ik heb 211 ik heb mijn CAL ook zojuist ontvangen!! wat een opluchting ![]()
You guys are lucky! Ben 93 maar nog steeds niks!
Via Wereldwijzer app
Dat denk ik ook. Gewoon nog even geduld hebben, komt vast goed joh ![]()
Via Wereldwijzer app
het toont iig aan dat ze de nederlandse IEC aanvragen in behandeling hebben genomen, ik verwacht dat ze die van jou ook rap behandelen.
Nou ik hoop het ook! Maar in het weekend doen ze natuurlijk niks, dat is dan wel weer jammer.
Via Wereldwijzer app
Ik heb ook nog steeds geen notice of receiptā¦
MyCIC gaat wrs sneller dan dit kompass gedoe. Vorig jaar had ik mycic ook sneller en toen met mn wijziging was het, nadat de dokter eindelijk alles had ingeleverd, ook alles binnen 2 weken binnen.
Ik heb ook nog geen notice of receipt or whatever. Het zal wrs idd niet helpen dat ik YP ben want dan hebben ze veel meer om te beoordelen.
Heb minder dan 7 weken voor mijn WHP afloopt en probeer momenteel alternatieven uit te vogelen. Wordt er een beetje moedeloos van zuchtā¦
Hm, het lijkt er dus op dat ze eerst de WHPs in behandeling nemen of heeft iemand anders met een YP al wel iets gehoord?
Beetje onlogisch om degenen die al een werkcontract hebben als laatste te behandelen, maar dat zal wel aan mij liggen
Dat was precies mijn gedachte. Lijkt erop dat nog niemand in de YP categorie uberhaupt een notice of receipt heeft gekregen. Als dit zo is dan wel goed om te horen dat de WHās in behandeling zijn genomen, grote kans dan de YPās erachteraan komen dan! Iedereen die zān CAL al heeft gefeliciteerd in ieder geval ![]()
Ik ben inderdaad wel benieuwd naar de werkwijze. Misschien verdelen ze de aanmeldingen tussen collegaās en is het maar net wanneer die met zijn Nederlandse aanmeldingen aan de slag gaan?
Via Wereldwijzer app
Kijk eens op deze website:
Onderaan kun je klikken op āStart my applicationā.
Door deze vragenlijst te doorlopen krijg je uiteindelijk een persoonlijke checklist waarin precies uitgelegd staat wat je moet doen en welke documenten je zult moeten uploaden. Je kan dit nu alvast doen, je checklist krijgt een persoonlijke code die je kan gebruiken bij je aanvraag in MyCIC. Dit gaat dus om het tweede deel van de aanvraag, nadat je je CAL hebt gekregen.
Ik ben inderdaad ook erg benieuwd, je hebt niet iets om aan vast te houden van het gaat niet op nummervolgorde maar hoe dan wel⦠Nouja we zien wel ze hebben bij mij ook tot dinsdag de tijd.
Via Wereldwijzer app
Die website doet het niet! Waar heb je precies op geklikt als je op de homepage bent?
Ik heb mān berichtje even aangepast. Werkt het nu wel?
Voor het tweede deel heb je toch gewoon je pasfoto en VOG nodig? Of mis ik nog documenten?
Ik zit in het YP program, dus zal net iets anders zijn, maar ik heb het volgende nodig:
- Offer of employment
- IEC CAL
- CV
- Paspoort
- Digitale pasfoto
- VOG
- Family Information Form (IMM5707)
Dankjewel! Wat houdt het familie formulier precies in?
Via Wereldwijzer app
is dat deze?
Via Wereldwijzer app
Ik vind het heel eng dat ik nog niet eens een notification of receipt binnen heb, WHP. Nog meer mensen? ![]()