Ik heb mn visum al binnen maar ik was nummer 93, mij zusje is nummer 350 en zij heeft ook alleen maar een bevestiging ontvangen van haar betaling en documenten en ook nog geen CAL. Echt balen! Ze heeft ook een bericht gestuurd maar niks ontvangen!
Hebben er andere mensen problemen met het inloggen op MyCIC? Ik en mijn vriendin wilde onze application afmaken door onze VOGās te uploaden maar ze hebben nu onze beide accounts 24 uur geblokkeerd omdat volgens MyCIC onze wachtwoorden niet meer klopten, mijn vriendin weet zeker dat ze haar wachtwoord goed heeft ingevuld maar toch wordt deze niet geaccepteerd.
En betreft verzekeringen, wat is de Tasman verzekering beter als die van bijvoorbeeld Globetrotter?
Wacht, heb je je visum al binnen?? Of je Conditional Acceptance Letter (wordt gek van al die afkortingenā¦haha).
Ik was nr. 20 en loopt volgens mij allemaal nog op schema, maar om nu je officieele visum al binnen te hebben lijkt me wel heel vlot!!
Klopt het trouwens dat je bij CIC alleen maar apply for a working visa hoeft te doen en dat die interim federal health program en eligibility verification number niet nodig zijn???
Begin nu te twijfelen of ik wel alles heb gedaanā¦
Ik heb vandaag naar de NLse ambasse in Canada gebeld, die konden me niet helpen. 2u later ineens een berichtje in mijn IEC account dat ze technische problemen hebben gehad en dat ze die aan het oplossen zijn en dat ze me willen bedanken voor mijn geduld. Dus ik denk dat het nu goed gaat komen! heeft je zusje ook een reactie gehad daniellah?
Wat een drama allemaal, mijn zusje heeft dār CAL gisteren ontvangen dus zij kan ook weer verder gelukkig! Ik hoop dat het bij iedereen voor elkaar komt!!
Waarom terug naar Nederland? Overlijden of trouwerij bijvoorbeeld. Heb het beide meegemaakt sinds ik hier zit, overigens alleen voor de trouwerij een dag of 10 (incl vriendlief) teruggevlogen.
Ik was ook niet van plan terug te keren maarja, soms gebeuren er dingen waar je niks over te zeggen hebtā¦
Ik heb net de CIC afgerond en gisteren alles ingevuld en gedaan, nu wachten. Tot nu toe heeft alles bij mij nog de maximale tijd geduurd dus ben benieuwd haha.
Ik vind Tasman wel erg duur. Betaal liever per maand dan in 1 keer die 500 euro, volgens mij is dat niet mogelijk?
Heb geduld. Kreeg ik ook, binnen 24 uur daarna had ik mijn POE! Weer een dag later kreeg ik nog een mailtje dat er weer een update was, maar ook toen was er weer niks veranderd.
Kan je jezelf gewoon uitschrijven bij je Nederlandse Zorgverzekering? Want officieel kan dat toch maar een keer per jaar? En Tasman dekt je helemaal toch als je in Canada bent.