Nummer 112! Net CAL gekregen.
Via Wereldwijzer app
Nummer 112! Net CAL gekregen.
Via Wereldwijzer app
Gefeliciteerd! Ze werken dus ook op zaterdag, dat is goed om te weten. Hopelijk komt die van mij dan ook snel (fingers crossed)
Via Wereldwijzer app
Die family form hoef je alleen maar te ondertekenen volgens mij. Als je niet getrouwd ben en geen kinderen hebt hoef je niets in te vullen, alleen je handtekening.
Tenminste, zo lees ik het hier.
Via Wereldwijzer app
Super!!! Waar blijft de mijne?? Nummer 93 ![]()
Via Wereldwijzer app
Welk nummer was jij ook alweer ambear?
Heb hem ook net binnen! Nummer 68. Wordt weer een stressvolle dag ![]()
Ik ben nummer 103
Via Wereldwijzer app
Oké! Ik begin hem nu echt te zenuwen hoor! Waarop kunnen ze je laten afvallen?
Via Wereldwijzer app
Ik heb hem!!
Via Wereldwijzer app
Gefeliciteerd! Nu maar hopen dat ze ook gaan opschieten met de YPs.
Ik ook!!!
Via Wereldwijzer app
Super!! Hoe zetten jullie een handtekening bij dat family formulier? Uitprinten en weer scannen?
Via Wereldwijzer app
Heb ik wel gedaan ja.
Alleen een handtekening gezet, meer niet. Toen weer ingescand.
Via Wereldwijzer app
Dit geeft hij bij mij aan als het om handtekeningen gaat…
Via Wereldwijzer app
Het lukt mij niet om het formulier 1295 te openen! Dat is application for work permit outside Canada. Iemand tips?!
Via Wereldwijzer app
Gelukt!
Heeft iemand het formulier application for workpermit al ingevuld? Zoja, wat hebben jullie bij pagina 3 ingevuld bij details of intended work in Canada en die puntjes erna want niet overal kan je n/a invullen. En waar kan je je uci vinden?
Via Wereldwijzer app
En bij employment, ik heb alleen stage gelopen, moet ik dan m’n stages vermelden?
Hebben jullie broers of zussen op het familie formulier ingevuld? Want als je het formulier zelf leest lijkt het alsof dat niet hoeft, maar als je op het vraagteken naast het formulier klikt staat daar wel dat je broers of zussen moet vermelden.
Via Wereldwijzer app
Heb ik dus niet gedaan.
Via Wereldwijzer app
Nog even over je pasfoto. Hoe hebben jullie hem goed gekregen, want als ik een normaal Nederlands formaat scan en 420 x 540 doe dan wordt hij groot en vaag. Iemand tips?!?
Via Wereldwijzer app
Heb je al geprobeerd om je dpi (dots per inch) instellingen aan te passen? Volgens mij moet die op minimaal 600 staan.
Dat wil niet echt lukken, heb jij het ook via paint gedaan?
Via Wereldwijzer app