Ervaring met het aanvragen van een Working Holiday visum? (Het grote WHP-topic!)

Oké! Ik heb 5707 en daar hoefde het niet, volgens mij hebben de meeste ook dat formulier want 5257 heb ik niet voorbij zien komen.

Via Wereldwijzer app

Ik heb gister mn CAL gekregen. Weet iemand of daar een ‘houdbaarheidsdatum’ op zit? Ik ben namelijk op vakantie dus ik kan pas zaterdag verder met de aanvraag.

Via Wereldwijzer app

90 dagen

Via Wereldwijzer app

Ooh dat is ruim voldoende :slight_smile: thnx

Via Wereldwijzer app

Welk nummer ben jij

Via Wereldwijzer app

266

Via Wereldwijzer app

Oke! Nou dan hebben ze er nog wel een paar te gaan! Ik had hem al maar ik was 93 en m’n zusje 350 dus die zal nog even geduld moeten hebben denk

Via Wereldwijzer app

Ik weet het niet. Tot nu toe is er geen touw aan vast te knopen. Ga je samen met je zusje reizen? Dat is wel gezellig

Via Wereldwijzer app

Nee inderdaad want nummer in de 100 hadden hem eerder dan mij. Ja nou ww gaan niet reizen ik heb al een baan in Chilliwack en zij waarschijnlijk ook! We blijven daar ook zeer waarschijnlijk omdat er familie en vrienden wonen als ik ga reizen dan wil ik nog maar Ontario enzo want Alberta ben ik al geweest een gedeeltes van BC ook :slight_smile: en jij?

Via Wereldwijzer app

Ik moet alles nog zien! Dus ik ga wel echt backpacken. Wel spannend!

Via Wereldwijzer app

POE binnen, nu maar ns kijken voor een goede/betaalbare vlucht.

De mijne ook!

Via Wereldwijzer app

wanneer hoop jij te vliegen?

23 juli! Richting Vancouver!

Via Wereldwijzer app

ik eind april ook naar vancouver

Leuk! Ga je ook in Vancouver werken of niet? Kijk op WTC daar staan altijd goede deals voor vluchten!

Via Wereldwijzer app

ik heb een aantal contacten voor werk in de omgeving van vancouver, en heb familie wonen in the greater Vancouver area.
ik heb de laatste keren met Airtransat gevlogen dat was me altijd heel goed bevallen, maar die vliegen pas van af de 2e week in mei van af amsterdam. mss dat ik via engeland moet overstappen.

Ik ben bang dat het voor ons YPers langer dan 12 maanden uit school echt over is…

Wat bedoel je daar precies mee?

Via Wereldwijzer app

Dat ik nog geen bericht heb gehad maar van iemand anders op dit forum al te horen heb gekregen dat diegene is afgekeurd omdat ie voor langer dan 12 maanden uit school is