Jup, dat zou hem inderdaad moeten zijn Nicole8. Die krijg ik ook als ik erop klik.
Welke is dat? Welk nummer?
Via Wereldwijzer app
Ik heb m wel Prinzer. Sorry!
Wanneer heb je betaald? Heb je er al een berichtje heen gedaan?
Dankje matto. Ik ben het nu aan het invullen. Zeggen ze alle familie leden. Maar kan nergens mān broertje invullen. Klopt dat? En bij Applicant vul je je eigen naam in en yes bij will accompany you to Canada?
Uitprinten, handtekening zetten, inscannen en dan uploaden toch?
Sorry voor de vele vragen maar word zo onzeker van deze dingen!
Via Wereldwijzer app
5707! Die moeten we toch hebben?
Via Wereldwijzer app
Ja, ik kan hem alleen nergens vinden!
Via Wereldwijzer app
Ik heb m gewoon gegoogled. Family information form en dat bummer erbij
Via Wereldwijzer app
Ik heb de 13e betaaldā¦
Wat moet je precies bij present occupation invullen??
Via Wereldwijzer app
Beroep!
Ik heb hem zelf nog niet ingevuld, maar wat je zegt klinkt logisch. Ik denk niet dat je je broertje hoeft op te geven. Ik denk namelijk dat het formulier zo is opgesteld in het geval je met je ouders mee reist als 18+er, gezien het eerste deel van de instructions op pagina 2. Verder zul je hem inderdaad in moeten scannen anders kun je nooit een handtekening zetten.
Op mijn checklist is het deel 'Family Information Form (IMM5707) blauw gedrukt. Ik kan erop klikken (hyperlink) en kom dan automatisch op het formulier ![]()
Ik zou ff een berichtje sturen.
Dat formulier kun je toch gewoon downloaden door erop te klikken bij de checklist? Hoef je toch niet voor te googlen?
Ik moet zeggen dat de CIC website een stuk onoverzichtelijker/ingewikkelder is. Hebben jullie al een MyCic aangemaakt of kan dat pas als je de CAL hebt?
OkĆØ, thanks! En bij deel B gaat het over je status enzo moet ik dat gewoon invullen zover ik kan want ik ben 19 en single.
Via Wereldwijzer app
En ik heb het ook via Google gedaan omdat ik het formulier niet kon openen. En je kan al een account aanmaken maar die is voor een bepaalde tijd geldig maar dat maakt niet uit omdat denk binnenkort iedereen zān CAL wel heeft als ze goedgekeurd bent.
Ik heb gisteravond mycic account aangemaakt en goed doorlopen, en uiteindelijk succesvol beeindigt nu is alleen mijn vraag.
Waar betaal ik mijn fee? Tijdens process kwam het elke keer naar voren maar kreeg elke keer geen instructies met hoe ik dit moest doen.
Weet iemand hier dit? Moet er uberhaupt een extra fee betaalt worden, van heb tijden kompass traject natuurlijk al eerder 150 dollar betaald.
Ik hoor graag van een van jullie.
xxx Jen
Ik kan die checklist niet vinden haha. Nog geen MyCic aangevraagd.
-
-
- Updated - - -
-
Was het allemaal een beetje duidelijk Jennifer? Heb je nog tips voor ons? Onduidelijkheden of andere dingen? Over het Fee kan ik je nog niet helpen. Geen idee namelijk. sorry.
Bah, ik word hier echt niet happy van. Maar berichtje gestuurd⦠Er hangt zoveel van af. ![]()
Deel B? Dat gaat toch over je eventuele eigen kinderen?
Op mijn checklist staat dat de werkvergunning 0 Canadese dollar kost. Dus ik kijk er niet van op als daar niet om gevraagd is.
Ik heb zelf ook behoorlijk moeten zoeken en doen. Ook bij mij verliep elke keer de session online, dus ik zat eigenlijk te lang in mijn āapplicationā en voor veiligheid redenen gooit de website je er dan uit en moet je opnieuw inloggen.
Bij mij lukte dat meerdere keren niet meer om dan verder te werken aan mijn āapplicationā dus heb ik mijn āapplicationā dan ook keer verwijderd en opnieuw geprobeert.
Wel moet je dan wel weer een nieuwe persoonlijke checklist code hebben, dus je moet eerder doorlopen checklist vragen lijst door lopen voor nieuw nummer.
Het had veel handiger geweest als ik eerst het aanmeldingsformulier en familieinformatie formulier had ingevuld ipv tijdens het process.
De rest van de documenten had ik al in pdf staan, wel heb ik nog even mijn bewijs van goed gedrag in 1 pdf bestand moeten zetten want deze was bij mij 2 bladzijdes en kreeg ik niet in 1 doc gescan. Via het internet kan je makkelijk 2 of meerdere pdf bestanden samenvoegen.
Het aanmeldingsformulier en familieinfo formulier hoef je niet uit te printen, onder tekenen en scannen want je zet helemaal aan het einde van het traject digitaal een handtekening onder de documenten (dit wordt ook op de website aangegeven)
Als je eenmaal alle documenten hebt geupload kan je ze niet meer bekijken, dus wees er bewust van dat je dan niet meer terug kan. dubbel check de bestanden die je upload vooraf dusā¦
Ja, en zoals mijn vraag al luiden; betaling van fee ben ik niet tegen gekomen, er stonden hier over geen precieze instructies over. dus dacht misschien weet iemand van jullie dit?
Misschien heb ik het over het hoofd gezienā¦
xxx Jenn
Ja, bij mij stond ook aangegeven 0 dollar maar toch kom ik elke keer pay your fee tegen in de communicatie op de website. Ik weet liever alles zeker dan dat ik dadelijk niet voldoe aan de eisen.
xxx Jenn