dan heb je wss 1 van de essenciele velden niet correct ingevuld of niet ingevuld, anders zou ik het ook niet weten
Je permit heb je pas als je Canada binnen bent, in principe kunnen ze je aan de grens nog steeds weigeren :')
Anyway, gefeliciteerd en hier ook eindelijk confirmation of receipt and documents.
Hopelijk schiet de rest nu meer op…
-
-
- Updated - - -
-
Je permit heb je pas als je Canada binnen bent, in principe kunnen ze je aan de grens nog steeds weigeren :')
Anyway, gefeliciteerd en hier ook eindelijk confirmation of receipt and documents.
Hopelijk schiet de rest nu meer op…
Op welke gronden kunnen ze je nog weigeren dan?
Via Wereldwijzer app
niet genoeg geld, geen juiste verzekering , sumarai zwaard of vol automatisch geweer bij je hebben … je mag er nu na al die rompslomp aan informatie uploaden wel vanuit gaan dat je binnen komt ![]()
dat zou kunne om verschillende redenen: als je iets verkeerd hebt ingevult of dat je ze opzettelijk verkeerde informatie heb verstreken, geen verzerkering, niet voldoende financiele middelen, als er iets is wat ze niet helemaal vertrouwen. maar ik zou me er niet zo veel zorgen om maken, ik neem aan dat we allemaal onze aanvraag en formulieren na het best van ons vermogen en waarheid hebben ingevuld!
iedere zaterdag op veronica na 18:00 heb je Border Security Canada, mss kan je dat helpen om een idee te geven wat je kan verwachten als je daar bij de douane staat.
Ik vind de douane altijd vreselijk, word elke keer doorgestuurd naar immigratie. De laatste keer, 3e keer, was voor het eerst dat ik echt een hele leuke toffe vent had bij immigratie! 2 jonge mannen. “So… Are you thinking about getting married?” “Dude, her boyfriend is 21. No way.” :')
Niemand die mij kan vertellen wat jullie hebben ingevuld bij je VOG aanvraag, de naam en zo? Schrijf je gewoon ‘Canadese ambassade’ of zo?
idd gewoon de canadese ambassade
Man, anders ga je even van die horror verhalen/series over de douane opperen hier. Als je hem binnen hebt, een verzekering afsluit en een paar duizend op de bank hebt staan ben je binnen (y)
Was jullie IMM1295 ook een beveiligd bestand?
Via Wereldwijzer app
Ik heb maar een bericht gestuurd, wordt er moedeloos van. Waar krijg je berichten binnen in je MyCIC account? Want kreeg net een mail binnen dat er een bericht is maar kan het nergens vinden.
Via Wereldwijzer app
Je gaat naar Mycic, logt in, beantwoord de security question etc dan ga je helemaal naar ‘onderen’ en dan kijk je onder my status and messages aan de rechter kant
’
Gevonden, thanks! Ben benieuwd wanneer ik een reactie terug krijg! Gaat om 1 stom formulier… Frustrerend!!!
Zou het per email doorgestuurd kunnen worden of zal ik dan ook een melding krijgen met dat Adobe update verhaal? Dus gewoon een blanco van dan bestand.
Via Wereldwijzer app
Over welk formulier heb je het precies? Wat is het probleem?
’
Over het IMM1295 formulier. Als ik hem wil openen vanaf de website krijg ik de melding dat ik mij Adobe moet updaten maar die kan ik niet updaten omdat ik 11.2.3 heb dus hoger dan 10 al. En als ik hem opsla kan ik hem alleen openen als ik het vinkje aan klik ‘via Adobe reader openen’ niet het normale vinkje ‘openen’ dan kan ik hem dus openen en invullen en valideren en opslaan. Maar zodra ik hem opsla afsluit en opnieuw wil openen via documenten krijg ik weer de zelfde melding dat ik mijn Adobe moet openen. Heb even een erbij voorbeeld gedaan vanaf m’n telefoon. Toen heb ik het op een andere laptop geprobeerd, daar kon ik hem wel openen nadat ik hem opgeslagen had, ook niet via het venster in Mycic want dat krijg ik weer dat update probleem, maar dan heeft hij dus aan dat ik iets verkeerd heb ingevuld wat dus echt onmogelijk is.
Via Wereldwijzer app
Ok. klik deze link eens aan: http://www.cic.gc.ca/english/information/applications/work.asp
Dan klik je rechter muisknop op 2e document (IMM1295) en doe je ‘koppeling opslaan als’. Dan zou ie normaal gesproken goed moeten werken!
’
Ik ga het morgenochtend vroeg proberen. Dan hoor je wel of het lukt ja of nee! Thanks!!
Via Wereldwijzer app
Heeft iemand hier die YP heeft aangevraagd al een CAL?
ik heb hem ook zojuist gekregen! xx
Mislukt, krijg precies het zelfde als eerst!! :S :S
Verkeerd gelezen, excuus