Ervaring met het aanvragen van een Working Holiday visum? (Het grote WHP-topic!)

Wauw, gefeliciteerd mensen! Ik ook Mazzerd, wordt er gek van…

Via Wereldwijzer app

Super zeg! Gefeliciteerd!! Bij mijn document is het eindelijk gelukt dus snel inleveren dan maar. Als je alles hebt ingeleverd geeft hij dan aan dat je nog een handtekening moet zetten?

Via Wereldwijzer app

Ja, de handtekening zet je gewoon door te klikken, meer niet. Dus jullie hebben je LOI nu binnen? In dat geval, gefeliciteerd:) Staat er op tot welke datum je er Canada mee in mag? 31 December of precies een jaar van nu?

1 like

Wij (m’n vriend en ik) hebben em ook! Wauw wat snel!
Voor iedereen gefeliciteerd en voor de rest, zal voor jullie duimen!

Via Wereldwijzer app

Gefeliciteerd iedereen die z’n LOI heeft! fijn dat ze zo snel zijn bij de CIC. Ikzelf loop nog een beetje achter.

Is er iemand anders die meerder dan 3 werkgevers in de laaste 10 jaar heeft gehad? hoe heb je dat opgelost?

Ik was net bij mijn gemeente om een VOG aan te vragen. Ze wouden mn aanvraag echter niet verwerken zonder adres van de Canadese immigratiedienst. Hebben jullie dit ook gehad? En zo ja, welk adres hebben jullie in gevuld? Misschien zoek ik slecht, maar ik kan zo snel geen adres vinden…

Of hebben jullie de Canadese ambassade in Wenen ingevuld?

Via Wereldwijzer app

ik was gewoon met de “checklist of required documents” langs geweest, daar hebben ze een kopie van gemaakt en dat was voldoende. en het adress van de canadese immigratie dienst is adress van de ambassade van canada in den haag (had de amtenaar ff gegoogled)

1 like

Ik sta helaas op de wachtlijst, nr 656, hoop dat ik enige kans maak…

Ik had hetzelfde bij de vog aanvraag en ik heb het adres van de ambassade van wenen ingevuld, hoop dat dat oke is!

Gefeliciteerd voor iedereen die hem al heeft!

Heb bij mijn VOG toen ook het adres van de ambassade in Wenen ingevuld en dat is helemaal goed gegaan.

Ook ik heb meer dan 3 werkgevers gehad in de afgelopen 10 jaar. Ik heb toen mijn 3 meest recente en langste werk periode ingevuld. Daarnaast hebben ze ook je cv waar alles op staat, dus dat lijkt me prima.

Via Wereldwijzer app

1 like

Bedankt voor de tips! Ingevuld met de gegevens van de ambassade in wenen en nu hebben ze hem wel geaccepteerd. Ook heb ik er nog een uitdraai van de checklist en een verklarende brief bij gedaan (dat had ik ergens gelezen op de site van justitie), gewoon voor de zekerheid.

Via Wereldwijzer app

Ik heb inmiddels eindelijk de bevestiging van mijn betaling en het ontvangen van documenten binnen. Gisteren een berichtje gestuurd want ik vond het wat lang duren.

(YP en bij mij ging de betaling mis, dus ik lag al een beetje achter)

YP met nummer 17 heeft ook zijn notification of receipt binnen! Eindelijk! :smiley:

Het formulier 1295 is een drama voor mij! Heb ik hem gescand geeft hij aan dat ik geen gescande documenten kan inleveren?!? Omdat je moet valideren maar heb al op verschillende laptops geprobeerd maar het lukt gewoon niet!

Via Wereldwijzer app

Met het VOG formulier, wat hebben jullie ingevuld bij ‘naam organisatie’ en ‘naam vertegenwoordiger’?

[quote=“Danielah1994, post:1693, topic:61714”]

Het formulier 1295 is een drama voor mij! Heb ik hem gescand geeft hij aan dat ik geen gescande documenten kan inleveren?!? Omdat je moet valideren maar heb al op verschillende laptops geprobeerd maar het lukt gewoon niet!

Via Wereldwijzer app[/QUOT

Invullen, opslaan op de pc, en uploaden van je pc. dit document word elektronische getekent doormiddel van je volledige aanvraag in te dienen.

1 like

[quote="“Palias86, post:1695, topic:61714"”]

Hoe bedoel je uploaden van je pc, want ik sla hem op en zodat ik hem op een normale manier wil openen krijg ik het bericht dat mijn Adobe niet goed is terwijl dat wel het geval is en als ik hem open via Adobe dan lukt het wel om het in te vullen en te valideren enzo maar daarna als ik hem wil inleveren komt er weer die tekst te staan dat m’n Adobe niet klopt of het bestand is helemaal zwart.

Via Wereldwijzer app

[quote="“Danielah1994, post:1696, topic:61714"”]

Adobe updaten misschien?

Heb ook LOI/ POE binnen! heb vrijdag alles geupload dus ging erg snel :)!
Iemand tips voor goedkoopste reis/backpackers verzekering? ISIS of Tasman?

[quote="“Danielah1994, post:1696, topic:61714"”]

vreemd dat jij het document niet kan openen als je die net hebt ingevult.
ik heb het formulier ingevuld, gevaliderd, geprint en dan opgeslagen op de computer, en vervolgens dat opgelagen document geupload. dat lukt bij mij gewoon.
ik had eerst ook geprobeerd het getekende document te scannen en uploaden, maar dan was het document te groot.

[quote="“Palias86, post:1698, topic:61714"”]

Ja erg vreemd! Want ik heb barcodes en alles maar als ik hem dan weer wil openen kan het alleen via Adobe reader wat apart is aangegeven. En volgens mij heb ik hem gewoon opgeslagen en ik kan Adobe niet updaten omdat ik de nieuwste Versie heb

Via Wereldwijzer app

Validation error: You have not completed the mandatory fields or you have not completed them correctly. Please make corrections where indicated.
Error Description:
Your document contains invalid entries. Please review your document and retry.

Nu krijg ik dit als melding, ik kon hem net gewoon openen. als ik hem had opgeslagen