corendon beschikt volgens mij over enkel afdankertjes wat die vliegen bijna alleen maar met de 737-300.
Als jij al 29 vliegt weet je blijkbaar bar weinig van toestellen af.
Een oude Dakota zou nog comfortabeler vliegen dan die kisten van Corendon, gezien de vele klachten die er over Corendon zijn blijkt toch dat er in mijn verhaal ergens een kern van waarheid zit.
Dat jij niet zeurt zal wel komen omdat je met weinig tevreden bent, ik dus niet.
Vakantie is ontspanning en daarin moet alles perfect zijn zowel de reis naar schiphol van huis al het hele traject tot je weer thuis bent.
Wellicht is een baan bij Corendon wat voor je daar luisteren ze namelijk ook niet en is er niks aan de hand.
Corendon blijft liever bij de oude meuk.
Zoals ik al aangaf heb ik 2x15 euro betaald voor 2 ruimere zitplaatsen ( extra beenruimte ) en zo hoort vliegen te zijn comfortabel vooral als je 3,5 uur moet vliegen en dit om 02:00 uur 's nachts doet terwijl je de dag er voor om 6 uur wakker was.
Voor de mensen die nog vervoer in de vorm van een taxi van/naar schiphol/huis zoeken probeer Taxi2airport eens.
Klasse vervoer ondanks dat dit een prijsvechter is.

natuurlijk weet je dat je met een "prijsvechter"vliegt maar het moet wel veilig zijn en als je mijn verhaal leest is er van veiligheid geen sprake. ook is het niet nodig je als een stuk oud vuil te laten behandelen…
wij hebben gevlogen met diverse andere (ook turkse maatschappijen) maar dit sloeg alles en wij hoeven geen klm, willen alleen veilig vliegen dus kiezen wij voortaan wel voor een nederlandse maatschappij, dan maar 100 euro meer, maar ik vind het wel kort door de bocht om zomaar te benadrukken dat we zeuren…nogmaals, lees mijn verhaal eens goed.

Hij zal wel voor Corendon vliegen en gisteren mijn enquete na hebben gekeken:vak02:

Wat een irritante verhalen allemaal over Corendon. Nee het is geen Cathay Pacific oid. Al die klagers zijn thuis niets gewend, geven een dubbeltje uit om in Turkije te komen en klagen dan over de beenruimte, wat een gotspe.
Ga lekker met je Lada naar Istanboel

Niks irritants aan toch?
Ik dwing je niet om het te lezen je doet het zelf.
Wordt dan even boos op jezelf omdat jij dit topic doorleest.
Corendon is gewoon een Dolmüs met vleugels.
Overigens gaat het topic over “ervaringen met Corendon” niet “post hier enkel positieve reacties over Corendon”
Wees blij dat er mensen zijn die klagen dit zorgt veelal voor verbeteringen, immers klant is koning?
Door mensen die alles maar slikken komt er geen verandering.
Overigens als jij bij een restaurant eet en het is totaal niet te eten dan zeg jij dat het lekker is?
Ik ben eerlijk ten alle tijde het zou jou een leugenaar maken ( naar jezelf toe dan )

lees alle ervaringen, dan zie je dat ik meerdere keren met Corendon heb gevlogen. Kritiek moet wel in verhouding zijn met het gebodene: als je een dubbeltje betaalt (geldt ook voor restaurant) moet je geen kritiek hebben voor 1 euro:mad:

Als ik rommel wil ga ik wel naar een rommelmarkt punt!
Vakantie hoort relaxt te zijn, zonder stress of geouwehoer.
Ik heb met verschillende maatschappijen gevlogen KLM,Transavia,Air Berlin, Dutchbird en met elke maatschappij 1x of meerdere malen, maar zo slecht als bij Corendon heb ik het nog nooit gehad of het werd gecompenseerd door wat anders.
Een keer met Transavia vlak voor het boarden een technisch mankement gehad, waardoor er een toestel uit Nice moest komen.
Ondanks de 4 uur vertraging bleef het personeel vriendelijk ondanks de soms boze medereizigers en hadden we binnen een uur een bon om ergens wat te gaan eten.
Zelfs de stewardessen zochten ons op om ons op de hoogte te houden, ondanks de info borden.
Er zal altijd een rotte appel tussen zitten en blijkbaar is dat Corendon.

omg…dat durft te spreken over gefrustreerd hahahaah…voor mij einde discussie…:dag:

gelukkig want deze discussie is iets waar je helemaal niet goed van wordt en is ook de bedoeling niet van deze topic…wij moeten ons verantwoorden tegenover die seldom dat we slecht behandeld zijn…is meneer soms de eigenaar van corendon???

