Ervaring met het aanvragen van een Working Holiday visum? (Het grote WHP-topic!)

Je kan ook op het prt sc knopje drukken (als het goed is rechtsboven) en dan in paint plakken en dat uploaden op het forum, is makkelijker te lezen :slight_smile:

Heb je het formulier wel ā€œondertekendā€ door op validate te klikken? Er komt dan een extra pagina aan de PDF met barcodes erop.

Via Wereldwijzer app

Ja dat heb ik gedaan! Ik heb hem ook uitgeprint. Want kan hem zelf openen alleen als ik via open in Adobe reader open. Ik denk dat ik hem dan maar weer in moet scannen en dan inleveren maar dan is hij niet meer het origineel.

Via Wereldwijzer app

Hoe hebben jullie dat gedaan met het zetten van een handtekening (want het document wat je moet uploaden moet toch 1 bestand zijn en niet 5 losse paginas (in het geval van IMM1295)? Of gewoon geen handtekening zetten?

Ik niet, want bij het inloggen op mycic staat er dat het niet hoeft omdat het een online application is en later een digitale handtekening gezet moet worden.

Via Wereldwijzer app

Je zet aan het eind een digitale handtekening.

Via Wereldwijzer app

Ok, dus uitprinten, handtekening zetten en opnieuw her-inscannen is niet nodig;)!

Nope!:slight_smile:

Via Wereldwijzer app

En die digitale handtekening zet je nadat je alle documenten hebt geüpload neem ik aan?

Ik kreeg donderdag mijn betalingsbevestiging en vanavond kreeg ik mijn CAL, dus ze zijn nog steeds met van alles bezig zo te zien… Succes ermee, komt vast goed met een beetje geduld!

Tenzij je met dat family form ding bezig bent want blijkbaar kan je die dit jaar nog steeds niet opslaan en uploaden. Die moet je dus gewoon invullen, uitprinten en opnieuw inscannen.
Hier nog steeds niks. Wordt er een beetje moe van…

Ben ik serieus de enige die updates krijgt en geen idee is wat ze ge-update hebben?

Via Wereldwijzer app

Ik kreeg vannacht ook een mailtje dat mijn application was ge-update. Maar geen verandering in mycic account.

Via Wereldwijzer app

Hebben jullie em al volledig ingediend? Dan kan het misschien zo zijn dat ze er naar gekeken hebben oid?

Ja dat heb ik idd al gedaan!

Via Wereldwijzer app

Wow! Ik denk dat ik m’n visum heb!

Via Wereldwijzer app

Ja een vriendinnetje van mij ook al!! Zelf nog niks gehoord… Spannend!

Via Wereldwijzer app

IK HEB HEM!!!

Via Wereldwijzer app

Gefeliciteerd!! Best wel snel gegaan!!

Via Wereldwijzer app

Gefeliciteerd!!

Ik hoop nu echt snel op een notice of receipt en CAL :frowning: