Ervaring met het aanvragen van een Working Holiday visum? (Het grote WHP-topic!)

Ik denk dat we het gewoon af moeten wachten en niet op die nummers moeten focussen want zoals je ziet wijkt het toch al af van de volgorde!

Via Wereldwijzer app

Heb jij wel een notification of receipt dan? Want ook die heb ik nog niet…

Nee die dus ook nog niet

.

[quote=ā€œFlamingSilver, post:1535, topic:61714ā€]

Hoi Palias, bedoel je het bericht dat krijgt bij het openen dat aangeeft dat je adobe moet hebben? Ik heb dat ook gehad en toen nieuwste adobe reader gedownload. Dat hielp.

ik heb de meest recente versie van adobe reader gedownload maar mocht niet baten, het is inmiddels wel gelukt via de pc van mij ouders.

Ik hoop dat het tweede gedeelte van de aanvraag toch wat sneller gaat. Wil graag zoveel mogelijk van de lente genieten daar :slight_smile:

Weet iemand hoe lang het tweede gedeelte ongeveer duurt?

Via Wereldwijzer app

Wat voor soort extra documenten kunnen ze later evt nog vragen?

Volgens mij een VOG (Verklaring Omtrent het Gedrag), op te vragen bij je gemeente.

Pasfoto toch ook? En een formulier met familie informatie ect. Had dat al even ingezien maar vorig jaar waren er wat onduidelijkheden geen idee hoe dat nu gaat lopen.

Via Wereldwijzer app

Ok, dan is het slim om die nu al aan te vragen?

Ik zat al half in paniek omdat iemand mij vertelde dat je je VOG allang in had moeten leveren…

Nummers 3 en 14 hebben de CAL binnen! :slight_smile: het is dus zover!

Via Wereldwijzer app

Yes! Dat is goed nieuws :slight_smile: bij mij hebben ze officieel tot dinsdag voor de CAL.

Via Wereldwijzer app

ik heb van somige gehoord dat zij het al met 36 uur hebben na indienen van de documenten, maar ook mensen die al 3 weken wachten. dus er valt geen touw aan vast te knopen

Ik heb mijn CAL ook binnen! Hopen dat iedereen nu heel snel bericht krijgt!

Via Wereldwijzer app

gisteren notification of receipt nu CAL :)! Krijg alleen telkens error of session expired als ik met MyCiC wil beginnen, iemand anders daar ook last van?

Is er iemand na nummer 93 die al z’n CAL binnenheeft en zijn er nog mensen die hun notice of receipt nog moeten ontvangen?

Via Wereldwijzer app

Ik wacht nog steeds op mijn notice of receipt :frowning:

Ja, mijn zusje ook! Zij heeft haar betaling 10 februari gedaan. Maar er zijn dus mensen die een hoger nummer hebben en toch al hun CAL binnen hebben. Hor kan dat dan?! Wordt echt zenuwachtig!!

Via Wereldwijzer app

Ik ben nr 128, kreeg gister m’n notice of receipt en vanavond m’n CAL

Via Wereldwijzer app

Ook apart die notice of receipt had ik de 11e al binnen, daarna niks meer gehoord. Ze doen het denk niet op nummers maar gewoon door elkaar denk.

Via Wereldwijzer app