Iemand die spreekt over mensen als een voorwerp en vervolgens niet meer in discussie durft te gaan is absoluut geen knip voor de neus waard.
Blijkbaar ben jij alles, maar durf jij geen kritiek te verdragen.
Waarschijnlijk iemand die als hij een klacht heeft zich terugtrekt in een hoekje en stilletjes loopt te janken.
Erg jammer dat er mensen zijn zonder eigen mening of hun kop niet boven het maaiveld durven uit te steken.
Ik zou er bijna medelijden mee gaan krijgen.

Ik ben afgelopen jaar met Corendon gevlogen met mijn gezin. Oke het is niet de meest luxe vlucht, maar daar is de prijs ook naar. Het was in september dus naseizoen. Het personeel was erg aardig en netjes. Als je veel ruimte wil hebben in een vliegtuig moet je met bv KLM vliegen. Dit jaar vertrekken we op 20 juni en ook weer met Corendon.

Sterkte:vak02:

Dank je, maar ik heb geen sterkte nodig. Ik ben namelijk niet zo pesimistisch en ga daarom ook uit van een goede vlucht>>> en een super :vak02:vakantie met veel :zon02:

En als het een goede vlucht is dan weet ik zeker dat deze reis qua prijs/kwaliteit verhouding erg goed is.

Fijne vakantie! :zon02:

Frank

Ook namens mij een hele fijne vakantie…dat komt zeker goed :vak02:

Fijne vakantie…geniet ervan…dat komt zeker goed :zon02:

Vroeger waren deze zeker een van de goedkope tour operators. Nu zijn ze best wel duur en de service is 0,0.

Voor je tickets af te halen aan de ballie openen ze telkens te laat.
Als je vertraging hebt of je vlucht genaulleerd met corendon (al 2x meegemaakt) kan niemand je te woord staan, gewoon wachten en nog eens wachten.

Vorig jaar hebben we voorgehad dat onze vlucht 5uur vertraging had dan kregen we te horen dat onze vlucht niet naar Brussel ging maar naar Oostende.
2 uur voor we op de vlieger mochten verandere dit nog eens naar Parijs…

Dan in Parijs stonden er 2 bussen op ons te wachten (terwijl we er zeker 3 nodig hadden). Dan hebben we nog eens 4a 5 uur op een bus gezeten.
RAMPZALIG corendon als je het mij vraagt.

Wij hebben zeer slechte ervaringen met Corendon! dit is 1 keer maar nooit weer!
de heenvlucht was op zich nog redelijk. 1,5 uur vertraging. wel erg weining beenruimte in het vliegtuig. Het geboekte hotel in Side was ook prima maar de nederlandstalige hostess en de service/klantgerichtheid van het corendon-personeelsbestand (in Turkije en in Nederland) is zeer slecht!
problemen over excursies die tot 3x toe verzet worden (zonder tijdige kennisgeving) wordt afgedaan als fout van het hotel terwijl dit niet zo is blijkt achteraf. excursie zou een hele dag zijn. (ja hoor, u bent 's avonds met het avondeten om 19.00 uur weer terug in het hotel) wat blijkt, een dagexcursie is bij Corendon maar tot 15.00 uur! we waren al voor 15.00 uur terug in het hotel! meerdere klachten aan hostess over gang van zaken doorgegeven. blijkt nooit bij het hoofdkantoor terecht te zijn gekomen. ook terugvlucht nog weer veel problemen. contact met hoofdkantoor turkije en nederland gehad. mail gestuurd met klacht dat we niets terughoren. vervolgens na ruim een maand weer zelf contact moeten opnemen met corendon en dan wordt er bikkelhard gezegd dat er nooit een (gemotiveerde) klacht is binnen gekomen en dat de maand inmiddels verstreken is dus je kunt ook niets meer.

voor ons is 1 ding heel duidelijk: VLIEG NOOIT MET CORENDON EN BOEK OOK NOOIT JE VAKANTIE VIA CORENDON.NL. GEGARANDEERD PROBLEMEN!!!