Okè! Hoe heb jij het hier ingevuld? Bij present addres/ occupation
Via Wereldwijzer app
Okè! Hoe heb jij het hier ingevuld? Bij present addres/ occupation
Via Wereldwijzer app
address: straat huisnummer, postcode, plaats, land
occupation: unemployed
Okè, ik heb nu wel Eem tijdijke baan, die moet ik er zeker dan bij zetten inplaats van unemployed? En als je klaar bent moet ik dan validate doen?
Via Wereldwijzer app
Bij dat andere formulier trouwens Imm1295 bij employment moet ik zeker alleen m’n echte banen invoeren en geen stages?!?
Via Wereldwijzer app
gewoon invullen zoals je situatie nu op dit moment is: school, vrijwilligerswerk of wat dan ook. als je meerdere banen hebt het gene invullen waar je het meeste tijd mee kwijt bent. stage zou ik invullen als: internship as …
Doe ik het zo goed? Sorry hoor voor al die vragen maar ik snap er niet zoveel van af en toe haha
Via Wereldwijzer app
als ik het zo zie heb je je beroep een regel te laag gezet (staat nu bij sprouse or common-law partner)
ze zouden graag willen weten wat voor functie je hebt.
geen probleem we hebben allemaal wel iets waar we wat onzeker mee zijn.
Waar je nu employed hebt neergezet moet je het soort werk neerzetten. En in het vakje erboven moeten adressen staan.
Via Wereldwijzer app
Haha, ik had het al door! Oké thanks! Waar moet employed dan komen?
Via Wereldwijzer app
Bovenaan staat precies wat er in elk vakje moet staan.
Naast geboortedatum komt je adres, naast land van geboorte komt je werk te staan. Bij je ouders precies hetzelfde. ![]()
Via Wereldwijzer app
naast je geboorte datum komt je adres, en naast de land van geboorte komt je beroep te staan
Thanks! Haha nu zie ik pas de logica er in! Het duurde even maar ik snap het hoe ik her formulier moet lezen ![]()
Via Wereldwijzer app
Het is ook niet het meest duidelijk vormgegeven formulier ![]()
Via Wereldwijzer app
Nee inderdaad!
dus bij adres gewoon m’n adresgegevens + land of hoeft dat niet? En naar m’n zusje wordt niet gevraagd?!?
En op de website is aangeven dat je ze niet hoeft te onderteken omdat het online is en het later moet, hebben jullie je daar ook aan gehouden of uitgeprint getekend en weer gescand
Via Wereldwijzer app
Ik heb een berichtje gestuurd of er iets fout was gegaan omdat ik nog niks binnen heb gekregen. Heb net een berichtje gekregen met als onderwerp ‘Custom’ en een standaard “We have received confirmation of receipt of your payment and documents. blahblahblah” berichtje. Status staat nog wel op “Submitted - Payment and required documents pending”, maar goed… Volgens mij ben ik de enigste die er zo lang over doet ![]()
Oké! Mijn zusje heeft ook nog geen bericht gehad van haar betaling. Hopen dat jullie snel meer info krijgen en ook door kunnen gaan!
Via Wereldwijzer app
Ik heb ook nog geen bericht van betaling enzo gehad
Ik kan dus alles opnieuw gaan invullen van het formulier 1295 want hij pakt hem niet en als ik hem op de gewone manier wil openen geeft hij aan dat ik een oude Adobe reader heb en als ik aanklik via Adobe reader opent hij hem wel maar als ik hem wil uploaden geeft hij dit aan. Iemand tips?!?
Via Wereldwijzer app
Of kan iemand mij dat formulier via email versturen zodat ik hem wel op een normale manier kan openen en versturen.
ff google ![]()
Al gedaan, maar het zelfde probleem komt steeds terug ![]()
Via Wereldwijzer app