Ervaring met het aanvragen van een Working Holiday visum? (Het grote WHP-topic!)

Heeft iemand al wel z’n UCI nummer?

Via Wereldwijzer app

Wat is dat? Ik heb het leeg gelaten.

Via Wereldwijzer app

Dat is unique client identifier.

Via Wereldwijzer app

En waar had ik die kunnen vinden?

Via Wereldwijzer app

If you are applying to CIC for the first time, you will not yet have a UCI. If so, and you are filling out a form that asks for one, write “Not Applicable” or “N/A” in the space provided.

If you are applying online and the form does not allow you to input “N/A,” leave the space blank.

Dit lees ik net op de website!

Via Wereldwijzer app

Meerdere mensen een email gekregen over een nieuwe update? Geen idee wat de update is. Jullie wel? En het is ook geen nieuw bericht.

Via Wereldwijzer app

Nee, ik heb geen mail ontvangen!

Via Wereldwijzer app

dat schijnt meerdere malen te gebeuren (zo’n 3 keer) voor dat er echt een bericht is

Heeft iemand hier informatie van autoverzekeringen in BC?

Via Wereldwijzer app

Is er toevallig iemand die lager dan plaats 67 had en nog geen bericht heeft ontvangen?

www.icbc.ca

1 like

Die nummers zeggen volgens mij niks, want veel mensen met heel uiteenlopende nummers hebben hun CAL al.

Via Wereldwijzer app

1 like

Mag toch hopen dat bij dat familie form niemand “accompanied to Canada” or something like that “yes” heeft ingevuld

Nee, niet gedaan, weet jij wat je bij uci moet invullen?

Via Wereldwijzer app

Alleen bij jezelf toch :wink:

Via Wereldwijzer app

Ja, anders is het een beetje krom, je gaat naar Canada maar zonder jezelf haha.

Via Wereldwijzer app

Niks, want je hebt geen uci als je voor het eerst een mycic aanmaakt.

Via Wereldwijzer app

1 like

Haha precies :wink:

Via Wereldwijzer app

Wat hebben jullie bij het andere formulier ingevuld: IMM1295 bij details of intended work in Canada, allemaal N/A? Bij sommigen vakjes kan je het wel invullen en andere weer niet

Via Wereldwijzer app

Ik heb dat gewoon leeg gelaten…

Via Wereldwijzer app