Het is eindelijk gelukt! Hopen dat het goed komt!!
Via Wereldwijzer app
Het is eindelijk gelukt! Hopen dat het goed komt!!
Via Wereldwijzer app
Vast een stomme vraag, maar waar kan ik die checklist ook alweer vinden, waar staat dat je een VOG nodig hebt? Ik heb 'm eerder gehad maar kan 'm nu niet meer vinden.
Staat als het goed is ook in je MyCIC account en anders op www.cic.ga.ca en dan documents and guides en dan document checklist, ik weet alleen niet welk nummer het is om het op te zoeken.
Via Wereldwijzer app
Meh, ik zit al een half uur te zoeken maar krijg het niet gevonden. En vullen jullie nou de ambassade in Den Haag of die in Oostenrijk? Ik lees steeds verschillende dingen.
Oostenrijk gewoon!
Via Wereldwijzer app
Ok thanks!
Is dit het? Sorry voor de vragen haha.
Never mind! Dit is van je VOG en ergens anders in het forum staat precies wat je als adres en alles moet opschrijven ik zal even kijken welke blz dat was
Via Wereldwijzer app
Via Wereldwijzer app
checklist en overige documenten: http://www.cic.gc.ca/english/information/applications/work.asp
Thanks Danielah! Handig!
Palias, ik zie daar geen VOG bij staan?
Zoek anders even in 1 van mijn vorige berichtjes. Ik heb een keer een link geplaatst waardoor je via een vragenlijst een persoonlijke checklist krijgt ![]()
Via Wereldwijzer app
Meh, ik heb het nog steeds niet gevonden. Word er nogal lam van, heb morgenochtend een afspraak bij de gemeente.
Wat zoek je precies
Via Wereldwijzer app
Als je je VOG aanvraagt moet je een pagina uitprinten waarbij staat dat je je VOG nodig hebt voor de WHP of zo. Tot nu toe heb ik alleen dit, maar of dat genoeg is? http://www.cic.gc.ca/english/information/security/police-cert/intro.asphttp://www.cic.gc.ca/english/information/security/police-cert/intro.asp
Ik heb een duidelijkere lijst gezien maar die kan ik nu niet meer terug vinden natuurlijk.
Deze heb je nodig! Als je op wereldwijzer app zit blz 21 bericht van stjerkerp die link aankijken kom je bij het volgende en dat het PDF bestand van jurianB
Via Wereldwijzer app
Hoi,
Ik ben op dit moment bezig met het tweede deel van de applicatie. Ik heb een vraagje over de handtekening, misschien dat jullie dat weten/zelfde probleem hebben.
Bij het formulier IMM1295 geeft ie aan dat je de handtekening later kan zetten⦠Bij het formulier IMM5707 en IMM5257 geeft ie aan dat je het document terug krijgt als je geen handtekening zet.
Hebben jullie een handtekening gezet? Of krijg je later de mogelijkheid om ergens een digitale handtekening te zetten?
Groetjes, Sharon
Je zet aan het einde een handtekening. Dat geeft bij vanzelf aan en het staat ook aangegeven als je het bestand valideert.
Via Wereldwijzer app
Thanks!
Klopt het dan wel dat je IMM5257 en IMM5707 niet kan valideren?
Ik ken dat formulier niet IMM1257, je gaat zeker voor de YP. Ja dat klopt! Alleen IMM1295 moet gevalideerd worden
Via Wereldwijzer app
Ik maakte een typfout, moest 5257 zijn. Maar ik zie nu dat er twee versies zijn, de ene kan je wel valideren en de andere niet.